AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Finner jeg en sånn? Jeg har total hangups på asiatiske damer. Kina,Japan,Korea,thai. Jeg har også dilla på store pupper. Så spørsmålet er om jeg finner en asiat med store pupper? Finner jeg en så gifter jeg meg 😝😝😝😝Anonymous poster hash: 87990...10d
_Malene Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Det finnes vel asiatiske kvinner med silikon. Blir nok et lykkelig ekteskap om det kun er basert på det du skriver her 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Vil helst ha uten silikon ekteskapet skal nok bygge på mer enn store pupper, men fysisk tiltrekkelse er jo viktig det også Anonymous poster hash: 87990...10d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Det finnes selvfølgelig asiatiske kvinner med store naturlig bryster. Kjenner to og de har naturlig store bryster, men de er også litt chubby (ca 162cm og veier ca 65++). Anonymous poster hash: 6e6a3...70b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Jeg hadde en ganske god venn fra Asia som hadde enorme pupper. Hun var småchubby da. Eller vet ikke, kanskje nærmere slank en chubby, var en sunn kropp. Så, de finnes. Anonymous poster hash: dcc01...ca6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Vil helst ha uten silikon ekteskapet skal nok bygge på mer enn store pupper, men fysisk tiltrekkelse er jo viktig det også Anonymous poster hash: 87990...10d Du har nok røpet deg nå, for du "blunker" altfor mye i setningene. Ditt evt. ekteskap med noen, bygges nok kun på puppestørrelsen og ikke noe annet. Anonymous poster hash: cdeb8...1c7
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre? Nei, norske damer er ikke lenger bra nok. Har du enda ikke forstått det?Anonymous poster hash: 368cc...985
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Dessuten så har vi da asiatiske medborgere her også!Anonymous poster hash: 368cc...985
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre?Neida, han fyren her har vært av og på masingen i mange år. Hovedformål ser ut til å være å få norske damer til å følge seg utseendemessig underlegne de "asiatiske". Han er faktisk grunnen til at jeg sluttet å bruke blunke-smileys i sin tid, begynte å assosiere dem med hans sleske innlegg.Anonymous poster hash: 19673...04a 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Vil helst ha uten silikon ekteskapet skal nok bygge på mer enn store pupper, men fysisk tiltrekkelse er jo viktig det også Anonymous poster hash: 87990...10d Jeg tror ikke det finnes, men jeg er ikke sikker da.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har aldri skrevet innlegg om asiatiske damer før, så det er ikke meg du sikter til. Mulig det er flere enn meg som liker asiatiske damer Anonymous poster hash: 87990...10d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Neida, han fyren her har vært av og på masingen i mange år. Hovedformål ser ut til å være å få norske damer til å følge seg utseendemessig underlegne de "asiatiske". Han er faktisk grunnen til at jeg sluttet å bruke blunke-smileys i sin tid, begynte å assosiere dem med hans sleske innlegg.Anonymous poster hash: 19673...04a Nettopp. Endelig noen som har skjønt det. Asiatiske kvinner har normalt sett ikke store pupper. Det er generelt ikke normalt å¨ha sped kropp og store bryster, bryster består av fett. Skjønnhetsidealet er uoppnåelig for de fleste uten operasjon. Anonymous poster hash: 77c84...8d2
Charlene87 Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 Ja, har ei venninne som har ekte store pupper, men hun er fra Vietnam da :-P
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 Neida, han fyren her har vært av og på masingen i mange år. Hovedformål ser ut til å være å få norske damer til å følge seg utseendemessig underlegne de "asiatiske". Han er faktisk grunnen til at jeg sluttet å bruke blunke-smileys i sin tid, begynte å assosiere dem med hans sleske innlegg.Anonymous poster hash: 19673...04a Huff ja, var det jeg mistenkte... Typisk menn at de skal få oss kvinner til å føle oss mindreverdige, at vi ikke er tynne og barnslige som asiatiske ofte er... Hvorfor ikke like modne kvinner med kjøtt på beina
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Så mye asia-debatter det er nå for tiden... Har folk mistet lysten på sine egne medborgere? Er vi ikke attraktive lengre? Joda vi er bra nok for de fleste menn. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #18 Skrevet 13. mars 2015 Huff ja, var det jeg mistenkte... Typisk menn at de skal få oss kvinner til å føle oss mindreverdige, at vi ikke er tynne og barnslige som asiatiske ofte er... Hvorfor ikke like modne kvinner med kjøtt på beina Fordi det du beskriver som kjøtt på beina, er i virkeligheten smellfeit for oss gutta.Anonymous poster hash: 97ffb...c25 2
Cowboy Lotte Skrevet 13. mars 2015 #19 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Fordi det du beskriver som kjøtt på beina, er i virkeligheten smellfeit for oss gutta.Anonymous poster hash: 97ffb...c25 Huff så usjarmerende og frekt... Jeg kjenner en god del pene supermodeller og de blir veldig glad når jeg sier ifra hvilke mannfolk som jeg vet er overfladiske og frekke... Har hindret mange menn å få seg dame, pga de har vært slemme mot meg... bare så du vet. Endret 13. mars 2015 av Cowboy Lotte
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #20 Skrevet 13. mars 2015 Huff så usjarmerende og frekt... Jeg kjenner en god del pene supermodeller og de blir veldig glad når jeg sier ifra hvilke mannfolk som jeg vet er overfladiske og frekke... Har hindret mange menn å få seg dame, pga de har vært slemme mot meg... bare så du vet. Så du har dårlig personlighet og er bitter i tillegg? Si meg, hvorfor skal en fyr velge deg overhodet om du ikke har god personlighet?Anonymous poster hash: 97ffb...c25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå