Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er små boobs dumpe grunnlag? Jeg digger store pupper. er leit å si, men jeg ble lurt av store push up bh'er. Helt til hu kledde av seg så trodde jeg hu hadde digre mugger. Jeg fant fort på en unnskyldning ; sa jeg måtte kaste opp. Så presset jeg meg selv til å spy på dass.

Men i virkeligheten hadde hu mini boobs - helt uaktuelt for min del. Men hu er hypp på meg så det holder. Hva skal jeg si?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si unnskyld til henne og fortell sannheten.

Anonymous poster hash: b52a1...f4d
  • Liker 1
Skrevet

Er små boobs dumpe grunnlag?

Ja. Jeg kan ikke være sammen med ei som har mindre pupper enn meg. Selv bruker jeg størrelse 75 d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen på pupper har like mye å si som størrelse på kjeden og størrelse på penis. Med andre ord: ikke en dritt.

Anonymous poster hash: a58cf...316
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du tar virkelig mamma-problemene til et nytt nivå Wub...

Anonymous poster hash: bb522...104
  • Liker 3
Skrevet

. Hva skal jeg si?

Ikke noe. Ta deg en tur til psykologen angående "små pupper fobien" din heller.

Blir kvalm av hele innlegget ditt. Tror jeg må gå å spy.

Skrevet

Ikke noe. Ta deg en tur til psykologen angående "små pupper fobien" din heller.

Blir kvalm av hele innlegget ditt. Tror jeg må gå å spy.

skjønner fort at innlegget ditt kommer fra noen med bittesmå pupper :/ du trenger ikke skamme deg over det, vær stolt av den du er

Skrevet

Størrelsen på pupper har like mye å si som størrelse på kjeden og størrelse på penis. Med andre ord: ikke en dritt.

Anonymous poster hash: a58cf...316

Veit ikke helt ass... Er jo jævli praktisk om dama er litt vid, om man feks har kjøpt kjøpt mer mat enn man greier å være med seg hjem.

Er jo vondt med tunge poser som gnager inn i hendene, så da fyller man jo bare dama. Null stress!

• Liker 1
Skrevet

skjønner fort at innlegget ditt kommer fra noen med bittesmå pupper :/

Så feil kan du ta...

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, du trenger virkelig veiledning til absolutt alt.. Du burde kanskje prøve å klare deg litt bedre på egen hånd, slutte å være avhengig av hva andre mener om alt. Tenk litt selv!

Anonymous poster hash: 00092...80e
  • Liker 3
Skrevet

Holdt på med en som hadde 34-36FF, så tror nok jeg bare gir opp å finne noen som er bedre utstyrt for dette var PERFEKSJON.

Det er det sykeste jeg har sett, litt synd for nå blir alle sett med mugger en skuffelse. Jeg blir sykt tent av litt pupp, men jeg har ikke vært sammen med noen som har A eller B Cup så den tid, den sorg.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en som hadde 34-36FF, så tror nok jeg bare gir opp å finne noen som er bedre utstyrt for dette var PERFEKSJON.

Det er det sykeste jeg har sett, litt synd for nå blir alle sett med mugger en skuffelse. Jeg blir sykt tent av litt pupp, men jeg har ikke vært sammen med noen som har A eller B Cup så den tid, den sorg.

ikkesant lol

Anonymous poster hash: 9526d...864

AnonymBruker
Skrevet

Ja uff, for en sorg.

• Liker 3
Skrevet

Ja uff, for en sorg.

Ja? Flat chested kvinner har ikke mye å stille opp med.

AnonymBruker
Skrevet

Ja? Flat chested kvinner har ikke mye å stille opp med.

Nei, for en enorm plage de er.

• Liker 1
Skrevet

Nei, for en enorm plage de er.

ja enorm plage når damer har flate bryst

Gjest Eurodice
Skrevet

Tommer eller centimeter? ;)

Skrevet

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er sjeleglad for å være heller flatbrystet så jeg slipper menn som WubWub :)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

ha ha ha... og dere menn klager over at vi kvinner er overfladiske og BARE vil ha store peniser?

Anonymous poster hash: 9218a...f3a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En A eller B cup er ikke en størrelse. Det er svært mange forskjellige. 65A er en mindre cupstørrelse enn 70A. Skjønner? Så det blir helt feil å si at så mange forskjellige størrelser er lite.

Jeg har 65E som er akkurat samme cup som A85, bare at på A85 er omkretsen større.

Anonymous poster hash: c4057...76b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...