Gå til innhold

Hva er den beste drittmaten?


  

108 stemmer

  1. 1. Hva er den beste drittmaten?

    • Pizza
      37
    • Taco
      11
    • Kebab
      16
    • Hamburger
      34
    • Pølser
      2
    • Rollerburger
      0
    • Kyllingnuggets
      2
    • Ferdiglasagne
      1
    • Andre gryteretter/posemat
      1
    • Quesadillas
      4


Fremhevede innlegg

Skrevet

Bæsj er i alle fall drittmat.

Anonymkode: 1d8ac...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som er frityrstekt. Hadde det vært sunt, så hadde jeg spist det hver dag. Nam nam🥰

  • Liker 1
Skrevet

Ingen av disse alternativene. Beste drittmat er dirty fries eller pommfri' med masse smeltet ost og grillkrydder! ❤️

Anonymkode: 9c473...e88

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kebab med masse dressing🤤

Eller min hjemmelaget kebabpizza. Den er god!

Anonymkode: 83ce9...85d

Enig i kebab med masse dressing!

Anonymkode: e3e49...b14

Skrevet

Burger er altfor sunt..🙃 Nei, en feit Bockwürst(pølse) fra dampkjele. Med loffskive og sterk sennep. Fåes langs tyske motorveier. Deilig, og dårlig samvittighet etterpå. HA-HA..

Skrevet

Jeg savner mest pizza og pommes frites. Kan ikke spise noe av det 🙃

Anonymkode: 60290...ee3

Skrevet

Drittmat? vet ikke hva det er egentlig. Kjenner ihvertfall ingen som spiser dritt. All mat er jo faktisk helt ok i rett mengde og med variasjon i kosten.

Anonymkode: 06520...3e5

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...