Cilla Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Valgets kvaler. Dere som er kjent, hvor ville dere bodd Rainbow Trondheim Hotell eller Rainbow hotell Gildevangen. Prisen er den samme (coop-tilbud). Hva er mest sentralt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Begge ligger midt i byen, men jeg ville kanskje valgt Rainbow Trondheim. Vet ikke helt hvorfor - men hvis du skal reise i helga, ligger Gildevangen midt i lysløypa, så det blir litt bråkete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 17. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2004 Nei vi skal reise midt en mandag-onsdag. Det blir vel bare å ta et, men føler litt "ansvar " siden vi skal bestille for det andre paret også. Vi begge har liten baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #4 Del Skrevet 17. august 2004 Hotel Trondheim ligger midt i et relativt stort lyskryss, i samme kvartal som et stort kjøpesenter. Gildevangen ligger noe mer rolig til. Riktig at det er midt i "lysløypa", men mer rolig der på hverdager enn midt i trafikken... Jeg vil anbefale Gildevangen. Har ikke bodd på noen av dem, men da jeg jobbet i Trondheim (for 2 år siden) benyttet vi ofte Gildevangen til våre gjester, og de var godt fornøyde. Innimellom måtte vi benytte Hotel Trondheim fordidet var fullt på Gildevangen., og folk var stort sett mindre fornøyd der. Gildevangen er litt mer "hjemmekoselig", hvis det uttrykket kan brukes om et sånnt hotell, da. Men for all del, det er jo ikke akkurat Plaza, menhelt greit. Sentralt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 17. august 2004 #5 Del Skrevet 17. august 2004 Vi lå på Gildevangen for ikke så lenge siden. Det var trivelig der og ingen støy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå