Gå til innhold

Sugardaddy.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har svart her og holdt på med disse greiene. Er dere over middels fine også? Disse rike mennene vil jo ha fine damer. Bare lurer altså 😉

Anonymous poster hash: 85386...205

Jeg har et godt utseende ja, men forst og fremst er jeg et sosialt midtpunkt. Jeg kan snakke for meg, og kan holde en samtale med hvem deg skal være.

Anonymous poster hash: 5f748...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant.

Hadde jeg vært kar og rik skulle jeg gjerne vært en sugardaddy selv jeg altså! 🙈

Anonymous poster hash: d0aef...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken selv.

Men virker for godt til å være sant at noen vil betale ting for noen uten å få sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sugardaddy?

Anonymous poster hash: eca46...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sugardaddy?Anonymous poster hash: eca46...bab

En mer "eksklusiv" måte å selge seg på.

En mann kjøper fine ting til deg, ferier, eller betaler regninger osv. og han får sex fra deg.

Jevnlig, ikke bare en gang

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at du finner en som er villig til å g deg masse ting, men ikke få sex tilbake.

Gir du sex så blir det nok ikke noe problem.



Anonymous poster hash: 5d33e...1bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye bedre å bli forsørget, enn å snylte på Nav fordi man ikke orker å jobbe..

Ja alt er relativt... Bedre å brekke einet enn å få kreft også, det betyr ikke at det er bra å brekke beinet 😜

Anonymous poster hash: 6d048...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at du finner en som er villig til å g deg masse ting, men ikke få sex tilbake.

Gir du sex så blir det nok ikke noe problem.

Anonymous poster hash: 5d33e...1bf

Ja, prostitusjon kalles det.

Anonymous poster hash: 6d048...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prostitusjon kalles det.

Anonymous poster hash: 6d048...726

Det er jeg helt enig i. Det er jo det man er når man har en sugardaddy og gir han sex. Har veldig vondt for å tro at noen betaler så mye og for noe særlig igjen for det, i form av sex.

Anonymous poster hash: 5d33e...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt er relativt... Bedre å brekke einet enn å få kreft også, det betyr ikke at det er bra å brekke beinet

Anonymous poster hash: 6d048...726

Hehe tja... Men blir man forsørget så kan man ihvertfall bidra i hjemmet og gjøre oppgaver der. :) Mens navere bare er snyltere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i. Det er jo det man er når man har en sugardaddy og gir han sex. Har veldig vondt for å tro at noen betaler så mye og for noe særlig igjen for det, i form av sex.

Anonymous poster hash: 5d33e...1bf

Sex var ikke det viktigste for han jeg var med. Ja vi hadde sex, men han ønsket selskap, noen som dro han opp i sosiale lag, som gjorde han kulere og høynet hans status. Han ville ha noen å beundre, et bevis på at han var god nok og hadde "made it"

Anonymous poster hash: 5f748...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Du kan sikkert lage deg profil på sukker, match, møteplassen. Jeg fikk i alle fall en del "tilbud" om luksusferier, ble bedt ut på finere middager osv av menn som var MYE eldre enn meg. Vi snakker 15 år eldre og oppover. Den gangen var jeg midt i tredveårene og mennene fra 50.

Det var ingenting i profilen min som tilsa at jeg var ute etter en slik forbindelse og jeg var ti år eldre enn deg. Regner med at om du skriver "Ønsker bekjentskap med godt voksen og leken gentleman", så får du lett kontakt med riktig mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj kjære ts. Tenk deg godt om før du begir deg ut på noe slikt.. Høres kanskje lettvint ut, men hva med selvrespekten? Hva med følelsen av å klare seg selv, selvfølelsen..

Hadde følt meg litt skitten og "merket" på en måte, for alltid faktis:(

Hva med å finne en kar du elsker? Så kan dere ta huslån, lage barn og leve sammen som andre folk:)

Eller satse skikkelig på en god utdannelse og tjene masse penger selv. Det er bra for selvfølelsen det! Da får du høy status og de virkelig bra mennene;)

Anonymous poster hash: ed292...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...