Gjest Nathalie Skrevet 1. juli 2002 #1 Del Skrevet 1. juli 2002 Er det noen som har en leppestift å anbefale? Som henger GODT og ikke trenger å fikses på hele tiden? Dessuten en som er god for leppene samtidig. Jeg har kjøpt meg Lipfinity fra MaxFactor, og den henger veldig godt. MEN den tørker ut leppene mine fullstendig og ødelegger dem. Så den kan jeg ikke bruke... :x Men en som sitter like godt men som er bedre for leppene?? takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. juli 2002 #2 Del Skrevet 1. juli 2002 Har også oppdaget det samme med LipFinity :-? Chanel har leppestifter som virkelig holder, anbefales :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har motsatt erfaring med Lipfinity jeg. Den tørker absolutt ikke ut leppene mine. Har dere på nok Lipgloss, eller? Jeg vet at det ligger mange leppestift-tips inne på Bryllup, så ved et lite søk kan du få massevis av tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie (ikke innlogget) Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har på MASSE lipgloss hele tiden med Lipfinity, men det hjelper ikke... Men jeg skal søke på noen leppestifter, så kanskje jeg finner noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 1. juli 2002 #5 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg vil anbefale Loreal's Invincible, den føles ut som krem når du tar den på, sitter godt og lenge på, smitter ikke av så veldig og tørker ikke ut leppene. Jeg synes den er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå