Gå til innhold

Lei av langt hår - sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av at "alle" kvinner og jenter har langt hår! Og da spesielt de som flasher det på sine sosiale medier.. Alt dette maset med langt hår, hårkurer, farging av hår og bruk av kjøpehår gjør at jeg føler der blir bygget opp til å gjøre hunkjønnet dumme!

Hvor er de med kort hår? Blogger og instagrammers? Hvor er de som tør å ha kort hår og er naturlige? Iallfall bruker mye mindre tid på hårfarging osv?

Er jeg den eneste som føler at trenden med langt hår, helst til ræven, er med på å gjøre at jenter og kvinner blir satt tilbake i tid til den gang de ikke hadde noe de skulle ha sagt?

Og det merkes i filmer. Der er det sjelden at tøffe kvinner har langt hår. Og tøffe menn er helst snauet (noe jeg finner digg..)

Og med kort hår på kvinner mener jeg ikke hår som er like nedenfor skulderen, men mye kortere og pixciecut.

Jeg har egentlig to spørsmål her. Langt hår = fordummende? Hva mener du?

Og har noen tips til blogger og instagramners som har kort hår? Rellt kort hår?

Anonymous poster hash: f8962...e62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

074-g-i-jane.jpg

Demi Moore sier deg imot.



Anonymous poster hash: 6823b...4af
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg er så lei av at "alle" kvinner og jenter har langt hår! Og da spesielt de som flasher det på sine sosiale medier.. Alt dette maset med langt hår, hårkurer, farging av hår og bruk av kjøpehår gjør at jeg føler der blir bygget opp til å gjøre hunkjønnet dumme!

Hvor er de med kort hår? Blogger og instagrammers? Hvor er de som tør å ha kort hår og er naturlige? Iallfall bruker mye mindre tid på hårfarging osv?

Er jeg den eneste som føler at trenden med langt hår, helst til ræven, er med på å gjøre at jenter og kvinner blir satt tilbake i tid til den gang de ikke hadde noe de skulle ha sagt?

Og det merkes i filmer. Der er det sjelden at tøffe kvinner har langt hår. Og tøffe menn er helst snauet (noe jeg finner digg..)

Og med kort hår på kvinner mener jeg ikke hår som er like nedenfor skulderen, men mye kortere og pixciecut.

Jeg har egentlig to spørsmål her. Langt hår = fordummende? Hva mener du?

Og har noen tips til blogger og instagramners som har kort hår? Rellt kort hår?

Anonymous poster hash: f8962...e62

Er du seriøs?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kommer an på HVILKEN DAME det sitter. Selv sier jeg imot, og har alltid hatt langt , fyldig hår med bølger i, da de er en stor del av meg. Folk er forskjellige.



Anonymous poster hash: c403c...5f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt langt :laugh:

Synes kort hår er like sexy på kvinner som langt. Jeg er drittlei folk som mener at jenter skal ha langt hår og gutter kort hår. Folk kan da for faen ha de frisyrene de selv vil. Dessuten må folk slutte "å ha det alle andre har."

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns langt hår er vakkert, så jeg har langt hår. Hva har det med noe som helst å gjøre? Tror forresten ikke jeg kjenner noen kvinner over 30 med langt kjøpehår...



Anonymous poster hash: 8334d...cfb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man har tykt, vakkert hår fra naturens side, hvorfor skal man ikke vise det frem? Det er jo pelsen til mennesket, som pelsen på dyrene. Skal pusekatten ta bort den fine pelsen sin? Skal hesten klippe bort manen sin?

Blir noe annet med de som holder på med extentions, synes det blir falskt.

Er glad i min fyldige , lange naturlige hårmanke og kommer aldri til å klippe meg kort!



Anonymous poster hash: c403c...5f3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kan da bare søke deg frem på instagram selv, søk pixiecut, short hair, buzzcut. Du finner masse.



Anonymous poster hash: 8334d...cfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

074-g-i-jane.jpg

Demi Moore sier deg imot.

Anonymous poster hash: 6823b...4af

Tøff rolle og skinnet. Tvertimot støtter det opp under mine påstander.

Anonymous poster hash: f8962...e62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Helt klart!

Anonymous poster hash: f8962...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Helt klart!

Anonymous poster hash: f8962...e62

Det eneste som er "fordummende" her er at noen tror at intelligens og hårlengde korrelerer.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du langt el kort selv ts?

Hvis du har kort er du kanskje bare misunnelig? :fnise:



Anonymous poster hash: c403c...5f3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde kort hår var jeg helt avhengig av å rette, spraye, style, dille HELE j*vla tiden for at jeg ikke skulle se ut som en sau. Nå har jeg hår til midjen, og det retter seg naturlig ut med fine bølger. Jeg gjør derfor ikke en dritt med håret nå, det er sykt deilig.



Anonymous poster hash: 8567a...701
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du kan da bare søke deg frem på instagram selv, søk pixiecut, short hair, buzzcut. Du finner masse.

Anonymous poster hash: 8334d...cfb

Nei, kun frisørsalonger.

Anonymous poster hash: f8962...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare så enkelt at kvinner er penere med langt hår ;)



Anonymous poster hash: 37c30...6c9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er "fordummende" her er at noen tror at intelligens og hårlengde korrelerer.

Jeg kjenner til mange dumme jenter bare så det er klart. Alle har langt hår og er på sosiale medier og fitness bølgen.

Anonymous poster hash: f8962...e62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Jeg kjenner til mange dumme jenter bare så det er klart. Alle har langt hår og er på sosiale medier og fitness bølgen.

Anonymous poster hash: f8962...e62

:laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It-frisyren denne sesongen er jo lang bob, så det er færre med langt hår nå, enn det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hårlengden har noe å si om et menneske er dumt eller smart akkurat. Kvinner kan være like pene med kort hår som med langt hår.

Men platinablondt tynt, pistrete hår er ikke pent. Og veldig ofte så sitter det på et ikke så fullt reflektert hode, men det hjelper som regel med noen år på baken.



Anonymous poster hash: 98a05...cb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fotballfrue hadde 'kort' lang bob under skuldrene knappe to uker før det ble sveiset på langt hår igjen. Djezzes.

Anonymous poster hash: f8962...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...