Gå til innhold

Butikksjef i Body Shop

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye en tjener som butikksjef i Body Shop?

Lurer også på hvor stor grad av "frihet" man har, eller om man er veldig styrt av hovedkontoret. Hører gjerne erfaringer fra å jobbe der, uansett stilling, når det gjelder arbeidsmiljø, lønn, bonus etc.

Anonymous poster hash: 3f4eb...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Har jobbet der tidligere og har for det meste bare godt og si om tbs. De gir deg ganske stort handlingsrom både som BL og fulltidsansatt, og du har en regionsleder som følger deg opp. Det kommer veldig annpå butikken, hvor stort teamet er osv.

Vet at lønnen ligger over feks. varnergruppen. Gode bonusordninger basert på budsjetter (kpi'er) med rabatter på alle butikker i Pocosgruppen (aldo, marks&spencer etc.)

Det jeg også kan si er at forventer mye av butikklederne, og syns generelt at butikklederne i tbs er bedre enn mange andre steder, derav scorer tbs godt på service. Så å få jobb som butikkleder her er ikke "enkelt", noe jeg syns er bra. Det er jevnlige butikkledermøter som alltid er utrolig inspirerende. Syns kommunikasjonen med hovedkontoret var ok, og følte jeg ble hørt om det var noe.

Finnes jo alltid ting som kan bli bedre, men syns det viktigste er at man føler seg hørt hvis det skulle være noe og det har jeg opplevelsen av. :)

Anonymous poster hash: 1b50e...a0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...