Gå til innhold

LOL ?

Icy

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest utallige innlegg anngående størrelser så lurer jeg på en ting.

Hva tenker dere jenter når dere ser en person som dere har hatt sex med og som har hatt liten / meget liten penis?

Hadde jeg vært jente hadde jeg gått med ett stort rofl inni meg når jeg så personen.... kanskje litt frekt sagt.. men nå er ikke jeg jente heller da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare hatt sex med en, og den var så god at jeg har beholdt den i fem år :-) Så vet ikke helt hva en liten penis er en gang, den jeg har er 19,5 cm sånn cirkus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ler ikke av de nei. Men så har jeg heller ikke truffet noen med micro penis heller da. Alt over 13cm er helt fint bare de ikke er tynn som en blyant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gidder da ikke le av det..? Har hatt både en liten en og en stor en, men om jeg ler når jeg tenker på eller ser vedhengene til penisene, skyldes det utelukkende deres underlige personligheter og særheter... Er mer enn EN grunn til at jeg ikke beholdt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg skjønner ikke helt det der med alt snakket om størrelsen, jeg :roll:

Samme om den ikke er så lang, det er tykkelsen det er snakk om, og hvordan han bruker den.

Ville heller hatt et rofl inni meg om fyren var utrolig dårlig i senga og trodde han var dritgod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Gidder da ikke le av det..? Har hatt både en liten en og en stor en, men om jeg ler når jeg tenker på eller ser vedhengene til penisene, skyldes det utelukkende deres underlige personligheter og særheter... Er mer enn EN grunn til at jeg ikke beholdt dem.

hehe, usikker på om dette var positiv lesing eller ikke :)

Vedhengene til penis var jo noe å kalle resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt sex med en, og den var så god at jeg har beholdt den i fem år :-) Så vet ikke helt hva en liten penis er en gang, den jeg har er 19,5 cm sånn cirkus

Rofl... sånn ca. 19,5? du må være meget flink med øyemål som kan si at den er 19,5 cm og ikke 20 cm :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Nei, så råtten hadde jeg ikke klart å være. Er da virkelig ikke mannen sin feil at han har liten. I mine øyne, er det bare de som ikke har klart å bli voksen, som tenker slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' så råtten hadde jeg ikke klart å være. Er da virkelig ikke mannen sin feil at han har liten. I mine øyne, er det bare de som ikke har klart å bli voksen, som tenker slikt.[/quote']

Dette høres ganske gammeldags ut gjør det ikke?

Hvis mannen har lite uststyr og jenten ikke kjenner noe er det jo meningsløst å ha han som f.eks. elsker?

Er han derimot bedre utsyrt vil jenten bli bedre fylt opp.. og bedre nytelse enn om hun hadde hatt en liten en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da noe inni granskauen som det florerer med størrelsestråder her da???

:roll:

Greit nok at denne hadde en ny vinkling, men likevel; dere vet hvordan det er ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hjelpe meg vel.

Er det noe å le av da?

Har møtt en jeg nesten hadde sex med som var bitte liten, og jeg tenkte ikke noe over det.

Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nei hjelpe meg vel.

Er det noe å le av da?

Har møtt en jeg nesten hadde sex med som var bitte liten, og jeg tenkte ikke noe over det.

Sånn er det med den saken.

LOL kanskje du ikke tenker over det fordi den ja.. nettopp var liten?

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest utallige innlegg anngående størrelser så lurer jeg på en ting.

Hva tenker dere jenter når dere ser en person som dere har hatt sex med og som har hatt liten / meget liten penis?

Hadde jeg vært jente hadde jeg gått med ett stort rofl inni meg når jeg så personen.... kanskje litt frekt sagt.. men nå er ikke jeg jente heller da :P hehe

Går du rundt å ler inni deg hver gang du ser en jente med små bryster? For en idiotisk tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...