Gå til innhold

Spansk 1+2

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Så er det dessverre slik at foreleseren i spansk ikke er en god lærer for meg, og jeg må dermed krype til korset og ta resten av faget hjemmefra heller.
Siden denne foreleseren ikke bruker it'slearning i det hele tatt, har jeg heller ikke mer info og arbeidsmengde enn boka tilbyr. Jeg skulle mer enn gjerne hatt mer arbeid å bryne meg på, feks kompetansemål, arbeidshefter osv.

I den anledning; noen som vet om, besitter eller vet hvor jeg finner mest mulig info så jeg kan lære meg spansk til våren? Skal ha eksamen i både 1 og 2 i mai, og jeg begynner å få dårlig tid nå.. Har selvsagt saumfart google, men om noen sitter på skolemateriell hadde jeg blitt veldig lykkelig.

Mvh panikkslagen "student"

Anonymous poster hash: 7e95b...892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du alliere deg med noen andre på studiet og be dem ta med papirer, lekser, oppgaver o.l til deg?

Se spanske tegnefimer? Kjøp spanske tegneserier å eBay?

Anonymous poster hash: 6a5be...ae4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bøker sitter dere med? Da jeg hadde spansk på VGS brukte vi Vamos. Her er det også en nettside med litt diverse oppgaver. Jeg kjøpte også en annen spanskbok da jeg fulgte (ekstra) undervisning på Folkeuniversitetet. Jeg husker ikke hva denne het. Du finner nok om du er flink til å søke.

Ellers kan jeg anbefale deg å laste ned apper og låne (enkle) bøker og filmer på spansk på biblioteket.

Ettersom du tar spansk 1+2 forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare tar eksamen i spansk 1+2 (det blir to da det både er muntlig og skriftlig) i stedet for i både spansk 1 og i spansk 2 (her blir det vel tre)?

Anonymous poster hash: c5ccd...5f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...