Favole Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #461 Del Skrevet 17. juli 2015 Hahahaha! Her er det samme greia, bare med skinkeost Jeg skulle likt å lese den 0-18 år manualen de tydeligvis leser inni livmora hele gjengen! Nå klikka han nettopp fordi jeg tok av ham støvlene. Støvler på = glis, støvler av = krig. Han kommer til å sove med de på 4ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 17. juli 2015 #462 Del Skrevet 17. juli 2015 Hahahaha! Her er det samme greia, bare med skinkeost Jeg skulle likt å lese den 0-18 år manualen de tydeligvis leser inni livmora hele gjengen! Nå klikka han nettopp fordi jeg tok av ham støvlene. Støvler på = glis, støvler av = krig. Han kommer til å sove med de på 4ever. Kjenner den igjen Det ene sekundet tror du at billig triks er funnet, men nei- det er hyl og latter om hverandre Ungen her har den samme greia med en boks til sånne sangkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #463 Del Skrevet 17. juli 2015 I dag har det stort sett vært sko som har vært kilden til klikkorama. Han skal helst ha sko på hele tida Klarte å redde handleturen i dag da med å plassere ham i ei handlevogn med en bil foran som han kunne sitte i. Gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. juli 2015 #464 Del Skrevet 18. juli 2015 Tidlig trassalder? Her er det også hyl og skrik når ting ikke går helt veien. Heldigvis er han lett å distrahere, enn så lenge. Morsomt med skodilla da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. juli 2015 #465 Del Skrevet 18. juli 2015 Tidlig trassalder? Her er det også hyl og skrik når ting ikke går helt veien. Heldigvis er han lett å distrahere, enn så lenge. Morsomt med skodilla da. Det går over om litt Dessverre utviklet kidsa utrolig god hukommelse etterhvert og nekter la seg lure og distrahere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #466 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg savner å kunne lure og distrahere Ungen sover, helgevasken er tatt og jeg tenkte å spise og se litt på netflix, nå våkner han garantert om fem minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 18. juli 2015 #467 Del Skrevet 18. juli 2015 Ååå kos deg! Hva ser du på Netflix om dagen? Her ser vi Mad Men sammen og jeg ser Orange is the new Black alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #468 Del Skrevet 18. juli 2015 Nettopp begynt med orange is the new black, jeg er hekta og NÅ våkna fyren, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #469 Del Skrevet 18. juli 2015 I morgen er siste dag før det er tilbake til jobb igjen. Gruer meg litt, mest til at J må ha full dag i bhg etter over en mnd fri. Men det går jo sikkert helt fint. I dag møtte vi på en av de andre ungene fra gruppa hans og de ga begge tydelige tegn på at de kjente hverandre søtinger! Men satser på at mannen kan hente ham litt tidligere, så blir det ikke så veldig brå start. Tenker at han får noen fridager gjennom sommeren sammen med meg/oss når jeg har fri eller aftenvakt. Fra september skal jeg jobbe 100% igjen, så hverdagen kommer kjapt nok og biter oss i ræva. I kveld har vi hatt besøk av søstera mi og samboeren hennes, veldig koselig! Alt for lenge siden sist vi så hverandre. Vi skal alle hjem til mor&far neste helg, det gleder jeg meg veldig til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2015 #470 Del Skrevet 19. juli 2015 Lykke til med retur til jobbhverdagen! Så koselig med familiebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #471 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Familiebesøk er gull! Til uka kommer søstera til mannen og hennes samboer, gleder meg til å se dem igjen Endret 19. juli 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #472 Del Skrevet 20. juli 2015 Når ungen spiser skikkelig godt med middag, sier "mmm, nam" flere ganger før han avslutter med "eg lik ikke" og dytter stolen bort fra bordet Kjempefin første dag i barnehagen etter ferie, og bra dag på jobb Og så må jeg kanskje gå innom apoteket i ettermiddag. Tanta/kommunisten/røde jævel/mensen! er liksom litt sein (okei, skulle fått den igår, men likevel sein...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. juli 2015 #473 Del Skrevet 20. juli 2015 Ooooi... Ellers høres det ut som en super dag! Godt det gikk fint å gå inn i vanlige rutiner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #474 Del Skrevet 20. juli 2015 Er glad jeg ikke kjøpte salami på butikken idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. juli 2015 #475 Del Skrevet 20. juli 2015 Hva håper du på, da...? Du har LITT lyst til å være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #476 Del Skrevet 20. juli 2015 Ehm. Tjukkastesten viste pluss. Derfor glad for at jeg ikke kasta bort penger på mat jeg ikke kan spise To år for å lage J, to mnd på neste! Insane!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. juli 2015 #477 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Æææ! HALLO I LUKEN OG GRATULERER! Jeg begynner nesten å grine her altså! Edit: og da skjønte jeg det med salamien. Trodde bare du var spent, jeg Endret 20. juli 2015 av Grastusta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2015 #478 Del Skrevet 20. juli 2015 Gææææææk! SÅ FANTASTISK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juli 2015 #479 Del Skrevet 20. juli 2015 Oioioi!!! Gratulerer så mye, Favole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. juli 2015 #480 Del Skrevet 20. juli 2015 Ja, altså mener du liksom at to års øving ikke gjør mester? Hurra for graviditet. Tenker det er litt sånn blandede følelser, sånn uææææ jippi uææææh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå