AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Del Skrevet 13. mars 2015 Er så lei meg nå.. Tok første teoripøven for to år siden og strøk. Etter det tok jeg en lang pause fra bilkjøring osv pga studier og ting i personlig liv, men har nå gjenopptatt kjøringen og prøver å få førerkortet. I dag skulle jeg ta teoriprøven og strøk med hele 16 (!!!) feil! Har gjort alt av det obligatoriske, jeg KAN kjøre, kjørelæreren min sier jeg er klar for oppkjøring og at jeg måtte skynde meg å ta teoriprøven. Tør ikke fortelle han at jeg strøk for andre gang.. Har lest boken, kjøpt månedspass på teoritentamen.no og sikkert tatt de testene 100 ganger. Har alltid fått under 7 feil. Skjønner bare ikke. Føler meg skikkelig dum! Jeg er 23 og går 4 året på sivøk, ganske flaut at jeg ikke klarer å ta teoriprøven... Noen tips til meg? Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 13. mars 2015 #2 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg bestod 3. gangen Du må bare lese mer, øve mer osv. Det finnes flere nettsider å ta tester på men jeg husker ikke hvilken som er best, google så finner du den nok. Du fikser dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg bestod 3. gangen Du må bare lese mer, øve mer osv. Det finnes flere nettsider å ta tester på men jeg husker ikke hvilken som er best, google så finner du den nok. Du fikser dette! Bruker teoritentamen.no og har klart det hver gang så jeg skjønner ikke. Synes den var mye mer vanskelig i dag enn på nett.. Mister motivasjonen. Var sikker på at jeg skulle klare det også får jeg hele 16 feil. Er det mulig! Nå må jeg lese igjen i tillegg har jeg flere eksamener fremover.. Men brukte du boken eller tok du testene på nett?Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 13. mars 2015 #4 Del Skrevet 13. mars 2015 Bruker teoritentamen.no og har klart det hver gang så jeg skjønner ikke. Synes den var mye mer vanskelig i dag enn på nett.. Mister motivasjonen. Var sikker på at jeg skulle klare det også får jeg hele 16 feil. Er det mulig! Nå må jeg lese igjen i tillegg har jeg flere eksamener fremover.. Men brukte du boken eller tok du testene på nett?Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Begge deler. Leste boken flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 13. mars 2015 #5 Del Skrevet 13. mars 2015 Alle gode ting er 3! Den er i boks neste gang! Noen av spørsmålene man får på teoriprøven kan være skikkelige lurendreiser, så ikke føl deg dum. Du har bare vært uheldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Del Skrevet 13. mars 2015 Alle gode ting er 3! Den er i boks neste gang! Noen av spørsmålene man får på teoriprøven kan være skikkelige lurendreiser, så ikke føl deg dum. Du har bare vært uheldig! Tusen takk, du er snill. Jeg er på gråten nå.. Har jobbet i natt, tok den rett etter jobb så kan jo være jeg var sliten i hodet og. Jaja, får ta de testene i to uker til.. Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Del Skrevet 13. mars 2015 Tok en test på teoritentamen nå og hadde 2 feil... Synes spørsmålene er mye lettere på nett..Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamillete Skrevet 13. mars 2015 #8 Del Skrevet 13. mars 2015 Brukte du tiden godt til å lese nøye gjennom de ulike svarene? Husker at noen av spørsmålene var litt lure og at minst et par av svaralternativene var nesten helt like når jeg tok den. Men ikke gi deg så får du det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Del Skrevet 13. mars 2015 Brukte du tiden godt til å lese nøye gjennom de ulike svarene? Husker at noen av spørsmålene var litt lure og at minst et par av svaralternativene var nesten helt like når jeg tok den. Men ikke gi deg så får du det til! Ja, jeg gikk tilbake og gjennom spørsmålene før jeg "leverte". Føler meg jo håpløs som klarer det på nett, men ikke på ekte. Har tatt to tester nå og fått 2 og 4 feil.. Skjønner bare ikke! HåAnonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamillete Skrevet 13. mars 2015 #10 Del Skrevet 13. mars 2015 Ja, jeg gikk tilbake og gjennom spørsmålene før jeg "leverte". Føler meg jo håpløs som klarer det på nett, men ikke på ekte. Har tatt to tester nå og fått 2 og 4 feil.. Skjønner bare ikke! HåAnonymous poster hash: 01c36...6a8 Det er lurt å gå nøye igjennom slik du gjorde. Fikk du med deg et ark med resultatet som har oversikt over hvilke temaer du hadde mest feil? Da vet du jo hva du burde lese mer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Del Skrevet 13. mars 2015 Prøve nr 3 på teoritentamen i dag... 3 feil. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at jeg strøk på den reelle prøven!Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 13. mars 2015 #12 Del Skrevet 13. mars 2015 De gangene jeg brukte lang tid og gikk igjennom spørsmålene flere ganger. Den gangen jeg brukte 10 min bestod jeg. Tror det er veldig ulikt hva som fungerer for folk. Det er kjipt å stryke, men du er ikke alene! Du har ikke noe å være flau over. Synes du skal fortelle kjørelæreren din det du skriver her, h*n kan komme med tips og erfaringer som kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Del Skrevet 13. mars 2015 Det er lurt å gå nøye igjennom slik du gjorde. Fikk du med deg et ark med resultatet som har oversikt over hvilke temaer du hadde mest feil? Da vet du jo hva du burde lese mer på! Ja, hadde mest feil på "plassering av kjøretøy". Men jeg scorer jo alltid høyt når jeg tar de testene på nettet. Skjønner ikke Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #14 Del Skrevet 13. mars 2015 Hva kan jeg gjøre bedre neste gang? Jeg får jo nesten alltid full pott på teoritentamen.no. Skjønner ikke hva jeg gjør feil.. Gikk tilbake og endret en del av spm, kanskje jeg egentlig hadde riktig først..Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammanicolene Skrevet 13. mars 2015 #15 Del Skrevet 13. mars 2015 Ta dem muntlig. Jeg besto med en gang da. Du trenger ikke ha dysleksi for å få det. Spørsmålene er vanskelig å tolke så at noen forklarer dem før du svarer hjelper sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamillete Skrevet 13. mars 2015 #16 Del Skrevet 13. mars 2015 Hva kan jeg gjøre bedre neste gang? Jeg får jo nesten alltid full pott på teoritentamen.no. Skjønner ikke hva jeg gjør feil.. Gikk tilbake og endret en del av spm, kanskje jeg egentlig hadde riktig først..Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Kanskje det ikke er så lurt å gå tilbake til spørsmålene og endre de når du allerede har svart? Stol på deg selv, men bruk tiden fornuftig til å se godt på formuleringen av spørsmålet før du svarer og går videre? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #17 Del Skrevet 13. mars 2015 Ta dem muntlig. Jeg besto med en gang da. Du trenger ikke ha dysleksi for å få det. Spørsmålene er vanskelig å tolke så at noen forklarer dem før du svarer hjelper sykt. Hvor søker man om det?Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #18 Del Skrevet 13. mars 2015 Tar testene på teoritentamen på 5-6 minutter, og består alltid. Brukte nesten 30 minutter i dag og fikk 16 feil. 16 feil! Trodde ikke på damen i skranken da jeg spurte hvor mange feil jeg hadde Anonymous poster hash: 01c36...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammanicolene Skrevet 13. mars 2015 #19 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvor søker man om det?Anonymous poster hash: 01c36...6a8 hos kjørelærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 13. mars 2015 #20 Del Skrevet 13. mars 2015 Slapp av. Forstår godt den frustrasjonen du føler nå, men det går seg nok til. Du må bare ta deg god tid på prøven, og lese spørsmålene grundig. Øv litt mer hjemme, ved å lese boken og ta teoriprøver via nett. Det gjør ingenting at du har strøket et par ganger, du er ikke "dum" av den grunn. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå