AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #121 Del Skrevet 12. mars 2015 Gud bedre meg, det er vel ganske normalt for en 25 åring å ville ha et sex liv, er det ikke? Det handler ikke om å løse problemer, men å få oppleve noe han ikke får opplevd uten å kjøpe det. Jezuzfuck, at det skal være så vanskelig å forstå. Det er ikke snakk om en fyr som har gått seksuelt frustrert en liten måned, det er snakk om en fyr som har prøvd alt, blitt kjent med jenter og ikke lyktes, klart han er lei. Hvor lenge er det verdt å "holde seg i skinnet" bare for å ha moralsk høygrunn man kan lyve på seg uansett, om en fremtidig kjæreste begynner å gnelle og snoke i fortiden hans? Ts, kjøp deg eskorte, ikke drøft store ting i livet ditt med kvinner. De bryr seg ikke om noen andre enn seg selv og egen komfort, klart de vil råde deg til å holde deg unna sexkjøp så de kan ha de dydige guttene sine å slippe å konkurrere med kvinner som tar en annen valuta for å spre beina.Anonymous poster hash: e252e...b2b Det virker fortsatt som du er så desperat etter sex at dette gjør deg litt skrudd. Ant skremmer du vekk damer ved å være så opptatt av sex. Ingen damer vil ha en mann med et skrudd syn på sex. De vil ha menn som ønsker å være med de som en person. Sex er en bonus. Jeg tenker som så at man må være litt dysfunksjonell om man får psykiske problemer på grunn av manglende sex. Ja sex er digg men det er virkelig ingen så stor deal. Så slapp av. Ro deg ned. Finn ut hvem du er som person og hva som gjør deg lykkelig. Kanskje du lander litt da. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #122 Del Skrevet 12. mars 2015 Det virker fortsatt som du er så desperat etter sex at dette gjør deg litt skrudd. Ant skremmer du vekk damer ved å være så opptatt av sex. Ingen damer vil ha en mann med et skrudd syn på sex. De vil ha menn som ønsker å være med de som en person. Sex er en bonus. Jeg tenker som så at man må være litt dysfunksjonell om man får psykiske problemer på grunn av manglende sex. Ja sex er digg men det er virkelig ingen så stor deal. Så slapp av. Ro deg ned. Finn ut hvem du er som person og hva som gjør deg lykkelig. Kanskje du lander litt da.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Jeg er verken ts eller jomfru. Jeg blir skrudd av den manglende empatien og forståelsen menn får fra kvinner, samt de våsete forestillingene dere har om menn dere er sammen med. Anonymous poster hash: e252e...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #123 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg er verken ts eller jomfru. Jeg blir skrudd av den manglende empatien og forståelsen menn får fra kvinner, samt de våsete forestillingene dere har om menn dere er sammen med.Anonymous poster hash: e252e...b2b Og jeg blir like skremt over hva slags syn en del menn har på sex. Ikke rart damer er redde for å gå ute pga voldteksfaren. Ikke rart vi må være selektive ovenfor menn heller. Vi skyr menn som åpenbart er totalt opphengt i sex. Vi vet hvor farlige de kan være. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #124 Del Skrevet 12. mars 2015 Og jeg blir like skremt over hva slags syn en del menn har på sex. Ikke rart damer er redde for å gå ute pga voldteksfaren. Ikke rart vi må være selektive ovenfor menn heller. Vi skyr menn som åpenbart er totalt opphengt i sex. Vi vet hvor farlige de kan være.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Dette viser også hva slags dårlige menneskekjennere dere er, For det er ikke menn som kjøper seg eskoirter eller tør å gjøre seg upopulære blant jenter som er farlige for dere. De mennene som er villige til å legge vekk sine egne meninger og prinsipper for å få sex fra kvinner er mye farligere for dere, det er nemlig de som gjør alt for å få noe. Anonymous poster hash: e252e...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #125 Del Skrevet 12. mars 2015 Det virker fortsatt som du er så desperat etter sex at dette gjør deg litt skrudd. Ant skremmer du vekk damer ved å være så opptatt av sex. Ingen damer vil ha en mann med et skrudd syn på sex. De vil ha menn som ønsker å være med de som en person. Sex er en bonus. Jeg tenker som så at man må være litt dysfunksjonell om man får psykiske problemer på grunn av manglende sex. Ja sex er digg men det er virkelig ingen så stor deal. Så slapp av. Ro deg ned. Finn ut hvem du er som person og hva som gjør deg lykkelig. Kanskje du lander litt da.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Og jeg blir like skremt over hva slags syn en del menn har på sex. Ikke rart damer er redde for å gå ute pga voldteksfaren. Ikke rart vi må være selektive ovenfor menn heller. Vi skyr menn som åpenbart er totalt opphengt i sex. Vi vet hvor farlige de kan være.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 TS, dette her må du absolutt ikke høre på. Damer forstår ikke hva dette dreier seg om, ref ovennevnte kommentar om mangel på empati, så enkelt er det. Seksuell erfaring gir trygghet og selvsikkerhet, og er selvforsterkende. Seksuell frustrasjon det samme. Damer ser etter menn som er selvsikre og trygge på seg selv. Det som står mellom linjene over her er at damer ser etter noen som er seksuelt selvsikre, og ikke seksuelt frustrerte. De bare forstår ikke den fulle dybden av begrepene de bruker. De ser etter noen som vet med seg selv at de kan gjøre som de vil, for får de ikke napp hos den ene vet de at de får med den andre. Dette utstråler trygghet og selvsikkerhet, og det er DET de ser som attraktivt. Man framstår automatisk stikk motsatt av desperat når selvtilliten vokser, og dette er damer utrolig flinke til å se. Anonymous poster hash: 605cc...60a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #126 Del Skrevet 12. mars 2015 Dette viser også hva slags dårlige menneskekjennere dere er, For det er ikke menn som kjøper seg eskoirter eller tør å gjøre seg upopulære blant jenter som er farlige for dere. De mennene som er villige til å legge vekk sine egne meninger og prinsipper for å få sex fra kvinner er mye farligere for dere, det er nemlig de som gjør alt for å få noe.Anonymous poster hash: e252e...b2b Om det er TS, eller en annen, jeg har svart til aner jeg ikke. Men det er til den/de som mener sex er en menneskerett og at det er vår skyld at de ikke får seg noe på knaggen. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #127 Del Skrevet 12. mars 2015 Om det er TS, eller en annen, jeg har svart til aner jeg ikke. Men det er til den/de som mener sex er en menneskerett og at det er vår skyld at de ikke får seg noe på knaggen.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Ingen som har sagt noe i den duren her. Det som sies er at sexualdriften er såpass sterk hos unge menn at det ikke er noe poeng å ikke benytte seg av de tilbudene som er tilgjengelige. Anonymous poster hash: e252e...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #128 Del Skrevet 12. mars 2015 Ingen som har sagt noe i den duren her. Det som sies er at sexualdriften er såpass sterk hos unge menn at det ikke er noe poeng å ikke benytte seg av de tilbudene som er tilgjengelige.Anonymous poster hash: e252e...b2b Og jeg tenker som så at en mann som klarer å kontrollere sine lyster er en veldig bra mann. En man kan stole på og føle seg trygg med. Jeg har sett og opplevd nok menn med et desperat sexbehov i mitt liv til å vite at de kan være både irrasjonelle og farlige. De skremmer livskiten ut av meg og mine venninner. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #129 Del Skrevet 12. mars 2015 Og jeg tenker som så at en mann som klarer å kontrollere sine lyster er en veldig bra mann. En man kan stole på og føle seg trygg med. Jeg har sett og opplevd nok menn med et desperat sexbehov i mitt liv til å vite at de kan være både irrasjonelle og farlige. De skremmer livskiten ut av meg og mine venninner.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Har han ikke kontrollert sine lyster i 25 år? Å kjøpe eskorte gjør deg ikke til desperat, det betyr bare at du er villig til å betale for å få utløp for seksuelle drifter, that's all. At du har hatt masse menn i livet ditt som har vært farlige understreker bare poenget mitt i at du er en dårlig menneskekjenner, for det er ikke menn som er villige til å betale for sex som er farlige for kvinner. Menn som er villige til å voldta er farlige for kvinner, og blant disse mennene er de færreste interessert i å betale for seg. Du vil nok heller finne dem blant alle de fittetiggerne som er villige til å føye seg etter kvinners premisser for å få sex, som å late som man er mer interessert i å bli kjent med jenta enn å ligge med henne. Disse mennene er farlige, for det er disse mennene som kommer til å stikke etter at de har klart å fått deg gravid, det er disse mennene som kommer til å bli deprimerte, trauset ektemenn som legger på seg og sturer over den familien de er blitt påprakket, det er disse mennene som risikerer å bli konebankere. Det er ikke menn som bare er ute etter sex som utgjør noen trussel for kvinner, det er snarere de mennene som er villige til å forholde seg til dere over tid som kan bli farlige, selv om flertallet av menn er harmløse uansett om de kun vil ha sex eller mer. Anonymous poster hash: e252e...b2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2015 #130 Del Skrevet 12. mars 2015 Ingen som har sagt noe i den duren her. Det som sies er at sexualdriften er såpass sterk hos unge menn at det ikke er noe poeng å ikke benytte seg av de tilbudene som er tilgjengelige. Anonymous poster hash: e252e...b2b Jeg mener at det finnes en god del mennesker som har ett absolutt behov for kos, ikke nødvendigvis sex, men iallfall kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #131 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg mener at det finnes en god del mennesker som har ett absolutt behov for kos, ikke nødvendigvis sex, men iallfall kos. Selvfølgelig, de aller fleste mennesker trenger kos eller nærhet, men detter blåser disse kvinnene i, for de skal ha disse dydige guttene sine som er villige til å gå desperate etter kvinnelig oppmerksomhet fordi de ikke kan få seg noe på en vanlig måte. Empatiløst og kvalmende, og de våger og projisere disse manglene på menn som kjøper seg noe. Anonymous poster hash: e252e...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #132 Del Skrevet 12. mars 2015 Om det er TS, eller en annen, jeg har svart til aner jeg ikke. Men det er til den/de som mener sex er en menneskerett og at det er vår skyld at de ikke får seg noe på knaggen. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 I Danmark får fysisk utviklingshemmede en prostituert på statens regning en gang i mnd. De ser nemlig på sex og nærhet som nødvendig for et menneskes velvære. Så ja, det er vel rart at danskene ser på sex som nødvendig, mens damer på KG vet bedre og sitter på sin høye hest. I Nederland får menn med depresjoner og selvtillitsproblemer prostituerte av helsevesnet. Det ER viktig med sex, påstår du noe annet er du ignorant.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #133 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg tenker TS kanskjer er av den type mann som er som en god vin, blir bedre med årene TS, jeg ville skaffet meg en hobby eller tre. Noe som gjør at du kommer i mer naturlig kontakt med kvinner. Men ikke gjør hobbyene om til sjekkesteder. Gjør det for å hjelpe deg selv og andre. Det kan virke som du har litt for mye tid til å tenke på kvinner og dine manglende prestasjoner på området. Du er enda ung, mye som kan skje Anonymous poster hash: 3f354...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #134 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg tenker TS kanskjer er av den type mann som er som en god vin, blir bedre med årene TS, jeg ville skaffet meg en hobby eller tre. Noe som gjør at du kommer i mer naturlig kontakt med kvinner. Men ikke gjør hobbyene om til sjekkesteder. Gjør det for å hjelpe deg selv og andre. Det kan virke som du har litt for mye tid til å tenke på kvinner og dine manglende prestasjoner på området. Du er enda ung, mye som kan skje Anonymous poster hash: 3f354...c07 Skal oversette hva dette betyr; du kommer til å være tøsene sin backupplan når de endelig skal slå seg til ro. Bare lid i noen år til og vent til du er 30+. Da blir du ønsket pga det du har å tilby, nemlig trygghet for å ha barn og en god hverdag.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #135 Del Skrevet 12. mars 2015 Skal oversette hva dette betyr; du kommer til å være tøsene sin backupplan når de endelig skal slå seg til ro. Bare lid i noen år til og vent til du er 30+. Da blir du ønsket pga det du har å tilby, nemlig trygghet for å ha barn og en god hverdag.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Veldig sant. Anonymous poster hash: e252e...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #136 Del Skrevet 12. mars 2015 Betyr virkelig sex så lite for menn? Er det virkelig ikke mer enn et ønske om å tømme seg i en dame? Uansett hvem og hva hun er? Finnes det en eneste mann med litt integritet her?Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Prøv å gå gjennom det eneste livet du har fått utdelt uten så mye som et kyss på munnen, så kan vi begynne å snakke om integritet. Prostitusjon retter seg kun mot menn (det kan jeg bevise) og det er selvfølgelig ikke uten grunn. Å leve et liv uten sex er fullstendig uaktuelt for meg og ettersom jeg ikke er istand til å få sex/forhold på normal måte så blir det på den andre måten. For å stoppe meg må jeg enten drepes, kastes i fengsel på livstid eller få kjæreste. Ingen av alternativene er realistiske så da blir det den andre måten (som jeg har nevnt tidligere i tråden). Anonymous poster hash: c6be2...8a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #137 Del Skrevet 12. mars 2015 Prøv å gå gjennom det eneste livet du har fått utdelt uten så mye som et kyss på munnen, så kan vi begynne å snakke om integritet. Prostitusjon retter seg kun mot menn (det kan jeg bevise) og det er selvfølgelig ikke uten grunn. Å leve et liv uten sex er fullstendig uaktuelt for meg og ettersom jeg ikke er istand til å få sex/forhold på normal måte så blir det på den andre måten. For å stoppe meg må jeg enten drepes, kastes i fengsel på livstid eller få kjæreste. Ingen av alternativene er realistiske så da blir det den andre måten (som jeg har nevnt tidligere i tråden).Anonymous poster hash: c6be2...8a4 Men hvorfor er disse driftene så mye mer voldsomme hos menn enn hos kvinner? Kjenner en ukyssa dame på 34 år. Hun har ingen problemer med å slå seg til ro med at hun ikke er attraktiv hos menn. Hun fokuserer heller livet sitt på andre ting. Hun har det helt fint med seg selv Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #138 Del Skrevet 12. mars 2015 Men hvorfor er disse driftene så mye mer voldsomme hos menn enn hos kvinner? Kjenner en ukyssa dame på 34 år. Hun har ingen problemer med å slå seg til ro med at hun ikke er attraktiv hos menn. Hun fokuserer heller livet sitt på andre ting. Hun har det helt fint med seg selvAnonymous poster hash: 6864b...eb4 For det første så syntes jeg selvfølgelig synd på henne. Jeg er jo omtrent i samme båt. Det kan godt hende at hun ikke forteller deg alt om livet sitt. Alle mennesker trenger nærhet, kjærlighet, kos, sex, familieliv, venner, trygghet, forutsigbarhet osv osv. Vi mennesker er bare ikke skapt for å leve alene på en øde øy. Det mange damer ikke ser ut til å forstå er at menn og kvinner er forskjellige. Vi har aldri vært like og det er derfor vi hele tiden snakker forbi hverandre, missforstår hverandre, dømmer hverandre på sviktende premisser osv. Bare ta en titt på kg? Det er jo menn mot kvinner i annenhver tråd her. Kvinner vil nok aldri forstå hvorfor menn oppsøker prostituerte, men kvinner tenker heller ikke som menn. Og kvinner flest kan få sex om de vil. Det er bare å gå til et hvilket som helst utested og spørre en hvilken som helst mann så får du sannsynligvis et ja på første forsøk. En mann kan gå gjennom hele livet uten å få så mye som et kyss på skinnet. Vi møter en annen virkelighet en det dere gjør. Og ja, menn generelt har sterk sexdrift. Man kan ikke kommandere testiklene til å ikke produsere sæd. Anonymous poster hash: c6be2...8a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #139 Del Skrevet 12. mars 2015 Men hvorfor er disse driftene så mye mer voldsomme hos menn enn hos kvinner? Kjenner en ukyssa dame på 34 år. Hun har ingen problemer med å slå seg til ro med at hun ikke er attraktiv hos menn. Hun fokuserer heller livet sitt på andre ting. Hun har det helt fint med seg selv Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Testosteron. Vi har 10 ganger så mye enn kvinner. Kvinner får økt testosteron i 30 og 40 årene og blir kåtere. Menn får mindre med årene. Men allikevel har de høyere nivåer enn kvinner og høyere sexdrift.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2015 #140 Del Skrevet 12. mars 2015 Men hvorfor er disse driftene så mye mer voldsomme hos menn enn hos kvinner? Kjenner en ukyssa dame på 34 år. Hun har ingen problemer med å slå seg til ro med at hun ikke er attraktiv hos menn. Hun fokuserer heller livet sitt på andre ting. Hun har det helt fint med seg selvAnonymous poster hash: 6864b...eb4 Det er forskjell på damer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå