AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Har ekstreme menssmerter og tok uten å tenke så mye over det to ibux og to paracet på en gang. Er det for mye? Anonymous poster hash: b1769...941
Gjest FuturePrimitive Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Har ekstreme menssmerter og tok uten å tenke så mye over det to ibux og to paracet på en gang. Er det for mye?Anonymous poster hash: b1769...941 Spørs jo hvor store pillene var? Toksisitet: Spedbarn/premature 0-3 måneder: Risikogruppe, kontakt Giftinformasjonen. Barn 3 måneder-6 år: <170 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer. Voksne og barn >6 år: <150 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer (inntil 12 g, som alltid er toksisk) Det beste er å blande ibux og paracet, da de "booster" hverandre.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Har ekstreme menssmerter og tok uten å tenke så mye over det to ibux og to paracet på en gang. Er det for mye?Anonymous poster hash: b1769...941 Paracet hjelper nada mot menssmerter. Ibux fungerer. Det nye Proxan markedsføres som "Proxan inneholder naproksen, som er det virkestoff med lengst virketid av alle reseptfrie smertestillende" og kan være verdt å prøve. Ellers, snakk med legen din og få skikkelig smertestillende (har vært mange tråder her på KG om hvilke som fungerer best). Og hus å ta smertestillende før menskrampene blir for sterke, du må ta dem med en gang du kjenner litt murring - ellers klarer ikke virkestoffene å virke. Anonymous poster hash: a2394...c4a
melly666 Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 vil bare anbefale naproxen til neste gang! vidundermedisin mot menssmerter 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Paracet hjelper nada mot menssmerter. Ibux fungerer.Det nye Proxan markedsføres som "Proxan inneholder naproksen, som er det virkestoff med lengst virketid av alle reseptfrie smertestillende" og kan være verdt å prøve.Ellers, snakk med legen din og få skikkelig smertestillende (har vært mange tråder her på KG om hvilke som fungerer best). Og hus å ta smertestillende før menskrampene blir for sterke, du må ta dem med en gang du kjenner litt murring - ellers klarer ikke virkestoffene å virke. Anonymous poster hash: a2394...c4a Joda, paracet funker mot menssmerter det! Hvor får du fra at det ikke gjør det?426e72b8af01"] dc2ee...f01 Endret 15. mars 2015 av ninuska_ 3
Colorama Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Har ekstreme menssmerter og tok uten å tenke så mye over det to ibux og to paracet på en gang. Er det for mye?Anonymous poster hash: b1769...941 Hva er du redd for?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Paracet hjelper nada mot menssmerter. Ibux fungerer. Det nye Proxan markedsføres som "Proxan inneholder naproksen, som er det virkestoff med lengst virketid av alle reseptfrie smertestillende" og kan være verdt å prøve. Ellers, snakk med legen din og få skikkelig smertestillende (har vært mange tråder her på KG om hvilke som fungerer best). Og hus å ta smertestillende før menskrampene blir for sterke, du må ta dem med en gang du kjenner litt murring - ellers klarer ikke virkestoffene å virke. Anonymous poster hash: a2394...c4a Paracet funker supert mot menssmerter! Kanskje ikke hos hver eneste en, men hos veldig mange Anonymous poster hash: 9a667...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Hva er du redd for? Det er ikke bra å ta for mye.Anonymous poster hash: 8a00c...c9a Endret 15. mars 2015 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 (endret) TS her. Oi. Trodde ikke at det skulle bli en stor diskusjon utav det her, men men. Det gikk bra med meg. Ble litt sløv og veldig trøtt, så jeg sov et par timer. Men føler meg helt fin nå og smertene er borte Anonymous poster hash: b1769...941 Endret 15. mars 2015 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 TS her. Oi. Trodde ikke at det skulle bli en stor diskusjon utav det her, men men. Det gikk bra med meg. Ble litt sløv og veldig trøtt, så jeg sov et par timer. Men føler meg helt fin nå og smertene er borte Jeg prøver likevel en litt mindre dose neste gang.Anonymous poster hash: b1769...941 Så bra at det gikk bra. Ja, jeg synes du skal snakke med fastlegen din om dosering. Han/hun kan kanskje også skrive ut cataflam til deg så slipper du denne selvmedisineringen Lykke til.Anonymous poster hash: 8a00c...c9a
Spaghetti Skrevet 14. mars 2015 #11 Skrevet 14. mars 2015 Legemiddelverket fraråder folk fra å blande Ibux og Paracet. Sier seg selv, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #12 Skrevet 14. mars 2015 Her var det mange "medisineksperter" samlet på ett brett. Anonymous poster hash: 881b8...676
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #13 Skrevet 14. mars 2015 De er veldig forsiktige med å anbefale folk å gjøre det uten samtåd med lege, men for de som har vært litt i helsevesenet, vet man godt at de kan kombineres. Har man imidlertid skadet lever bør man være forsiktig med Paracet, og har man risiko for magesår, må man ikke ta Ibux. "Når det er sagt, er det et anerkjent prinsipp innenfor smertebehandling å bruke disse to medisinene sammen, men det er etter vurdering av legen din. "http://www.aftenbladet.no/nytte/livsstil/--Blanding-godt-og-trygt-nar-legen-har-godkjent-det-3017751.htmlAnonymous poster hash: e3bad...b2d 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. mars 2015 #14 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Det er litt mye. Jeg har selv funnet ut at paracet hjelper mot sterk hodepine og mot mensensmerter når det gjelder min kropp. Ibux fungerer ikke i det hele tatt på meg. Prøv med mindre neste gang Endret 15. mars 2015 av ninuska_
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. mars 2015 #15 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Legemiddelverket fraråder folk fra å blande Ibux og Paracet. Sier seg selv, egentlig. Både lege på sykehus og fastlegen har sagt det er helt greit man blander disse. De har også mye bedre effekt sammen enn hver for seg. Ett eksempel er når jeg opererte ut visdommstannen. Endret 15. mars 2015 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #16 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Har selv ekstreme menssmerter og har ligget våken i hele natt omtrent med vondt, spør legen om du kan få resept på Naproxen. Anonymous poster hash: 7dc7b...6cf Endret 15. mars 2015 av ninuska_
ninuska_ Skrevet 15. mars 2015 #17 Skrevet 15. mars 2015 Kjære trådstarter. Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vi tillater heller ikke diskusjoner rundt dosering av medisiner, og tråden har blitt ryddet for dette. ninuska_, adm
Fremhevede innlegg