AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei. Jeg tar biologi 1 som privatist. Leser hele boken og er nå på kapittel 7 av 13. Er utrolig mye detaljert informasjon, og når jeg i tillegg har andre privatistfag jeg leser til lurer jeg på hvordan jeg skal huske alt. Føler ikke jeg får tid til å notere gjennom hele boken ettersom jeg har flere fag og må bli ferdig til eksamensdatoen som for noen av fagene jeg tar er i mai. Aner noen forresten hvordan emnene man kan bli trekt i er? Jeg tok fysikk som privatist i fjor og det var ca 13 kapitler, men man ble trekt i ca 6 emner. Har noen erfaring med eksamen i biologi 1? Jeg har boken BIOS 1. Takk for innspill :-) Anonymous poster hash: 9c44b...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Del Skrevet 13. mars 2015 Kanskje du kan spørre læreren din? Så vidt jeg vet er det lærerne som bestemmer hvilke emner man kan trekkes opp i. Anonymous poster hash: 485fd...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wander Skrevet 13. mars 2015 #3 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Har hørt nervesystem er en viktig del, men vet ikke om de samler emnene på denne måten.. Endret 13. mars 2015 av Wander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Del Skrevet 13. mars 2015 Kanskje du kan spørre læreren din? Så vidt jeg vet er det lærerne som bestemmer hvilke emner man kan trekkes opp i. Anonymous poster hash: 485fd...c4d Det er bare det at jeg ikke har lærer :/ Leser på egenhånd for privatistskolene i mitt område tilbydde ikke biologi 1 i vårsemesteret.. Kun bio 2. Så jeg leser alene og skal møte opp til eksamen med to ukjente sensorer som har noen emner klare - men aner ikke hvilke som kan være aktuelle! Anonymous poster hash: 9c44b...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå