Filippa90 Skrevet 13. mars 2015 #1 Del Skrevet 13. mars 2015 Nyinnflytta trønder i hovedstaden søker venninner. Jeg er som skrevet 24 år, bor på østkanten og jobber nært sentrum i en barnehage. Er utdannet førskolelærer/barnehagelærer. Liker å reise, men budsjettet for tiden går ikke opp i opp med drømmene. Koster å kjøpe egen leilighet, men jeg stortrives likevel. Feriene blir som regel brukt i Tyrkia da familien har leilighet der. Jeg liker å shoppe, elsker interiør og oppussing. Sko er en av mine svake punkter, kjøper alt for mange! Savner et par gode venninner her i Oslo, har jo noen, men de har liksom sine bestevenner igjen og jeg blir da bare en god nummer 2. Savner noen å ha latterfylte vinkvelder med, gå ut på byen med(jeg er singel), diskutere gutter med, reise med og generelt bare være sammen. Jeg er nok ganske introvert, men liker å være sosial altså. Bare ikke 24/7 Liker også å gå turer, og driver å går ned i vekt. Gått ned 25 kg til nå, og har ca 20 kg to go. Supert om du er PT! Neida, kødda Anyways, send meg en PM så ser vi hvor det ender :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poppisline Skrevet 1. november 2015 #2 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo og har veldig lyst til å bli kjent med flere. :))))) Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå