Offshore jenta Skrevet 11. mars 2015 #1 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg ønsker å utvide mitt sosiale nettverk. Kort fortalt er jeg 26 og bor i Stavanger. Jeg er utdannet petroleumsingeniør og jobber for tiden offshore, så har mye fritid. Jeg er veldig aktiv, og er utrolig glad i friluftsliv, reising, trening og matlaging. Syns også det er kjekt å lese bøker. I ny og ne tar jeg meg en tur på byen for å svinge meg litt rundt på dansegulvet Noen som er i samme situasjon, og som deler noen av de samme interessene? Ta kontakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 11. mars 2015 #2 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg ønsker å utvide mitt sosiale nettverk. Kort fortalt er jeg 26 og bor i Stavanger. Jeg er utdannet petroleumsingeniør og jobber for tiden offshore, så har mye fritid. Jeg er veldig aktiv, og er utrolig glad i friluftsliv, reising, trening og matlaging. Syns også det er kjekt å lese bøker. I ny og ne tar jeg meg en tur på byen for å svinge meg litt rundt på dansegulvet Noen som er i samme situasjon, og som deler noen av de samme interessene? Ta kontakt Jaså ja utdannet som petroleumsingeniør... For meg så høres det veldig spennende ut og artig ut yrket, men du vet helt sikkert hvordan du har jobbet for det hardt i studielivet ditt. Jeg kunne gjære være din venn, men det er så dumt å si at distansen er stor problem. Du som bor i Stavanger og jeg i Fredrikstad. Håper at du finner deg venn i nærheten hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gatsby Skrevet 11. mars 2015 #3 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg ønsker å utvide mitt sosiale nettverk. Kort fortalt er jeg 26 og bor i Stavanger. Jeg er utdannet petroleumsingeniør og jobber for tiden offshore, så har mye fritid. Jeg er veldig aktiv, og er utrolig glad i friluftsliv, reising, trening og matlaging. Syns også det er kjekt å lese bøker. I ny og ne tar jeg meg en tur på byen for å svinge meg litt rundt på dansegulvet Noen som er i samme situasjon, og som deler noen av de samme interessene? Ta kontakt Hei har du type eller? Endret 11. mars 2015 av Gatsby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore jenta Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei har du type eller? Litt ikke-relevant spørsmål, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore jenta Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mars 2015 Jaså ja utdannet som petroleumsingeniør... For meg så høres det veldig spennende ut og artig ut yrket, men du vet helt sikkert hvordan du har jobbet for det hardt i studielivet ditt. Jeg kunne gjære være din venn, men det er så dumt å si at distansen er stor problem. Du som bor i Stavanger og jeg i Fredrikstad. Håper at du finner deg venn i nærheten hvor du bor. Ja, det var synd. Du får ta kontakt om du flytter på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå