Gå til innhold

Synes legen er ekkel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er så masete og gnålete, lite sosial intelligens, han høres ut som en robot når han snakker og han prater i munnen på seg selv. Må dessverre til legen endel fremover. Flere som har hatt den følelsen?

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bytt.Anonymous poster hash: 7fa40...a3c

For et interessant svar

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et interessant svarAnonymous poster hash: 265bf...c3e

Ja, hva forventer du? Ingen her kan forandre verken personligheten hans - eller din oppfatning av han. Kanskje er det brillene du ser han med, kanskje er det han, kanskje er det begge deler.

Anonymous poster hash: 7fa40...a3c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men herlighet. Det er jo ikke vanskelig. Du kan bytte lege selv to ganger i året via din egen data uten å måtte snakke med noen som helst på legekontoret om det. Du kan til og med bytte legekontor slik at du slipper å måtte se akkurat de igjen. Bare husk at det kan være en fordel å få de til å videresende kopi av dine papirer til den nye legen din.



Anonymous poster hash: f0578...993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt hatt det, og det er forferdelig. Mitt beste råd er enten å si det rett til han.. Si foreksemtel: Beklager, men jeg blir så sliten av mye informasjon på en gang.. Kan du være så snill å prate litt roligere? Det gjorde jeg, og det hjalp.. Men det var desverre flere ting som ble altfor slitsomt.. Så da bestemte jeg meg for å bytte. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt hatt det, og det er forferdelig. Mitt beste råd er enten å si det rett til han.. Si foreksemtel: Beklager, men jeg blir så sliten av mye informasjon på en gang.. Kan du være så snill å prate litt roligere? Det gjorde jeg, og det hjalp.. Men det var desverre flere ting som ble altfor slitsomt.. Så da bestemte jeg meg for å bytte. Masse lykke til :)

Takk :) men føler det er frekt! Tror du at hvis jeg bare jatter med, så blir han fortere ferdig?

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja enten det, eller så gir du han enda et tema å fullføre :P Skjønner at det ikke er lett, men du skal jo trossalt bli friskere når du har vert hos legen.. Ikke ør i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja enten det, eller så gir du han enda et tema å fullføre :P Skjønner at det ikke er lett, men du skal jo trossalt bli friskere når du har vert hos legen.. Ikke ør i hodet.

Ja, det var det da.. ! Men kortfattethet tror jeg er neste strategi! "Går det bra?" - ja!

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR kan du ikke bare bytte lege? Kan ikke skjønne hva det er å lure på.



Anonymous poster hash: b65fe...159
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bytt.

Anonymous poster hash: 7fa40...a3c

Det er ikke alltid så enkelt. Du kan banne på at absolutt alle de flinke og hyggelige legene har stappfull venteliste. Og hva gjør TS da?Det er en grunn til at drittlegene har masse ledig kapasitet..

Anonymous poster hash: e3941...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid så enkelt. Du kan banne på at absolutt alle de flinke og hyggelige legene har stappfull venteliste. Og hva gjør TS da?Det er en grunn til at drittlegene har masse ledig kapasitet.. Anonymous poster hash: e3941...68d

Han blir faktisk regnet som flink, synes han bare er så ekkel og innpåsliten... Og så,driter han på seg

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så,driter han på seg

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

?

Anonymous poster hash: b65fe...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Anonymous poster hash: b65fe...159

Lang historie hahah

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir faktisk regnet som flink, synes han bare er så ekkel og innpåsliten... Og så,driter han på seg

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lang historie hahah

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Ok, sikkert morsomt for de som kjenner historien. Men intern humor fungerer ikke så godt på et forum.

Ser ut som om det ikke kan bli så mye bedre med denne legen, så da får du bare bytte. Det kan vel ikke bli verre? Jeg har selv hatt rare leger, og da har jeg bare byttet, måtte bytte to ganger før jeg ble fornøyd, men da fikk jeg en super lege! Verdt stresset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, sikkert morsomt for de som kjenner historien. Men intern humor fungerer ikke så godt på et forum.

Ser ut som om det ikke kan bli så mye bedre med denne legen, så da får du bare bytte. Det kan vel ikke bli verre? Jeg har selv hatt rare leger, og da har jeg bare byttet, måtte bytte to ganger før jeg ble fornøyd, men da fikk jeg en super lege! Verdt stresset!

Jada, men har ikke tenkt å legge ut om det. Men se for deg hvit legebukse og bæsj i rumpa :(

Vel, jeg skal vurdere å bytte hvis det blir uutholdelig

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir faktisk regnet som flink, synes han bare er så ekkel og innpåsliten... Og så,driter han på seg

Anonymous poster hash: 265bf...c3e

Say what?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva ts maser om. Dersom du er misfornøyd med legen din og han driter på seg, så bytter du lege. Dersom du av ulike, uforklarlige årsaker ikke kan det, lær deg å leve med det.



Anonymous poster hash: b65fe...159
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...