Gå til innhold

Angrer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har takket ja til en jobb og angrer meg veldig! Tenkte ikke over tilbudet da jeg takket ja, fikk så mye ros og komplimenter at jeg bare jattet med. Dette er ikke en stilling jeg søkte på, men fikk tilbud om den da jeg var utplassert. Jobben tar alle kreftene fra meg, det er en ekstremt krevende jobb som krever veldig mye og jeg kjenner at jeg ikke orker. Jobber et annet sted i tillegg som er roligere og jeg går snart på veggen av å jobbe.. Er bekymret for min egen helse og kjenner at jeg ikke har det bra nå. Sjefen min har forventninger om at jeg skal bistå flere år i fremtiden, noe jeg nå ser er totalt uaktuelt.

Problemet er at de har investert mye i meg. Har vært på flere kurser som har kostet en liten formue samt opplæring. Egentlig trer jeg i stillingen neste uke, men har vært på flere kurs samt hatt opplæring og jobbet ekstra. Har begynt å irritere meg over kollegaer allerede nå, samt arbeidsoppgaver og hele jobben generelt..

What to do? :(

Anonymous poster hash: 687f4...9b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne ikke sagt det som sant er da; du er allerede sliten av jobben men syntes det var vanskelig å svare på direkten og derfor føler du at du tok deg vann over hodet? De fleste er jo ganske forståelsesfulle når man er ærlig, heller det enn å slite seg ut og bli sykemeldt før to måneder er gått, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...