Gå til innhold

OL-grener vi savner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

OL er i gang, og det deles ut medaljer i de sykeste idretter!

Synkronsvømming, for eksempel. Og synkronstup. Når slike ting er OL-grener, hvor er det da blitt av

- bridge

- synkronbridge

- bowling

- synkronbowling

- konebæring

- flammekasting

Og hvorfor er ikke Doping en egen gren, slik at det blir plass til alle de utstøtte? OL-tittel i doping må da være en bra trøst når man som genmanipulert 40-åring har tre øyne, abnorme brystmuskler og fyrstikktiss...

Her må IOC ta affære!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

men jeg må innrømme at jeg ble mektig imponert over synkronstuping!!! :tommelsmil:

Ja, jeg ser at du har blitt inspirert under antrekksdebatten... :sjarmor:

Bare vent til du får se kulestøterne i IOC-pålagt G-streng

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo sandvolleyball.....hvorfor ikke flere idretter i sanden?....jeg ser for meg sandsquash, sandturn, sandslottbygging, sandsvømming o.l. Nesten alle idretter kan jo foregå i sanden. Volleyball bør ikke ha enerett på utførelse i sand.

Selvfølgelig med minste mulige drakter....det er jo tross alt i sanden de holder på.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg ser for meg sandsquash' date=' sandturn, sandslottbygging, sandsvømming o.l. :-)[/quote']

Eh...Sandman? Er det en sammenheng her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en totalt grunnløs påstand å komme med Trøffel at jeg og Sandman skulle ha noen som helst fysisk samkvem kun fordi jeg skrev sand sikkert 10 ganger i forrige innlegg.

Slike insinuasjoner(?) vil jeg ha meg frabedt. Jeg og Sandman kjenner ikke hverandre. Jeg har ikke engang hørt om Sandman. Er ikke det en sang da? Enter Sandman. Nei nå insinuerer ikke jeg noe heller altså. Det er bare en sangtittel for guds skyld.

Gi deg Trøffel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke insinuert noe, jeg fikk bare ubehagelige assosiasjoner av alle sand...-ordene.

Sorry, det er bare sand...eh...sånn det er.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsynkronkonekasting, kunne dét være noe?

Det er ihvertfall bedre enn Luftgeværskyting på Løpende Villsvin.....som utrolig nok er / var en øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ihvertfall bedre enn Luftgeværskyting på Løpende Villsvin.....som utrolig nok er / var en øvelse.

...men dette er jo humant i forhold til utgangspunktet i Athen i 1896; kanonskyting på haltende bulgarere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle fått noe tilsvarende i vår tid....OL i Tomahawkskyting på hulegjemte AlQaida sympatisører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid lurt på hvorfor det er skyting for kvinner og skyting for menn . Hva er det som gjør at begge kjønn ikke kan skyte sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus
Jeg har alltid lurt på hvorfor det er skyting for kvinner og skyting for menn . Hva er det som gjør at begge kjønn ikke kan skyte sammen?
Det er nok diskriminerende hvis ett av kjønnene får flere gullmedaljer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke om det faktisk ble sånn, men det var i hvert fall snakk om at bridge skulle være prøvegren i vinter-OL i Salt Lake City for to år siden. Fordi det ikke var plass til flere idretter i sommer-OL. :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...