draug 75 Skrevet 15. mars 2015 #21 Skrevet 15. mars 2015 13 holder gull og grønne skoger for de aller fleste av oss - bare slik at ikke 'kvalm' smilien skal få stå som definisjonen her. Edit: Og det er vel antageligvis høyst påkrevet å sterkt påpeke at jeg sier det holder det holder lenge for de aller fleste, - noe som selvsagt betyr at det er enkelte det ikke er nok for ! Før helvete braker løs her. Avocadoen har forøvrig oppsummert det hele usannsynlig godt
draug 75 Skrevet 15. mars 2015 #22 Skrevet 15. mars 2015 Det kommer visst ikke an på lengden i meter, men snarere mengden, i kubikk i timen.
Gothminister Skrevet 15. mars 2015 #23 Skrevet 15. mars 2015 Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger... Jeg liker dine skarpe kommentarer. De setter litt fart. 1
Gothminister Skrevet 15. mars 2015 #24 Skrevet 15. mars 2015 Alle kommer med merkelige utsagn som at det ikke er størrelsen, men hvordan man bruker den... Altså enhver tosk klarer da vel å bruke en kukk, er ikke akkurat noe kunst-stykke... Aldri møtt en stor manns som ikke visste hvordan man brukte kukken! Nå må du ikke såre oss menn med slike fakta opplysninger da. Det er klart størrelsen har noe å si. Men også hvordan man bruker den. Det er også forskjell på dere kvinner om hva dere liker. Noen liker de virkelig store og andre de vi kaller normale og svært få liker de små. Slik er det. Slik jeg også er kresen på fitta. Litt krav må vi sette for oss selv her i livet og kjønnsorganet til den man skal leve sammen med, er viktig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mars 2015 #25 Skrevet 15. mars 2015 Alle kommer med merkelige utsagn som at det ikke er størrelsen, men hvordan man bruker den... Altså enhver tosk klarer da vel å bruke en kukk, er ikke akkurat noe kunst-stykke... Aldri møtt en stor manns som ikke visste hvordan man brukte kukken! De mener egentlig at han må holde ut i mer enn 3 minutter
Gjest Eurodice Skrevet 15. mars 2015 #26 Skrevet 15. mars 2015 På nett så virker det som at flertallet av verdens mannfolk har 20-tommers staker, så derfor er jeg litt spent ... Hvor mange her inn er villige til å innrømme at de har komplekser for størrelsen på egen penis? http://www.nrk.no/livsstil/mange-har-penis--komplekser-1.12240997 20 tommer? Det var da voldsomt. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mars 2015 #27 Skrevet 15. mars 2015 Selvfølgelig holder det. Under 10 cm holder for meg også, men jeg er visst RAR
Gjest Eurodice Skrevet 15. mars 2015 #28 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har 12 cm penis i erigert tilstand og skulle ønske jeg hadde minst 3-4 cm ekstra i lengde. Tidligere har du skrevet at den er 13 cm. Uansett er den bra . 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #29 Skrevet 15. mars 2015 Har 14-15 cm i lengde og 13 cm omkrets (varierer som noen sa tidligere) og har alltid hatt komplekser. Jeg vet godt at jeg er "normal", men synes egentlig jenter normalen er bra nok? Jeg vet også at samtaler om dette ofte bare blir surr, fordi alle enten skal prøve å ikke såre noen, eller skryte av seg selv. Bryr meg ikke om gjennomsnittet, det sier bare noe om hvordan andre menn er. Mye mer interessant for selvtillitten om man hadde visst hva jenter virkelig foretrekker i størrelse. Hva de drømmer om. Det er frykten for at jenta ser på penisen som noe negativt ved meg, at den ikke er slik hun skulle ønske som ligger til grunn. Usikkerheten har bygget seg opp etter observasjoner gjennom livet, og selv om det kanskje er uviktig for mange jenter så vet jeg at det er viktig for mange også. Nok av jenter som har fortalt at de synes det er stas med en relativt stor penis. Så min frykt er å skuffe de, å ikke nå opp som følge av noe jeg ikke får endret på. Jeg nekter å være han jenta forteller veninnene at hun er sammen med "til tross for at han er mindre enn jeg foretrekker" eller noe liknende. Har identifisert dette som en av grunnene til min evige singeltilværelse og min distanserte natur overfor jenter. Andre faktorer er sterkere årsaker, men komplekser om penis hjelper ikke. Blir vel enda en årsak til å ikke prøve meg på jenter i større grad. Jeg skjønner tankegangen din. MEN....snu om på det. Minst like mange jenter er bekymret for om gutten liker kroppen hennes. Om han synes hennes cellulitter er turn-off. Om han synes strekkmerkene hennes er stygge, ect. Jenter har selv sine bekymringer og komplekser å strides med:-/ Snakker dere gutter om kroppene og det dere ikke liker ved jentas kropp, til deres kompiser? Som kvinne kan jeg si at penissnakk mellom veninner er noe man slutter med når man er 20-22 år. Og er man i fast forhold, deler man ikke mannen/kjærestens penisstørrelse. Jeg gjør det i alle fall ikke. Og hadde mannen min fortalt sine kompiser om min kropp, hadde jeg blitt j...forbannet! Anonymous poster hash: 823df...0c7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #30 Skrevet 15. mars 2015 Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger... Skamme seg? De kan jo ikke noe for det? Det blir det samme som at jeg skal skamme meg for å ha cellulitter??? Det gidder jeg ikke! For det er faktisk ikke så enkelt å gjøre noe med. Anonymous poster hash: 823df...0c7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #31 Skrevet 15. mars 2015 Når jeg og mine venninner snakker om vi har hatt et digg knull, så er det ikke penisstørrelsen som blir nevnt! Det aller viktigste er at vi har blitt pult av noen som ikke var egoistiske, og var skikkelig med under akten. God med fingre og tunge, det kommer en faktisk himla langt med. Er jo forsket en del på at lesbiske kvinner får langt flere orgasmer enn heterofile når de har sex. Ta en titt på The L-Word. Anonymous poster hash: b0735...bc4 1
Miklo Velka Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #32 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger... Tror du det bare er å trykke fingeren opp i kaviarstjerna på gubben, så får han automatisk 5 cm ekstra kuk å stappe opp i grotta di? Endret 15. mars 2015 av Miklo Velka 1
Miklo Velka Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #33 Skrevet 15. mars 2015 20 tommer? Det var da voldsomt. Tok kanskje litt hardt i. :-)
Cowboy Lotte Skrevet 15. mars 2015 #34 Skrevet 15. mars 2015 Tror du det bare er å trykke fingeren opp i kaviarstjerna på gubben, så får han automatisk 5 cm ekstra kuk å stappe opp i grotta di? En må da kunne forvente mer enn 13 cm... Gi meg en mann med stor M, maskulin, trent og stor, grov kukk!
Gjest Frank Slade Skrevet 15. mars 2015 #35 Skrevet 15. mars 2015 Jeg er dessverre ikke villig til å innrømme noe som ikke er tilfellet.
Miklo Velka Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #36 Skrevet 16. mars 2015 En må da kunne forvente mer enn 13 cm... Gi meg en mann med stor M, maskulin, trent og stor, grov kukk! Høres ut som at dere fortjener hverandre.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #37 Skrevet 16. mars 2015 Vanskelig å svare for alle menn, men uavhengig av størrelse så er man fornøyd eller ikke med seg selv. Er veldig enig med det avocadoen skriver. For å være en som faktisk er en del over snittet er det veldig greit i et fast forhold. Men ellers er det litt kjipt når man gjerne må utelukke de under 1.70 for at de ikke skal få vondt og at man ikke får tak kondomer på dagligvare buttikker. Anonymous poster hash: d0c81...7b1 Den lengste og tykkeste penisen jeg har sett (ca. 25 cm lang og for tykk til å passe i vagina) hang på en mann på 1.60 m. Anonymous poster hash: 8b525...d77 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #38 Skrevet 16. mars 2015 Har 14-15 cm i lengde og 13 cm omkrets (varierer som noen sa tidligere) og har alltid hatt komplekser. Jeg vet godt at jeg er "normal", men synes egentlig jenter normalen er bra nok? Jeg vet også at samtaler om dette ofte bare blir surr, fordi alle enten skal prøve å ikke såre noen, eller skryte av seg selv. Bryr meg ikke om gjennomsnittet, det sier bare noe om hvordan andre menn er. Mye mer interessant for selvtillitten om man hadde visst hva jenter virkelig foretrekker i størrelse. Hva de drømmer om. Det er frykten for at jenta ser på penisen som noe negativt ved meg, at den ikke er slik hun skulle ønske som ligger til grunn. Usikkerheten har bygget seg opp etter observasjoner gjennom livet, og selv om det kanskje er uviktig for mange jenter så vet jeg at det er viktig for mange også. Nok av jenter som har fortalt at de synes det er stas med en relativt stor penis. Så min frykt er å skuffe de, å ikke nå opp som følge av noe jeg ikke får endret på. Jeg nekter å være han jenta forteller veninnene at hun er sammen med "til tross for at han er mindre enn jeg foretrekker" eller noe liknende. Har identifisert dette som en av grunnene til min evige singeltilværelse og min distanserte natur overfor jenter. Andre faktorer er sterkere årsaker, men komplekser om penis hjelper ikke. Blir vel enda en årsak til å ikke prøve meg på jenter i større grad. Høres ut som du trenger å jobbe med selvbildet ditt og selvtilitten i det hele. Du har faktigst over gjennomsnittet. Faktigst er det bare 20% som har en penis over 15 cm, så du kan ta det helt med ro.Anonymous poster hash: c449e...403
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #39 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skjønner tankegangen din. MEN....snu om på det. Minst like mange jenter er bekymret for om gutten liker kroppen hennes. Om han synes hennes cellulitter er turn-off. Om han synes strekkmerkene hennes er stygge, ect. Jenter har selv sine bekymringer og komplekser å strides med:-/ Snakker dere gutter om kroppene og det dere ikke liker ved jentas kropp, til deres kompiser? Som kvinne kan jeg si at penissnakk mellom veninner er noe man slutter med når man er 20-22 år. Og er man i fast forhold, deler man ikke mannen/kjærestens penisstørrelse. Jeg gjør det i alle fall ikke. Og hadde mannen min fortalt sine kompiser om min kropp, hadde jeg blitt j...forbannet!Anonymous poster hash: 823df...0c7 Nei vi deler helt klart ikke intime ting angående dama til kompis. Det er så respektløst som det kan bli.Anonymous poster hash: c449e...403
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #40 Skrevet 16. mars 2015 Som godt voksen dame har jeg litt erfaring å slå i bordet med . Om jukkeleddet er godt spiller lengde liten rolle. Har vært gift med en som hadde en på 9 cm og han kunne få deg svimmel og lykkelig Nå har jeg mann med en god del større kuk og sexlivet er bra nå også- så min konklusjon er at størrelsen har mindre å si, men at eieren er ansvarlig i hvordan den best kan brukes Ufattelig trist at menn skal gå rundt med komplekser, den ene jeg vet om som ble avvist, var en mann venninna mi fant på byen og han hadde en kjempekuk. Han måtte bare snu seg å sove Anonymous poster hash: 8e6ae...0a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå