Gå til innhold

Hva er den beste drittmaten?


  

108 stemmer

  1. 1. Hva er den beste drittmaten?

    • Pizza
      37
    • Taco
      11
    • Kebab
      16
    • Hamburger
      34
    • Pølser
      2
    • Rollerburger
      0
    • Kyllingnuggets
      2
    • Ferdiglasagne
      1
    • Andre gryteretter/posemat
      1
    • Quesadillas
      4


Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier ikke nei til en kyllingrull fra Bislet kebab as.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skikkelig deilig og litt fettete cheeseburger fra favorittgatekjøkkenet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Stemte pizza, men kunne like gjerne stemt taco. Nam nam!

Kebab og pølse blir jeg fort litt kvalm av, og selv om en god hamburger virkelig er godt, er en god pizza eller taco enda bedre. Lasagne ser jeg egentlig ikke på som drittmat :P

AnonymBruker
Skrevet

Supernachos. Må lages med karbonadedeig, mye tacokrydder (helst to poser til 500 gram kjøtt), løk og masse masse ost. Osten må være en blanding av norvegia, jarlsberg, cheddar og mozarella. Nachoschipsene må være salte. Inn i ovnen til osten blir godt stekt i kantene. Serveres med rømme, sterk salsa, agurk og mais og spiser til jeg nesten sprekker. Drikker pepsi max til.



Anonymous poster hash: e6382...011
Gjest Belle âme
Skrevet

Taco

Vårruller

Kebabtallerken

Ostepizza med kjøttdeig, tomatsaus og nachos.

Lasagne

Hamburger som eg sjølv lager.

Pommes frites.

Enkelte gryteretter.

Resten smaker dritt, så det kan man kalle dritmat.

AnonymBruker
Skrevet

Hamburger og chips :hjerter:



Anonymous poster hash: bb8fd...5ac
Skrevet

Jeg bruker å gå for baconburger - ble aldri så hekta på den cheese-varianten.

AnonymBruker
Skrevet

Mye av dette er mat jeg spiser ofte og med god samvittighet. Ulike gryter er for eksempel noe jeg ser på som sunn hverdagsmat som blir litt hva man gjør det til selv. Taco også. Mye av det andre kan også lages relativt sunt.

For meg må det likevel bli kjøpt burger. Med pommes frites. Det er, for meg, den beste junkmaten.



Anonymous poster hash: 0fce2...715
Skrevet

Mye av dette er mat jeg spiser ofte og med god samvittighet. Ulike gryter er for eksempel noe jeg ser på som sunn hverdagsmat som blir litt hva man gjør det til selv. Taco også. Mye av det andre kan også lages relativt sunt.

For meg må det likevel bli kjøpt burger. Med pommes frites. Det er, for meg, den beste junkmaten.

Anonymous poster hash: 0fce2...715

Hjemmelaget burger? Jeg har aldri smakt god hjemmelaget burger

  • 7 år senere...
Skrevet

Chili cheese 🧀🌶

Anonymkode: c6b15...0fd

  • Liker 2
Skrevet

ingenting som slår pizza, vel? 

men kjøpe-pizza er som regel mye bedre smak enn sånn man kjøper selv. I tillegg til mye mindre arbeid med pizza-bunn og alt mulig "topping" og så videre. 

:duskedame: 

Anonymkode: 31882...6ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ingenting som slår pizza, vel? 

men kjøpe-pizza er som regel mye bedre smak enn sånn man kjøper selv. I tillegg til mye mindre arbeid med pizza-bunn og alt mulig "topping" og så videre. 

:duskedame: 

Anonymkode: 31882...6ea

Skjønner ikke... :klo:

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ingenting som slår pizza, vel? 

men kjøpe-pizza er som regel mye bedre smak enn sånn man kjøper selv. I tillegg til mye mindre arbeid med pizza-bunn og alt mulig "topping" og så videre. 

:duskedame: 

Anonymkode: 31882...6ea

Hva er forskjellen på kjøpepizza og sånn pizza man kjøper selv?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er drittmat med taco? 80% salat med litt rømme, kjøtt og tortillas.

Pizza og flere av de andre kan også være ja-mat.

  • Liker 2
Skrevet

alt du nevner er best, etter hva som frister mest ;) 

Skrevet
Gjest Pet skrev (På 14.3.2015 den 13.11):

Cheeseburger med pommes frites,

Jaaaa! Så digg 😍

Skrevet

Beste jeg vet i hele verden er mørt pinnekjøtt med kålrabistappe med masse fløte og smør 🤌 kan ikke klassifiseres som drittmat kanskje men en real kaloribombe er der 😹

Anonymkode: 93420...44b

Skrevet

Vil ikke kalle noe av dette for drittmat, jeg.

Lager jevnlig lasagne, pizza, taco, gryteretter, osv. og bruker masse grønnsaker, og ofte grovt brød til. Mat jeg ikke kategoriserer som usunn.

 

Anonymkode: 51e54...40e

Skrevet

Kebab med masse dressing🤤

Eller min hjemmelaget kebabpizza. Den er god!

Anonymkode: 83ce9...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...