AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #21 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er asiatisk og har str C. Men så er jeg kanskje litt chubby og? 160 cm 59 kg! Anonymous poster hash: 89286...b71 1
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 Så du har dårlig personlighet og er bitter i tillegg? Si meg, hvorfor skal en fyr velge deg overhodet om du ikke har god personlighet?Anonymous poster hash: 97ffb...c25 Jeg er uenig, jeg mener at jeg har flott personlighet, i likhet med asiatiske damer er jeg veldig vennlig mot fremmede jeg møter og lager veldig gode vårruller...
Charlene87 Skrevet 13. mars 2015 #23 Skrevet 13. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre? det er nok fordi vi er mer eksotiske ( ja, det er mange som liker det) og vi er flinke til å lage asiatisk mat og man får finere barn med ei asiatisk dame og omvendt. No hate 4
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #24 Skrevet 13. mars 2015 det er nok fordi vi er mer eksotiske ( ja, det er mange som liker det) og vi er flinke til å lage asiatisk mat og man får finere barn med ei asiatisk dame og omvendt. No hate Hehe ja asiatiske damer er fine, men jeg blir litt sånn at jeg tenker at de mennene som ønsker disse kvinnene gjør det kun fordi det er eksotisk, som en fetish... Ikke fordi at de faktisk kunne blitt glad i dem... Og det at asiatiske er mer feminine og underdanig på kjøkkenet. Virker som noen menn blir skremt av tanken på en moderne likestilt kvinne.
Charlene87 Skrevet 13. mars 2015 #25 Skrevet 13. mars 2015 Hehe ja asiatiske damer er fine, men jeg blir litt sånn at jeg tenker at de mennene som ønsker disse kvinnene gjør det kun fordi det er eksotisk, som en fetish... Ikke fordi at de faktisk kunne blitt glad i dem... Og det at asiatiske er mer feminine og underdanig på kjøkkenet. Virker som noen menn blir skremt av tanken på en moderne likestilt kvinne. menn liker feminie damer og alle menn liker damer som kan lage mat. ! Men jeg forstår hva du mener :-/ men det er faktisk veldig mange menn som liker det. De vil virkelig føle at de er mannen i forholdet! Selv tenker jeg på jobb og karriere. Jeg å liker å lage mat også, og jeg gjør det med glede. Jeg er født i Norge, så jeg har selvrespekt for meg selv:-P jeg tror ikke alle menn ser asiatiske damer som en fetish, bare at de syns at de er finere bare. I Tyrkia eks så ser tyrkiske gutter som blonde skandinaviske damer som eksotiske. Noen liker mørke og andre lyse sånn er det bare. 1
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 menn liker feminie damer og alle menn liker damer som kan lage mat. ! Men jeg forstår hva du mener :-/ men det er faktisk veldig mange menn som liker det. De vil virkelig føle at de er mannen i forholdet! Selv tenker jeg på jobb og karriere. Jeg å liker å lage mat også, og jeg gjør det med glede. Jeg er født i Norge, så jeg har selvrespekt for meg selv:-P jeg tror ikke alle menn ser asiatiske damer som en fetish, bare at de syns at de er finere bare. I Tyrkia eks så ser tyrkiske gutter som blonde skandinaviske damer som eksotiske. Noen liker mørke og andre lyse sånn er det bare. Hehe ja ulike land ser på andre folkeslag som eksotiske, da får man bare håpe at de liker andre fordi de kunne blitt glad i dem, og ikke pga at de kun ønsker et eksotisk ligg.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 http://www.pulsarmedia.eu/data/media/19/asian_armygirl_1920_1200-1680x1050.jpg Anonymous poster hash: 31de4...b5b
Charlene87 Skrevet 13. mars 2015 #28 Skrevet 13. mars 2015 Hehe ja ulike land ser på andre folkeslag som eksotiske, da får man bare håpe at de liker andre fordi de kunne blitt glad i dem, og ikke pga at de kun ønsker et eksotisk ligg. alt handler ikke om sex da, mange norske gutter syns det er kult med en utenlandsk dame, fordi de syns de er mer sprudlende og lettere å snakke med, blant annet. Vet om mange norske damer som liker pakistanere / tyrkere / kurdere fordi de syns de er mer sjarmerende enn norske gutter, og får dem til å føle seg som en prinsesse.
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #29 Skrevet 13. mars 2015 alt handler ikke om sex da, mange norske gutter syns det er kult med en utenlandsk dame, fordi de syns de er mer sprudlende og lettere å snakke med, blant annet. Vet om mange norske damer som liker pakistanere / tyrkere / kurdere fordi de syns de er mer sjarmerende enn norske gutter, og får dem til å føle seg som en prinsesse. Hehe ja jeg ønsker jo å bli kjent med folk fra andre kulturer, men tror dessverre folk blir litt skremt av meg...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 det er nok fordi vi er mer eksotiske ( ja, det er mange som liker det) og vi er flinke til å lage asiatisk mat og man får finere barn med ei asiatisk dame og omvendt. No hate http://fucknofetishization.tumblr.com/ Anonymous poster hash: 7ecb8...5c4
Charlene87 Skrevet 14. mars 2015 #31 Skrevet 14. mars 2015 (endret) http://fucknofetishization.tumblr.com/ Folk har fetish for all slags typer, jeg bare forteller hvordan visse folk tenker. For meg så er det personlighet og kjemi mer avgjørende, men jeg har noen preferanser som alle andre jeg også! Jeg har datet en norsk gutt, og han sa til meg at vi kommer til å få så søte barn sammen! mange som liker halv-asiater, og blandinger blir som oftest veldig fine, Ikke min feil at noen tenker sånn :-S Endret 18. mars 2015 av Charlene87
Charlene87 Skrevet 14. mars 2015 #32 Skrevet 14. mars 2015 Hehe ja jeg ønsker jo å bli kjent med folk fra andre kulturer, men tror dessverre folk blir litt skremt av meg... Ja, det er veldig spennende å møte folk fra forskjellige kulturer. Du får lært å opplevd så mye. Vet ikke hvordan du er, men det er sikkert noen land som er mer åpne for en dame som deg , kanskje Norge ikke er det rette stedet? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #33 Skrevet 16. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre? NEI, beklager det..Anonymous poster hash: 4ae19...f4a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #34 Skrevet 16. mars 2015 Gud så utseendefokusert Anonymous poster hash: b55a9...bdc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #35 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er født i Norge, så jeg har selvrespekt for meg selv:-P jeg tror ikke alle menn ser asiatiske damer som en fetish, bare at de syns at de er finere bare. Jeg synes ikke asiatiske damer er finere, og de mørke genene dominerer når man får barn. Halvt asiatiske barn ser ofte 100% asiatiske ut. Og mange av dem tar plastiske operasjoner for å ligne på vestlige damer, korea har jo flest plastiske operasjoner i verden. Anonymous poster hash: b4660...975
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #36 Skrevet 16. mars 2015 alt handler ikke om sex da, mange norske gutter syns det er kult med en utenlandsk dame, fordi de syns de er mer sprudlende og lettere å snakke med, blant annet. Vet om mange norske damer som liker pakistanere / tyrkere / kurdere fordi de syns de er mer sjarmerende enn norske gutter, og får dem til å føle seg som en prinsesse. Får jeg spørre om hva fellesbetegnelsen for disse damene er? No hate her også, men nordmenn generelt er jo kjent for å være ganske innesluttet, og skyr menn fra disse stedene som pesten nettopp pg.a. den ekstreme pågåenheten! Selvfølgelig, jeg vet om flere versjoner av thaikone-effekten, der norske kvinner drar ned til Tyrkia for å hente seg mann. Men disse tilsvarer jo også gjerne mennene som henter seg koner - både utséendemessig og "statusmessig", og at de ikke har sjans på den alminnelige nordmann. Anonymous poster hash: cd3db...836
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #37 Skrevet 17. mars 2015 menn liker feminie damer og alle menn liker damer som kan lage mat. ! Men jeg forstår hva du mener :-/ men det er faktisk veldig mange menn som liker det. De vil virkelig føle at de er mannen i forholdet! Selv tenker jeg på jobb og karriere. Jeg å liker å lage mat også, og jeg gjør det med glede. Jeg er født i Norge, så jeg har selvrespekt for meg selv:-P jeg tror ikke alle menn ser asiatiske damer som en fetish, bare at de syns at de er finere bare. I Tyrkia eks så ser tyrkiske gutter som blonde skandinaviske damer som eksotiske. Noen liker mørke og andre lyse sånn er det bare. Jeg kjenner mange menn som synes asiater ser ut som de har løpt inn i en murvegg, men jeg tror ikke at alle menn tenker slik av den grunn. Noen menn liker klassisk utseende, noen liker eksotisk. Anonymous poster hash: 920b8...d2d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #38 Skrevet 17. mars 2015 Jeg kjenner mange menn som synes asiater ser ut som de har løpt inn i en murvegg, men jeg tror ikke at alle menn tenker slik av den grunn. Noen menn liker klassisk utseende, noen liker eksotisk.Anonymous poster hash: 920b8...d2d Hva er det som er så mye mer klassisk med et vestlig utseende kontra et asiatisk? Anonymous poster hash: e6057...c30
Magnifique Skrevet 17. mars 2015 #39 Skrevet 17. mars 2015 Ryddet for hets og svar. - Magnifique, mod.
Charlene87 Skrevet 17. mars 2015 #40 Skrevet 17. mars 2015 Jeg synes ikke asiatiske damer er finere, og de mørke genene dominerer når man får barn. Halvt asiatiske barn ser ofte 100% asiatiske ut. Og mange av dem tar plastiske operasjoner for å ligne på vestlige damer, korea har jo flest plastiske operasjoner i verden. Anonymous poster hash: b4660...975 Neivel, så syns du ikke det, enhver smak. Hvis DU ikke liker det, så fint for deg, om du ikke liker plastisk damer så er det greit det også. Er ikke spesielt begeistret for de jeg heller. Men i hvertfall i Norge så er det mange pene asiatiske damer uten noen plastiske operasjoner. Og ikke alle halv-asiatiske barn ser ikke 100 % asiatisk ut, de fleste jeg kjenner gjør ikke det, de ser ut som en blanding av to land. I ingen visste at de var halv-asiatiske http://audreymagazine.com/20-asian-celebs-you-didnt-know-were-asian/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå