Gå til innhold

Har overvektige kvinner bra underliv?

Fremhevede innlegg

Gjest imperio
Skrevet

Hvordan i huleste vet du om jenter som aldri vasker seg nedentil? Spionerer du på dem i garderoben? Er du en slik gris som setter opp kameraer på offentlige toaletter? Fører du statistikk på dette i ettertid? Spionerer du på naboen når hun er på dass eller løper du rundt og lukter andre kvinner i skrittet? Eller er dette et tema du og dine venninner hjerne drar opp når dere har jentekveld? Fatter ikke hvordan enkelte kan ha stålkontroll på andre menneskers underlivshygiene...

Anonymous poster hash: 35ab8...2ca

ro deg ned da, jeg prater med venninner om alt og ingenting. Og da kom det frem at to styk bruker ikke å fysisk vaske seg, altså å bruke klut eller hender. De mener vannet som renner ned når man dusjer er mer enn nok.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er akkurat sopp hun har vet jeg ikke. Men det er en kraftig reke-lukt som jeg forbinder med ubalanse "der nede". Anonymous poster hash: c6f59...900

Det er bakteriell vaginose. Sopp lukter ikke.

Anonymous poster hash: 7bd49...121

Skrevet

Hei, TS...

Det tror jeg du må undersøke i hvert enkelt tilfelle.

Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende innlegg og svar.

- Magnifique, mod.

AnonymBruker
Skrevet

eneste jeg har merket er at glufsa ofte er slappere og mere ekko i enn med trente jenter. Men det er vel ganske logisk da.:)

Anonymous poster hash: eb38f...b9f

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eneste jeg har merket er at glufsa ofte er slappere og mere ekko i enn med trente jenter. Men det er vel ganske logisk da.:)

Du skal faen meg vera god om du får ekko frå ei vagina!!
AnonymBruker
Skrevet

Denne gjør det garantert rent inni... der...

6192V53795_l.jpg

Anonymous poster hash: c74e8...a51

Bruker dobørsten jeg :)

Anonymous poster hash: ac267...554

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal faen meg vera god om du får ekko frå ei vagina!!

Med nok tomrom er alt mulig..:)

Skrevet

Min erfaring er at overvektige kvinner ofte har et fantastisk underliv :) Ei skikkelig bollemus med "overhengende" valker er utrolig deilig i mine øyne !!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne sikkert gått ned 20 kilo men har ingen problemer med lukt. Var plaget med underlivssopp tidligere,men det forsvant da jeg kuttet gluten. Etter en dag med tette bukser og doturer lukter både menn og kvinner litt der nede.

Jeg sover naken og vasker meg alltid nedentil før jeg legger meg.

Ikke fordi jeg stinker men fordi det er digg å legge seg ren.

Sex har vi daglig,aldri fått klager.

Anonymous poster hash: 5eb08...055

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

- Magnifique, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke så mye erfaring med slike kvinner, det er sant. Men har noe på gang med ei overvektig som jeg synes er søt, men er bekymret for at det blir rekebuffet.

Anonymous poster hash: a8a0c...6f5

Rekebuffet :skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: 25250...d5b

• Liker 1
Skrevet

"Jeg vil gjerne ha ei dame som nettopp har kjøpt Mercedes varebil, for hvis hun er opptatt av kvalitet på bil, er hun sikkert opptatt av kvalitet på musa også"

:-)

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt skeptisk til overvektige kvinner. Når de ikke tar godt vare på kroppen sin, tar de da godt vare på underlivet sitt? Er det rent og pent?

Jeg er per definisjon litt overvektig, og OM jeg tar vare på ting og tang! Jeg eier ikke viljestyrke eller motivasjon til å gå ned i vekt, men jeg går slavisk til frisør og neglesalong. Jeg holder hekken trimmet, og har ukentlige spa-kvelder. Du finnet ikke en cm tørr hud på kroppen min, eller spor av skitt. Jeg er ikke skitten. Jeg er bare litt lubben

Anonymous poster hash: 83252...6fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt skeptisk til overvektige kvinner. Når de ikke tar godt vare på kroppen sin, tar de da godt vare på underlivet sitt? Er det rent og pent?

Unnskyld meg! Det finnes mange grunner for at mennesker er overvektige! Fordi om noen ikke bryr seg om matinntaket betyr det IKKE at de ikke tar vare på underlivet. Det er det samme når det blir snakk om de som er tynn, de kan godt være veldig uhygenisk i underlivet fordi om de passer på matinntaket.

Jeg er ikke overvektig men har litt ekstra på kroppen, og underlivet mitt er jeg ekstremt nøye med. Så det er bare bullshit spør du meg.

Anonymous poster hash: 9426f...910

AnonymBruker
Skrevet

Løsningen:

TB1JHMuGVXXXXclXXXXXXXXXXXX_!!0-item_pic

Anonymous poster hash: c74e8...a51
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke så mye erfaring med slike kvinner, det er sant. Men har noe på gang med ei overvektig som jeg synes er søt, men er bekymret for at det blir rekebuffet.

Hvor i landet er hun fra? Ikke i nærheten av Tønsberg vel? ;)

Anonymous poster hash: 24c65...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Da får vi bendelorm og støvmarker som formerer seg i underlivet. Til slutt blir de så lange at de kryper ut av smågnageren og da går vi med de i bånd, nesten som husdyr :) 

Anonymous poster hash: ac267...554

Husdyr i bånd?😂🙈👍

Anonymous poster hash: a1a0a...9b9

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Frk.K, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS. Jeg tror nok at overvektige kvinner tar vare på kroppen sin selv om de er overvektige.

Mange overvektige kvinner pusser både tenner (en del av kroppen det også) og vasker seg. Vi er vel alle mer eller mindre ekstra nøye med noen ting og kanskje mindre nøye med annet, overvektige eller ei.

Jeg tenker at siden du tenker på underlivet til disse kvinnene, så ikke vær skeptisk. Vær modig, TS.

Kyss henne før du puler henne, kanskje du får litt pekepinn på om hun tar vare på seg selv med flotte tenner og ren tunge og god ånde. Viser det seg at underlivet er seigt eller råttent pga fedme eller ikke faller i personlig smak, så har du i hvertfall erfart at det går an å ta vare på kroppen sin på noen måter, og du vil sitte igjen med en god erfaring bare på nettopp det. Du vil fortsatt ikke ved denne erfaringen få noe konkluderende svar på om overvektige kvinner har bra underliv. Om du derimot ligger med kjempemange overvektige kvinner vil du få en klarere konklusjon. Så det synes jeg du skal, og så får du oppdatere oss litt senere. Husk kondom. <3 

Anonymous poster hash: 954e9...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...