Gå til innhold

Tvangshandlinger.


Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Haha! Jeg må også niholde på telefonen min dersom jeg går over ei bru eller lignende, fordi jeg får ekstremt lyst og en trang til å kaste den uti vannet. Hvis jeg går sammen med noen, bruker jeg å be han/henne passe på telefonen mens vi går over… Høres helt latterlig ut, men kan ikke noe for det :vetikke:

I tillegg har jeg en tvangstanke om at hver gang jeg er sistemann ut døra, MÅ jeg dobbeltsjekke komfyren for å være helt sikker på at den ikke står på, og at ingenting ligger over kokeplatene. På mine verste dager må jeg ta bilde av komfyren med telefonen før jeg går ut, slik at jeg hele dagen kan se på bildet og bli trygg på at komfyren ikke står på. Huff :fnise:

:fnise: Dumt å le men det er tragikomisk :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kommer til å dø med disse tankene😅 dem er grodd fast siden barndommen🔥 gudamei jeg ler.. Syns det er latterlig at jeg virkelig VIL slenge telefonen ut i vannet og helvete hvis jeg er i nærheten av noe vann 🙊🙊 og kan tenke meg jeg ser dum ut som står og sparker meg selv om og om igjen i beinet fordi jeg ikke får det til like hardt og samme måte som på det andre beinet hahah. Og de gangene jeg kjører bil må jeg vri på en knapp for å få lys. Og når de lysene er på så er jo selvfølgelig knappen riktig men jeg prøver å vri den sikkert hver 10 meter jeg kjører selvom jeg ser lysene er på. Sjekker om dører er låst hundre ganger også. Har mye mer men husker ikke akuratt nå 😅😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...