Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 70C som tilsvarer en 75B eller en 80A. Jeg har altså ikke veldig store pupper, men jeg kan leve leeeeeeeeeeeeenge uten å få hengepupper da

Jeg har forøvrig sluttet å bruke BH, da BH fører til at man får fortere hengepupper siden musklene som strammer opp brystene ikke får utvikle seg. Så jeg lurer hvertfall ingen med mine flotte faste bryster uten BH

Anonymous poster hash: 7d5b0...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tommer eller centimeter? ;)

Noe usikker, men tror dette var UK størrelse. Poenget er bare at hele opplegget var rimelig stort. Tror hun måtte ha spesial BH'er som visstnok var ganske dyre stakkars.

Endret av Charmander
Skrevet

Ryddet for avsporing og persondebatt.

- Magnifique, mod.

Skrevet

Vi modne kvinner med litt kjøtt på beina, har nok vesentlig større patter enn våre tynne medsøstre... Fordi litt overvekt gir det fettet som pattene trenger for å bli større. :)

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en som hadde 34-36FF, så tror nok jeg bare gir opp å finne noen som er bedre utstyrt for dette var PERFEKSJON.

Det er det sykeste jeg har sett, litt synd for nå blir alle sett med mugger en skuffelse. Jeg blir sykt tent av litt pupp, men jeg har ikke vært sammen med noen som har A eller B Cup så den tid, den sorg.

Sorg, really? Er skuffet Charmander, hadde forventet dette av WubWub, men du virket mer mann enn dette...

-Hilsen b-cupbærer som tydeligvis må slutte å henge på kg

Anonymous poster hash: ea9eb...ce0

• Liker 3
Skrevet

Er ikke en håndfull bra nok lengre? Hilsen 70c

• Liker 2
Skrevet

Så feil kan du ta...

Hvorfor blir du så sint og kvalm over at noen symboliserer store jur med trygghet, varme og kjærlighet da? Vis litt hensyn og respekt selvom det er fremmed for deg!

Om jeg vil bli ammet så er vel ikke det noe du skal henge deg opp i eller dømme. En av reglene for forumet "Seksualitet" er jo at man ikke skal dømme andre eller komme med sleivete kommentarer som "usj så ekkelt/kvalm".

Viser til reglene som du har nå brutt 2 innlegg på rad :

"I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av. "

Gjest Eurodice
Skrevet

Kvinner har ikke jur, heller ikke patter som jeg så noen andre skrive. Det er flåsete, nedsettende betegnelser.

• Liker 3
Skrevet

Kvinner har ikke jur, heller ikke patter som jeg så noen andre skrive. Det er flåsete, nedsettende betegnelser.

Hva? Stammer ikke kvinner fra kuer siden de har jur og menn stammer fra aper?

Har sett et vitenskapelig bilde av menneskelig evolusjon som bekrefter dette :

women-men-evolution.jpg

• Liker 1
Skrevet

Dump henne, og gjør verden en tjeneste å forbli singel.

• Liker 1
Skrevet

Dump henne, og gjør verden en tjeneste å forbli singel.

why? mennesker er sosiale dyr, vi er ikke bygd for å leve alene. tvert imot er den eneste målet og meningen med livet sett fra et evolusjonsmessig aspekt er å spre genene sine , reprodusere seg å sørge for artens overlevelse

Skrevet

why? mennesker er sosiale dyr, vi er ikke bygd for å leve alene. tvert imot er den eneste målet og meningen med livet sett fra et evolusjonsmessig aspekt er å spre genene sine , reprodusere seg å sørge for artens overlevelse

Ja, men nå burde jo menneskene roe ned om alle skal overleve.

Uansett, evolusjonen er ikke en unnskyldning for å kunne fokusere så mye på utseende som du, da.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men nå burde jo menneskene roe ned om alle skal overleve.

Uansett, evolusjonen er ikke en unnskyldning for å kunne fokusere så mye på utseende som du, da.

Enig i det. Overbefolkning kan bli menneskehetens undergang.

Men ikke fra et europeisk perspektiv, vi føder for få mennesker så om vi vil holde hjulene igang økonomisk og industrielt så må vi føde flere. Norge og resten av Europa kommer jo til å gå på en smell når eldrebølgen kommer så jeg synets vi burde gjøre en liten innsats alle som en.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en som hadde 34-36FF, så tror nok jeg bare gir opp å finne noen som er bedre utstyrt for dette var PERFEKSJON.

Det er det sykeste jeg har sett, litt synd for nå blir alle sett med mugger en skuffelse. Jeg blir sykt tent av litt pupp, men jeg har ikke vært sammen med noen som har A eller B Cup så den tid, den sorg.

PERFEKSJON handler ikke om størrelse, men hvordan størrelse er fordelt.

Ofte er mindre bryst vakrere i fasongen enn veldig store bryst, mer yndig og struttende. Veldig store kan fort bli hengejur og det er ikke hva jeg kaller perfeksjon...

Anonymous poster hash: 80d79...e05

• Liker 2
Skrevet

Er ikke en håndfull bra nok lengre? Hilsen 70c

Jo egentlig er det vel det.

Skrevet

Si unnskyld til henne og fortell sannheten.

Anonymous poster hash: b52a1...f4d

Sannheten? At han mener hun har for små pupper?

Jeg hadde foretrukket at han bare sa at han ikke ville treffe meg mer - uten at det betyr at han trenger å påpeke kroppslige "mangler" ved meg som person som jeg uansett ikke har kontroll over.

Om WubWub ikke tenner på daten, så er jo det en ærlig sak. Men ingen grunn til å være stygg når man avviser den andre heller. Det beste er å si at ting føles feil (som sant er), uten å utdype hvordan kroppen hennes ideelt sett burde se ut i hans øyne.

• Liker 2
Skrevet

Det vil være en sorgens dag for jenten i hvert fall - å skulle date deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts liker store jur, glad jeg har yppige akkurat passe, ikke store jur...!

Du omtaler bryster som noe veldig udelikat, men det er jo ikke rart når jeg leser ellers hva du skriver.

Store jur er IKKE perfeksjon Charmander. Kos dere begge med hengejur, så kan ekte menn få oss med ekte estetikk!

Anonymous poster hash: 80d79...e05
Skrevet (endret)

Det vil være en sorgens dag for jenten i hvert fall - å skulle date deg.

Får nå se da, kan jo være jeg liker det også. Hvem vet?

Det trenger ikke være henge-jur selv om de er store.

Endret av Charmander
Skrevet

Hvorfor blir du så sint og kvalm over at noen symboliserer store jur med trygghet, varme og kjærlighet da? Vis litt hensyn og respekt selvom det er fremmed for deg!

Om jeg vil bli ammet så er vel ikke det noe du skal henge deg opp i eller dømme. En av reglene for forumet "Seksualitet" er jo at man ikke skal dømme andre eller komme med sleivete kommentarer som "usj så ekkelt/kvalm".

Viser til reglene som du har nå brutt 2 innlegg på rad :

"I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av. "

Jeg har overhode ingen problemer med at folk har andre meninger/lyster enn meg selv. Jeg svarte bare deg med samme mynt som innlegget du startet med. Jeg siterer;

Helt til hu kledde av seg så trodde jeg hu hadde digre mugger. Jeg fant fort på en unnskyldning ; sa jeg måtte kaste opp. Så presset jeg meg selv til å spy på dass.

Greit nok at du ikke skriver dette direkte til noen på KG. Men det er likevel en fornærmelse. Om du har et problem med dette, så kan du ordlegge deg på en helt annen måte enn hva jeg siterer over. Jeg prøvde å få frem et poeng. Jeg snakker normalt sett aldri slik om folk som du gjorde, og jeg gjorde tilbake.

Dette er ikke noe sårt emnet for meg personlig. Men det kunne vært noe annet. Jeg har for.eks heller opp gjennom hatt komplekser fordi jeg syntes mine pupper har vært hakke for store. Hadde du da skrevet;

Helt til hu kledde av seg, så trodde jeg hu hadde små pupper ( ja det finnes minimizere )

Jeg fant fort på en unnskyldning ; sa jeg måtte kaste opp. Så presset jeg meg selv til å spy på dass.

At du liker store, små, mellom store, whatever! Er helt ok. Det kan jeg fint tåle. Men jeg som sagt, din ordlegging er det jeg reagerte på. Ikke noe annet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...