AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #21 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg er mann, og nei - kjæresten og jeg feirer ikke dager som bare forsterker idiotiske kjønnsstereotypier. Biff- og blowjob-dagen bygger opp under myten om at alle menn er retarderte skapninger som bare tenker med kukhodet og tørster etter rødt kjøtt. Det er nøyaktig like virkelighetsfjernt som myten om at alle kvinner bare eeelsker å bli overøst med kleine teddybjørner og rosa hjertekonfekt på Valentinsdagen. Her i huset driter vi i sånne stereotypiske dager, og spiser og knuller akkurat som vi har lyst til - hver eneste dag. Oralsex og hyggelige smågaver gir vi hverandre jevnlig uansett, og jeg er ikke glad i biff. Ikveld blir det blåskjell og hvitvin - og det er jeg som er kokken Anonymous poster hash: ae076...b5b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #22 Del Skrevet 14. mars 2015 Det burde albsolutt feires av alle de kvinnene som feier valentinsdagen, eller kvinnedagen, ellers snakker vi seriøs dobbelmoralisme. Anonymous poster hash: 4d8ed...2dd Jeg synes denne dagen er tøvete. Jeg feirer heller ikke valentinsdagen. Jeg gjør ikke noe spesielt ut av kvinnedagen, men jeg synes det er en fin markering. At du sammenligner kvinnedagen og "biff og blowjob" er helt på trynet. Det vitner om at du er temmelig uopplyst og ignorant. Anonymous poster hash: 44ebf...6ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #23 Del Skrevet 14. mars 2015 Det burde albsolutt feires av alle de kvinnene som feier valentinsdagen, eller kvinnedagen, ellers snakker vi seriøs dobbelmoralisme. Anonymous poster hash: 4d8ed...2dd Biff og blowjob vs. kvinneundertrykking deluxe ... herlighet! Hvordan klarte du å dra inn kvinnedagen i dette? Valentingsdagen er jo for begge kjønn - OMG altså. Dere menn har jo mannedag hver dag, så ikke kom her ... ! Anonymous poster hash: 91e15...a50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #24 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg er mann, og nei - kjæresten og jeg feirer ikke dager som bare forsterker idiotiske kjønnsstereotypier. Biff- og blowjob-dagen bygger opp under myten om at alle menn er retarderte skapninger som bare tenker med kukhodet og tørster etter rødt kjøtt. Det er nøyaktig like virkelighetsfjernt som myten om at alle kvinner bare eeelsker å bli overøst med kleine teddybjørner og rosa hjertekonfekt på Valentinsdagen. Her i huset driter vi i sånne stereotypiske dager, og spiser og knuller akkurat som vi har lyst til - hver eneste dag. Oralsex og hyggelige smågaver gir vi hverandre jevnlig uansett, og jeg er ikke glad i biff. Ikveld blir det blåskjell og hvitvin - og det er jeg som er kokken Anonymous poster hash: ae076...b5b Å, hadde alle menn vært som deg ... sukk! Anonymous poster hash: 91e15...a50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 14. mars 2015 #25 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg er mann, og nei - kjæresten og jeg feirer ikke dager som bare forsterker idiotiske kjønnsstereotypier. Biff- og blowjob-dagen bygger opp under myten om at alle menn er retarderte skapninger som bare tenker med kukhodet og tørster etter rødt kjøtt. Det er nøyaktig like virkelighetsfjernt som myten om at alle kvinner bare eeelsker å bli overøst med kleine teddybjørner og rosa hjertekonfekt på Valentinsdagen. Her i huset driter vi i sånne stereotypiske dager, og spiser og knuller akkurat som vi har lyst til - hver eneste dag. Oralsex og hyggelige smågaver gir vi hverandre jevnlig uansett, og jeg er ikke glad i biff. Ikveld blir det blåskjell og hvitvin - og det er jeg som er kokken Anonymous poster hash: ae076...b5b Ah, herlig med et voksent menneske til en forandring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #26 Del Skrevet 14. mars 2015 Vegetarianere. Og noen bj blir det nok heller ikke. Men en p(a)i. Anonymous poster hash: 16a20...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. mars 2015 #27 Del Skrevet 14. mars 2015 Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å feire, nei, da vi skal i bursdagsselskap fra nå snart helt til utpå dagen i morgen, men vi fikk nettopp vite at middagen skal være kalvebiff, så da passer det jo fint likevel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #28 Del Skrevet 14. mars 2015 Feirer ikke Valentines... Så av prinsipp så feirer jeg ikke biff og blowjob dagen. Vurderte biff i kveld, men blir pizza. Og sikkert sex. Som vil inneholde blowjob :) Lucky him.. Og heldige meg som får blowe. Anonymous poster hash: b94d8...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 14. mars 2015 #29 Del Skrevet 14. mars 2015 Ikke noe biff på meg i dag, men blowjob må jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerneskudd 20 Skrevet 14. mars 2015 #30 Del Skrevet 14. mars 2015 Er vegetarianer og putter ikke kjønnsorganer i munnen. Så nei 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 15. mars 2015 #31 Del Skrevet 15. mars 2015 Hadde helt glemt dette, men ble både biff og blowjob i dag, så får vel si det ble en bra feiring da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #32 Del Skrevet 15. mars 2015 Anonymous poster hash: 5b17e...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #33 Del Skrevet 15. mars 2015 Å inkludere hele verden til en ''biff og blowjob'' dag, er for meg det samme som å invitere til en gangbang Og dette er ikke en motpart av valentines day. Kjærlighet og seksualitet går som regel hånd i hånd. Vi er i 30 årene da, så for oss blir dette patetisk. Spesielt når det deles på facebook. Harry Sorry, var ikke meningen å virke kvass. Anonymous poster hash: bb86b...ea7 er da bare å gi faen i å kommentere ting du ikke liker. Er bare å scrolle videre om det er så ille for deg. Å sammenligne dette med gangbang er og blir latterlig. Get a life... Anonymous poster hash: 08057...2c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #34 Del Skrevet 15. mars 2015 At folk her inne ikke har evne til å forstå at dette er en tullete feiring og at noen synes det er gøy å feire det uten at det betyr at det hverken er undertrykkende, at man ikke har sex ellers, ikke har blowjob ellers osv er bare helt utrolig! Er folk her inne blitt så dumme i hodet at det ikke går an å snakke om biff og blowjob dag uten at folk skal gå til angrep med å dra inn kvinneundertrykking, stigmatisering, at man aldri har sex ellers og annet crap er og blir utrolig. Lykke tilmed det bitre livet deres! Anonymous poster hash: 08057...2c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 15. mars 2015 #35 Del Skrevet 15. mars 2015 At folk her inne ikke har evne til å forstå at dette er en tullete feiring og at noen synes det er gøy å feire det uten at det betyr at det hverken er undertrykkende, at man ikke har sex ellers, ikke har blowjob ellers osv er bare helt utrolig! Er folk her inne blitt så dumme i hodet at det ikke går an å snakke om biff og blowjob dag uten at folk skal gå til angrep med å dra inn kvinneundertrykking, stigmatisering, at man aldri har sex ellers og annet crap er og blir utrolig. Lykke tilmed det bitre livet deres! TAKK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 15. mars 2015 #36 Del Skrevet 15. mars 2015 At folk her inne ikke har evne til å forstå at dette er en tullete feiring og at noen synes det er gøy å feire det uten at det betyr at det hverken er undertrykkende, at man ikke har sex ellers, ikke har blowjob ellers osv er bare helt utrolig! Er folk her inne blitt så dumme i hodet at det ikke går an å snakke om biff og blowjob dag uten at folk skal gå til angrep med å dra inn kvinneundertrykking, stigmatisering, at man aldri har sex ellers og annet crap er og blir utrolig. Lykke tilmed det bitre livet deres! Anonymous poster hash: 08057...2c1 Nå var det strengt tatt en av tilhengerne av denne dagen som dro kvinnedagen inn i dette. ----------------------------------------------------------------------- Nei, vi feiret ikke denne dagen. Jeg ser ikke helt poenget med den, men fint for de som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 15. mars 2015 #37 Del Skrevet 15. mars 2015 Det burde albsolutt feires av alle de kvinnene som feier valentinsdagen, eller kvinnedagen, ellers snakker vi seriøs dobbelmoralisme. Anonymous poster hash: 4d8ed...2dd Feirer ingen av disse dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #38 Del Skrevet 16. mars 2015 Her blir den aldri feiret, det må min kjære bare finne seg i, fordi ... Det burde albsolutt feires av alle de kvinnene som feier valentinsdagen, eller kvinnedagen, ellers snakker vi seriøs dobbelmoralisme. Anonymous poster hash: 4d8ed...2dd Jeg er såpass egoistisk at jeg vil ha fødselsdagen min for meg selv! - Kvinnedagen markerte vi ikke i år, og på valentinsdagen var det jeg som kjøpte (potte)roser til min kjære, maten laget vi sammen, jeg bestemte hvilken film vi skulle se. Anonymous poster hash: 8b92e...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyymb Skrevet 16. mars 2015 #39 Del Skrevet 16. mars 2015 Hadde ingen å feire med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #40 Del Skrevet 16. mars 2015 er da bare å gi faen i å kommentere ting du ikke liker. Er bare å scrolle videre om det er så ille for deg. Å sammenligne dette med gangbang er og blir latterlig. Get a life... Anonymous poster hash: 08057...2c1 Er du bare ute etter en sirkelrunk-tråd? Dette er et diskusjonsforum, og når du poster en tråd inviterer du automatisk brukere med både positive og negative meninger til bords. Angående "biff og blowjob"-dagen, synes jeg den er evinnelig harry. Deles ofte på facebook av menn som synes valentines er noe forbanna pes og ikke gidder å feire den. I år fant jeg til og med et skikkelig "gullkorn" på facebook. Mann, 8. Mars: "Jaja, gutta... jammen bra det er manndag i morgen igjen og uka etter der..." Mann, 14. Mars: "Høna disker opp i kveld, som fortjent god biff&bj i kveld gutter!" Samme mann det altså! Anonymous poster hash: 54c9e...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå