Cand alt Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 En undering fra meg. Det jeg legger merke til her på kg (som sikkert er et speilbilde fra virkeligheten) er at hetrofile er veldig fiksert på størrelse, både på pikk og pupper. Det jeg lurer på er om lesbiske og homofile er like fiksert som hetrofile på akkurat dette. Ser ingen argumenter som tilsier at de ikke skulle være like opptatt av det som hetreofile, så kanskje noen homofile eller hetrofile kunne svare. Altså er ikke ute debatten om hvorfor det ikke skulle være slik, men om det er slik. Derfor er det fint om du har personlige erfaringer å komme med og ikke bare fjas og troterisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Skal ikke si at jeg har spesielt greie på dette ettersom jeg er heterofil selv, men utover forskjellen i at man er heterofil eller homofil kan jeg ikke skjønne at det skulle være noen forskjell i fikseringen på størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Har flere homofile kompiser. De har aldri nevnt noe om størrelse. Men så pleier ikke vi heterofile igjengen å snakke om det heller. Har en venninne(hetero) som er opptatt av størreøsen ellers snakkes det ikke så mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Nei er ikke spesiellt opptatt av størrelsen på puppene til damene rundt omkring... Og det kan jeg ikke påstå at mine lesbiske venninner er heller. De har i allefall aldri snakket om det i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 16. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2004 Skal ikke si at jeg har spesielt greie på dette ettersom jeg er heterofil selv' date=' men utover forskjellen i at man er heterofil eller homofil kan jeg ikke skjønne at det skulle være noen forskjell i fikseringen på størrelse. [/quote'] Det er jo det også jeg konkluderer med, derfor spør jeg om noe VET noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Min erfaring er at homofile gutter kan være litt ekstra størrelsesfiksert. Har pratet litt gris med komiser i fylla, og det med størrelse er i utgangspunktet en slags "guttegreie" som fort kan bli litt overdreven i homofile miljøer. Som en venn av meg sa, han vet jo at jo større den er, jo mere upraktisk er det, men at han tenner på det likevel. Men, så må jeg også si at jeg kjenner ingen heterofile i virkeligheten som er like størrelsesfiksert som her på KG, så jeg er litt usikker på hvor godt slike forum speiler virkeligheten... (Kanskje fokuserer vi litt mye på det, fordi dete er ett av de få stedene man kan få utløp for slike tanker?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BENE Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 En av mine beste kompiser er homse. Må si at han og homse gjengen hans er MYE mer opptatt av størrelsen(og utseende generellt) enn det mine venninner er. Men har på følelsen at det er mye "snakk"...Gutter er nå en gang gutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #8 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg var en gang på ett nachspiel hvor det var to lesbiske jenter tilstede. De hadde tydeligvis vært på et lesbisk sjekkested. Uansett var jeg ganske overrasket over uttalelsene den ene jenta kom med. Det var noe i retning av; "- Hun hadde de kjempepuppene, ass". Det kan jo nevnes at hun var litt "macho", og i tillegg ganske full, men likevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 17. august 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 17. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #10 Del Skrevet 17. august 2004 Fiksert på sin egen eller andres størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er vanlig hos oss Skrevet 18. august 2004 #11 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har både hetero-og homo-venner. Blant oss hetero snakker vi om størrelsen av og til, på menns utstyr (vi jenter i mellom).. De 2 homofile guttevennene jeg har, snakker om penisstørrelser på vorspiel før byen og slikt. Vi snakker ikke om slikt når vi er å handler o.l., men mest på vorspiel og nachspiel..Da kommer de fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå