Gå til innhold

Størrelse på utstyr, hvor viktig?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Størrelsen har lite å si, det er hvordan man bruker utstyret.

Var sammen med en "mygg" Mer utrolig elsker finnes ikke.

De med de store styrker deres selvbilde, men er ikke å foretrekke om man kan velge.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Størrelsen har lite å si, det er hvordan man bruker utstyret.

Var sammen med en "mygg" Mer utrolig elsker finnes ikke.

De med de store styrker deres selvbilde, men er ikke å foretrekke om man kan velge.

Det har LITT å si utifra hva man foretrekker selv. En med en bitteliten en ville ikke jeg kjent inni meg, og da blir selve samleiet veldig uinteressant. At han kunne ha tilfredsstilt meg med fingre og munn i forkant eller etterkant er så sin sak, men jeg vil kjenne mannen innvendig og da må det litt størrelse og en viss hardhet til. Dessuten så er det det at jeg også tenner på synet av en deilig, stor erigert penis. En liten pekefingerpenis er turnoff for meg.....

Skrevet
En liten pekefingerpenis er turnoff for meg.....

En penis på størrelse med ett fingerbøll er ikke noe morsomt.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, det er ikke det. Og da hjelper det lite om han er supermann med fingrene sine altså....

Den nærheten jeg føler når jeg ligger på rygg spesielt, med bena rundt ham, hendene fast rundt enten rompeballene eller ryggtavla hans, han med hendene under rompa mi og jeg meeeget godt kjenner han beveger seg i lange tak ut og inn, uten å falle ut på vei ut - den er ubeskrivelig.....

Skrevet

En penis på størrelse med ett fingerbøll er ikke noe morsomt.

Huff jeg må beklage, men jeg er enig... Og det er flaut å innrømme, for jeg må si jeg hadde blitt litt småsur over å lese lignende innlegg fra menn om hvor turnoff det er med store kjønnslepper, små pupper, cellulitter eller lignende. Selv om jeg aldri hadde skrevet noe mot det, for de har selvfølgelig all rett de også til å tenne på det de føler for.

Men selv om jeg ser på en bitteliten tissemann som turnoff nå, så tror jeg nok at jeg kunne forandre mening. For mannen min er stor, men jeg kan ikke tenke meg at jeg skulle elske eller begjære ham mindre om han hadde en liten...

Gjest Stort er bra!
Skrevet

Dere er alle heldige som har menn med stort utstyr. Ingenting er bedre og nyydeligere enn å kjenne mannen dypt inne i seg med fullt volum, o gat han ikke faller ut, når det er "ut".

Sukk....lenge siden sist jeg hadde en mann med stort utstyr. Foor lenge siden...håper jeg møter en snart da. :P

Skrevet

Ja, det er så typisk å legge skylden på andre at du selv gjør det. Hvordan VET du at ikke denne kvinnen ikke kniper? Eller hvor trang hun er? Er du synsk...?

Ikke sikkert det hjelper å knipe slik at man kjenner en tynn liten pinne vet du... Ikke mulig å få knipet slik at man kjenner mikropeniser... Men selvfølgelig, det er jo kvinners feil at noen menn har små peniser... Alt er jo vår feil vett du :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke stor, men normal penis.

For å gjøre opp for "manglende størrelse" er det bare å gi på!

Tror det har like mye å si som størrelsen.

Vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette på en grei måte, men:

Flere av kameratene mine har stort utstyr, men samtlige er så puslete når det kommer til sex, det blir liksom bare jokking med dem....

Er ikke det litt pussig?

Hva er verst/best?

Gjest Anonymous
Skrevet

Av en eller annen grunn har ikke dette vært noe stort problem for de jentene jeg har praktisert heterofili med... :roll:

Skrevet

"Grand", betyr stor.

Når det gjelder badebukser osv, så trenger det ikke å ha noe å si at man ikke ser så mye. Penis i slapp tilstand har mange størrelser :hoho: , og hvis den er litt stor i slapp, er det ofte at den ikke blir så mye større i stor :wink: .

Mogens

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg tror ikke han tullet, for når jeg ser ham i musikkvideoer og slikt, kan man faktisk se at han har lite utstyr. Så ham i badebukse også i et blad: var nesten ikke noe der..

Dessuten er det mange latinos som har små....

:hoho: Dette er det største sludder jeg har hørt. Diskriminerende er det også! Ofte er det ballene du ser gjennom tøyet, og de kan også variere i størrelse. Store baller betyr ikke stor tiss!

Jeg har sagt det før og sier det igjen, en god elsker er en god elsker, tissen er ikke det viktigste. Men personlig liker jeg "tykk med stort hode" :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ting er ikke alltid som de ser ut nei...

Min deilige sorte amerikaner ser ikke veldig velutstyrt ut i slapp tilstand, verken baller eller pikk imponerer, men når han er klar for sex kan jeg skrive under på at det ikke er noe i veien med størrelsen.

Så konklusjonen er at man faktisk aldri kan vite!

En gang i tiden trodde jeg faktisk at menn med dype stemmer også hadde rikelig utstyr mellom beina - bomma på den en gang ja... :wink:

Skrevet

Definitivt umulig å si sånt på forhånd ja. Trodde størresle hadde sammneheng med fyrens størelse ellers (høyde og skonummer og sånt) men det bomma jeg helt på en gang! :o (hyggelig bommert da... :oops: )

Gjest GreenSky
Skrevet
Definitivt umulig å si sånt på forhånd ja. Trodde størresle hadde sammneheng med fyrens størelse ellers (høyde og skonummer og sånt) men det bomma jeg helt på en gang! :o (hyggelig bommert da... :oops: )

Har det vist seg å stemme ellers, da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har små hender og er velutstyrt.

En gang snakket jeg med en kvinne som var ganske påståelig i forhold til at det var en sammenheng mellom størrelsen på hendene og på utstyret.

Jeg fikk i det minste bevist for henne at det ikke alltid er slik :wink:

Men er dette en oppfatning som er utbredt blant kvinner?

Stemmer det ellers?

Skrevet

Har det vist seg å stemme ellers, da?

Nei!

har bare vært borti en mann som hadde virkelig liten penis og han var ca 175 høy med normalt skonummer, ellers har det variert ganske mye helt uavhengig av høyde og sko...

Hender stemmer heller ikke :wink:

Skrevet
:) Hender stemmer ikke. Men menn med stor tiss har ofte stor tiss også :roll:

Ja, det stemmer - og når skaresnøen bærer en velvoksen mann St.hansaften blir det sen vår... :ler:

Gjest Liten blir ikke stor
Skrevet

Når menn sprader rundt i badebuksene sine kan man jo få et inntrykk av utstyret hans da..Det er jo ikke slik at hvis han har en knøttliten kort, tynn en, så viser det seg at han plutselig får en diger en bare fordi han får ereksjon. :-)

Min erfaring er at en mann med utstyret i orden kan vise til det i slapp tilstand også.

(Det blir akkurat som med en jente som er for tykk. Hun forsøker å skjule det med klær, men når hun kler av seg vil jo mannen se at hun er overvektig. Hun bli ikke plutselig tynn bare fordi hun så tynnere ut med alle klærne på.)

Gjest GreenSky
Skrevet

(Det blir akkurat som med en jente som er for tykk. Hun forsøker å skjule det med klær, men når hun kler av seg vil jo mannen se at hun er overvektig. Hun bli ikke plutselig tynn bare fordi hun så tynnere ut med alle klærne på.)

Det er jo nettopp det en kan! Optisk bedrag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...