Miklo Velka Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 På nett så virker det som at flertallet av verdens mannfolk har 20-tommers staker, så derfor er jeg litt spent ... Hvor mange her inn er villige til å innrømme at de har komplekser for størrelsen på egen penis? http://www.nrk.no/livsstil/mange-har-penis--komplekser-1.12240997
Gjest avocadoen Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Det er veldig mange menn som spør på seksualitet om de har stor nok penis. Så det er mange som har komplekser for det tror jeg. På samme måte som at mange jenter har komplekser for deres underliv. Jeg synes det er så trist at vi har dette forvridde synet av hva som er normalen. Menn skal ha en gigantisk penis mens jenter skal være kjempetrang med ikke-eksisterende kjønnslepper og i tillegg gigantiske pupper. Det er så og si ingen som er skapt på det viset, og jeg synes derfor det er så rart at folk tror det er best å være sånn. Er det kjekt for menn å ha en dame som de ikke klarer å penetrere uten å miste ereksjonen fordi hun er så trang? Er det kjekt for kvinner å være sammen med en mann som har så gigantisk penis at hun konstant blir bunnet og blir sår og vond der nede? Kvinner som er normale foretrekker nok menn som er normale og motsatt. Skjønner ikke hvorfor folk skal prøve å gjøre hverandre usikre ved å slenge dritt om kjønnsorganene til hverandre. Dere er bra nok som dere er alle sammen 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Vanskelig å svare for alle menn, men uavhengig av størrelse så er man fornøyd eller ikke med seg selv. Er veldig enig med det avocadoen skriver. For å være en som faktisk er en del over snittet er det veldig greit i et fast forhold. Men ellers er det litt kjipt når man gjerne må utelukke de under 1.70 for at de ikke skal få vondt og at man ikke får tak kondomer på dagligvare buttikker. Anonymous poster hash: d0c81...7b1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Vanskelig å svare for alle menn, men uavhengig av størrelse så er man fornøyd eller ikke med seg selv. Er veldig enig med det avocadoen skriver. For å være en som faktisk er en del over snittet er det veldig greit i et fast forhold. Men ellers er det litt kjipt når man gjerne må utelukke de under 1.70 for at de ikke skal få vondt og at man ikke får tak kondomer på dagligvare buttikker. Anonymous poster hash: d0c81...7b1 Så morsomt at du skriver at høyde har sammenheng med penisstørrelse. Det er uvitenhet som dette som gjør at kvinner går glipp av mitt gjennomsnittlige lem på min 1.70 kropp. Og det er synd. Anonymous poster hash: a1670...210 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tror jeg har et peniskompleks? er 1.72 høy, har en penis i erigert tilstand på 17.1cm, usikker på omkretsen.. alltid vært litt usikker på om det var nokk... men er i et fast forhold og sexlivet er bra så bryr meg ikke så veldig om det akkurat nå. Anonymous poster hash: b0048...c6f
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Vanskelig å svare for alle menn, men uavhengig av størrelse så er man fornøyd eller ikke med seg selv. Er veldig enig med det avocadoen skriver. For å være en som faktisk er en del over snittet er det veldig greit i et fast forhold. Men ellers er det litt kjipt når man gjerne må utelukke de under 1.70 for at de ikke skal få vondt og at man ikke får tak kondomer på dagligvare buttikker. Anonymous poster hash: d0c81...7b1 Er penisen en del av skjelettet? 4
skreppamedleppa Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Vanskelig å svare for alle menn, men uavhengig av størrelse så er man fornøyd eller ikke med seg selv. Er veldig enig med det avocadoen skriver. For å være en som faktisk er en del over snittet er det veldig greit i et fast forhold. Men ellers er det litt kjipt når man gjerne må utelukke de under 1.70 for at de ikke skal få vondt og at man ikke får tak kondomer på dagligvare buttikker. Anonymous poster hash: d0c81...7b1 Hva i alle dager er all denne humbugen med at høyden på et voksent menneske forteller noe som helst enten om lengden på penis eller vagina Til trådens tema har avocadoen allerede puttet hele min ærlige mening sammen i et godt innlegg. 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Tenkte meg at de med store peniser kom til å svare her ja. Late som de NESTEN er fornøyd for å rakke ned på andre menn. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Er rundt 170 og har 15,5-16,5 Kommer an på dagsform og mye mer... Har hatt veldig komplekser en periode for at jeg har trodd den var liten helt til jeg snakket med flere kompiser og fant ut at den faktisk ikke var så liten, vet den dag i dag at den ikke er det, for min del hjalp det når jeg fikk vite at jeg var større en enkelte kompiser som er 180-190 osv.. Penisstørelse er et utrolig sårt tema for menn flest. Jeg tror virkelig ikke kvinner aner hvor usikker en mann kan bli av negative kommentarer om størelse osv. Heldigvis har jeg lært såpass at dem som kommer med stikk som sårer sjelden er noe og ta vare på heller.. Vet at den dagen frøken rett står der så er det ikke junior som skal spille kampen. Anonymous poster hash: 278eb...b51 1
YoyoMa Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har 12 cm penis i erigert tilstand og skulle ønske jeg hadde minst 3-4 cm ekstra i lengde.
Miklo Velka Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2015 Det var ikke akkurat veldig mange her som hadde komplekser, og det er jo bra, og ikke overraskende i det hele tatt, når man får inntrykk av at alle menn i Norge som har peniser over snittet henger her inne. Jeg har komplekser selv, men aner ikke om jeg burde ha det. Vet hverken lengde eller omkrets, og kvier meg nok litt for å måle, i frykt for å bli negativt overrasket. Grunnen til det er nok for at den er veldig beskjeden når den ikke skal i action, men tenker i dag at den sikkert er ganske gjennomsnittlig når den buffer seg opp og skal forsvare æren min, noe som dessverre ikke har skjedd på lenge.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Har en penis på 17 cm erigrert og er fornøyd.Anonymous poster hash: 99bf8...bba
Oslo-m89 Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Har 14-15 cm i lengde og 13 cm omkrets (varierer som noen sa tidligere) og har alltid hatt komplekser. Jeg vet godt at jeg er "normal", men synes egentlig jenter normalen er bra nok? Jeg vet også at samtaler om dette ofte bare blir surr, fordi alle enten skal prøve å ikke såre noen, eller skryte av seg selv. Bryr meg ikke om gjennomsnittet, det sier bare noe om hvordan andre menn er. Mye mer interessant for selvtillitten om man hadde visst hva jenter virkelig foretrekker i størrelse. Hva de drømmer om. Det er frykten for at jenta ser på penisen som noe negativt ved meg, at den ikke er slik hun skulle ønske som ligger til grunn. Usikkerheten har bygget seg opp etter observasjoner gjennom livet, og selv om det kanskje er uviktig for mange jenter så vet jeg at det er viktig for mange også. Nok av jenter som har fortalt at de synes det er stas med en relativt stor penis. Så min frykt er å skuffe de, å ikke nå opp som følge av noe jeg ikke får endret på. Jeg nekter å være han jenta forteller veninnene at hun er sammen med "til tross for at han er mindre enn jeg foretrekker" eller noe liknende. Har identifisert dette som en av grunnene til min evige singeltilværelse og min distanserte natur overfor jenter. Andre faktorer er sterkere årsaker, men komplekser om penis hjelper ikke. Blir vel enda en årsak til å ikke prøve meg på jenter i større grad. Endret 15. mars 2015 av Oslo-m89
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #14 Skrevet 15. mars 2015 Den er ganske nøyaktig på gjennomsnittet og jeg har ingen problemer med den. Anonymous poster hash: 605af...048
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #15 Skrevet 15. mars 2015 Veldig mange jenter driter i størrelsen. Noen blir også skremt av stor penis, så dere som har liten; ikke bry dere! Anonymous poster hash: f1475...71b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #16 Skrevet 15. mars 2015 Ja, uten tvil store komplekser for junior... Anonymous poster hash: 48913...704
Cowboy Lotte Skrevet 15. mars 2015 #17 Skrevet 15. mars 2015 Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger...
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2015 #18 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger... 13 holder gull og grønne skoger for de aller fleste av oss - bare slik at ikke 'kvalm' smilien skal få stå som definisjonen her. Edit: Og det er vel antageligvis høyst påkrevet å sterkt påpeke at jeg sier det holder det holder lenge for de aller fleste, - noe som selvsagt betyr at det er enkelte det ikke er nok for ! Før helvete braker løs her. Avocadoen har forøvrig oppsummert det hele usannsynlig godt Endret 15. mars 2015 av Lille-pus 3
Reddle Skrevet 15. mars 2015 #19 Skrevet 15. mars 2015 Hvis gjennomsnittet er så lite som 13 cm, burde virkelig menn skamme seg... Ikke pent å bare lure i døråpninger... Jeg håper det er en spøk, for makan til håpløs kommentar... Skamme seg over genene og kroppen de er født med? Det er sånne kommentarer som gir menn komplekser. It's not the size that counts, it's how you use it (and the rest of your body). Som om det ikke var nok press på menn for å lede kvinnene til orgasme etter orgasme, så skal kroppen brukes mot de? Jenter, damer og kvinner kan gjøre mye godt for menn som har problemer med dette. Gi de selvtillit og positive tilbakemeldinger. De reagerer like dårlig på kritikk og avvisning som kvinner på grunn av deres kropp. 2
Cowboy Lotte Skrevet 15. mars 2015 #20 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg håper det er en spøk, for makan til håpløs kommentar... Skamme seg over genene og kroppen de er født med? Det er sånne kommentarer som gir menn komplekser. It's not the size that counts, it's how you use it (and the rest of your body). Som om det ikke var nok press på menn for å lede kvinnene til orgasme etter orgasme, så skal kroppen brukes mot de? Jenter, damer og kvinner kan gjøre mye godt for menn som har problemer med dette. Gi de selvtillit og positive tilbakemeldinger. De reagerer like dårlig på kritikk og avvisning som kvinner på grunn av deres kropp. Alle kommer med merkelige utsagn som at det ikke er størrelsen, men hvordan man bruker den... Altså enhver tosk klarer da vel å bruke en kukk, er ikke akkurat noe kunst-stykke... Aldri møtt en stor manns som ikke visste hvordan man brukte kukken! Endret 15. mars 2015 av Cowboy Lotte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå