Gå til innhold

Har overvektige kvinner bra underliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er glad i mat og er overvektig, men dusjer allikevel minst en gang om dagen. Dette er jo alt for individuelt til å kunne si at det gjelder alle.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som er kraftig overvektig, og fy f.... hun stinker sopp og underlivet hennes lukter veldig sterkt. Nesten umulig å være i samme rom med henne. Det lukter selv etter at hun har gått.

Men, så kjenner jeg til overvektige kvinner som er velstelte og lukter godt også da. Så dette tror jeg er kjempe-individuellt. Tror de som tar vare på hygiene og kropp generellt, også inkluderer underlivet.

Anonymous poster hash: c6f59...900
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som er kraftig overvektig, og fy f.... hun stinker sopp og underlivet hennes lukter veldig sterkt. Nesten umulig å være i samme rom med henne. Det lukter selv etter at hun har gått.

Men, så kjenner jeg til overvektige kvinner som er velstelte og lukter godt også da. Så dette tror jeg er kjempe-individuellt. Tror de som tar vare på hygiene og kropp generellt, også inkluderer underlivet.

Hvordan lukter sopp?

Anonymous poster hash: ff79b...e37

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lukter sopp?

Anonymous poster hash: ff79b...e37

Om det er akkurat sopp hun har vet jeg ikke. Men det er en kraftig reke-lukt som jeg forbinder med ubalanse "der nede".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hygiene er ikke avhengig av vekt, det er helt andre faktorer som avgjør om noen har god hygiene eller ei.

Anonymous poster hash: d7613...fa2
AnonymBruker
Skrevet

vekten styres hovedsakelig av hva som puttes inn i munnen, ikke gener. ikke start denne disksjonen oppi det hele

Anonymous poster hash: c93dd...cca

Vel, med hard trening og riktig kosthold, eller diett om du vil som er satt opp av erneringsfysiolog tviler jeg sterkt på at det hva jeg putter i munnen som avgjør vekta mi. Men jeg har en kronisk sykdom som gjør vektreduksjon vanskelig, og mye overvekt i familien. Så jo, hos meg er det delvis gener og sykdom.

Anonymous poster hash: 06d85...d1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har tynne jenter bra underliv?

Nei, for de glemmer å ete mat, så da glemmer de å vaske tissen

Anonymous poster hash: 09d1f...474

• Liker 12
Skrevet

Nei, for de glemmer å ete mat, så da glemmer de å vaske tissen

Anonymous poster hash: 09d1f...474

:fnise:

Gjest Hummels
Skrevet

Selv de som ikke passer på hva de spiser er renslige og har god hygiene. Kun griser som ikke er renslig. De færreste altså. Finnes både undervektige, normalvektige og overvektige som er griser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv de som ikke passer på hva de spiser er renslige og har god hygiene. Kun griser som ikke er renslig. De færreste altså. Finnes både undervektige, normalvektige og overvektige som er griser.

Til tross for både navnet og ryktet er svina langt fra noen griser. De er faktisk temmelig renslige, og til og med bitte små griseunger stabber vekk på de tynne bena sine når de må på do.

http://www.nrk.no/kultur/svin---ikke-bare-koteletter-1.3132654

I motsetning til folks fordommer mot griser, er de svært renslige dyr og dessuten nysgjerrige og aktive når de er i sitt rette miljø.

http://www.dyrsrettigheter.no/vegetar/grisen-misforstatt-og-misbrukt/

Anonymous poster hash: c74e8...a51

• Liker 4
Gjest imperio
Skrevet

Burde heller tenke på deg og ditt TS. Har møtt mange menn som stinker død og fordervelse der nede.
Jeg er overvektig, men vasker meg daglig og det er vell normalt. Vet om tynne jenter som aldri vasker seg der nede, verken med vann eller intimsåpe.

Gjest Hummels
Skrevet

Til tross for både navnet og ryktet er svina langt fra noen griser. De er faktisk temmelig renslige, og til og med bitte små griseunger stabber vekk på de tynne bena sine når de må på do.

http://www.nrk.no/kultur/svin---ikke-bare-koteletter-1.3132654

I motsetning til folks fordommer mot griser, er de svært renslige dyr og dessuten nysgjerrige og aktive når de er i sitt rette miljø.

http://www.dyrsrettigheter.no/vegetar/grisen-misforstatt-og-misbrukt/

Ja det er visse mennesker som skulle blitt kalt for griser i stedet for grisene (dyra).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er normalvektig, men smågnageren min er alltid ren. Det gjelder de jeg kjenner som er kraftige også. Viktig med ren smågnager.

Anonymous poster hash: ac267...554
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de som bor i storbyer? De er jo inngrodd i møkk og støv.

Anonymous poster hash: 97bac...a23

AnonymBruker
Skrevet

Hva med de som bor i storbyer? De er jo inngrodd i møkk og støv.

Anonymous poster hash: 97bac...a23

Da får vi bendelorm og støvmarker som formerer seg i underlivet. Til slutt blir de så lange at de kryper ut av smågnageren og da går vi med de i bånd, nesten som husdyr :)

Anonymous poster hash: ac267...554

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Hvorfor er dette relevant?

Hvem vil ha noe der nede å gjøre uansett? :-P

Fyssj!

AnonymBruker
Skrevet

Burde heller tenke på deg og ditt TS. Har møtt mange menn som stinker død og fordervelse der nede.

Jeg er overvektig, men vasker meg daglig og det er vell normalt. Vet om tynne jenter som aldri vasker seg der nede, verken med vann eller intimsåpe.

Hvordan i huleste vet du om jenter som aldri vasker seg nedentil? Spionerer du på dem i garderoben? Er du en slik gris som setter opp kameraer på offentlige toaletter? Fører du statistikk på dette i ettertid? Spionerer du på naboen når hun er på dass eller løper du rundt og lukter andre kvinner i skrittet? Eller er dette et tema du og dine venninner hjerne drar opp når dere har jentekveld? Fatter ikke hvordan enkelte kan ha stålkontroll på andre menneskers underlivshygiene...

Anonymous poster hash: 35ab8...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er akkurat sopp hun har vet jeg ikke. Men det er en kraftig reke-lukt som jeg forbinder med ubalanse "der nede".

Det høres ut som bakteriell vaginose, og kommer ofte av at man vasker seg for ofte. Så selv om hun lukter reker trenger ikke det å bety at hun er urenslig.

Anonymous poster hash: d00b4...c47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne gjør det garantert rent inni... der...

6192V53795_l.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...