Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg likt henne på den måten! Men hun er veldig pen! Diskuter Milla her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Milla hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Hun fra president evil og the 5th element Jeg bare tenkte jeg skulle diskutere noe annet enn kjedelige penisstørresler, og puppestørresler ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Ok. Tror ennå ikke jeg har plassert den dama. Men så er jeg elendig på navn på skuespillere også. Ikke er jeg lesbisk heller. Vet ikke helt hva jeg gjør i denne tråden. Kanskje jeg er her av samme grunn som deg, Spidey. For de som lurer så er puppene mine store nok og mannen min har stort nok utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Sambo betrodde meg at før han traff meg synes han Milla Jovovich var verdens vakreste kvinne. Overrasket meg skikkelig siden jeg var sikker på at han bare likte blonde damer med schvære pupper. Men hun er veldig naturlig og vakker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 ja jeg liker puppene hennes jeg også de er hyggelige og min størrelse milladama Bare ikke dette utvikler seg til en tråd om at store pupper er bedre enn små og vice versa for det er smak og behag beibis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 Bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #8 Del Skrevet 16. august 2004 Å der var hun søt! men liker henne best i 5th element, multipass! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. august 2004 #9 Del Skrevet 16. august 2004 og her er bildet som var/er av henne utenpå loreal feria Syns hun har en flott kropp, ansiktet er sånn ganske alminnelig egentlig, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #10 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg likte henne i Jeanne d'Ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. august 2004 #11 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, må faktisk innrømme at jeg synes hun er smellvakker jeg ogå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BENE Skrevet 16. august 2004 #12 Del Skrevet 16. august 2004 mmmm fin hun. Men jeg må si at min favoritt er Angelina Jolie.. Hun er såååååååååå sexy! Nam nam Kanskje jeg blir lesbisk i mitt neste liv.. eller hvertfall litt bi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. august 2004 #13 Del Skrevet 16. august 2004 Mila... Ikke Milla.. Jeg er skeiv og tar henne gjerne med på hyttetur når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MindCrime Skrevet 18. august 2004 #14 Del Skrevet 18. august 2004 Mila ser rimelig heftig ut i resident evil 2... ihvertfall i reklamen Men så syntes jeg flotte damer med store våpen kan være ganske.... sexy jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. august 2004 #15 Del Skrevet 18. august 2004 Digger denne dama! Hun er en flink skuespiller, og ikke minst pen. Må si meg enig med deg, Spidey Er hun ikke modell og`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 18. august 2004 #16 Del Skrevet 18. august 2004 Milla Jovovich er en flott skuespiller, hvem i granskauen er Milla Jovogigr??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2004 #17 Del Skrevet 18. august 2004 Vel jeg kunne ikke navnet hennes, så jeg skrev bare noe lignende for at folk skulle skjønne hvem jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. august 2004 #18 Del Skrevet 18. august 2004 Vel jeg kunne ikke navnet hennes' date=' så jeg skrev bare noe lignende for at folk skulle skjønne hvem jeg mente [/quote'] Alle andre forstod det, Spidey... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2004 #19 Del Skrevet 18. august 2004 Det gjorde hun og så da er det vel egentlig ikke noe problem? Kanskje hushjelpen er en aldri så liten flisespikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #20 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, alle forstod det. Er bare enkelte som ikke vil forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå