AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #101 Del Skrevet 12. mars 2015 Haha! la oss ta en gjennomsnittlig hore , tror du hun ivaretar "sin seksuelle helse" som du sier BEDRE enn en helt vanlig kvinne??.Det er stor risiko involvert i å selge kroppen sin til diverse menn. Psykiske og fysiske helse. Den gjennomsnittlig hore selger ikke fitte fordi de elsker å ha sex med deg! Og alskens menn kan ha div sykdommer selv og tilby summer for å feks bli sugd uten kondom. Anonymous poster hash: c5866...5ae Unge jenter i dag har gjerne titalls sexpartnere i året, og bruker aldri kondom. Anonymous poster hash: 2bca6...564 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #102 Del Skrevet 12. mars 2015 Unge jenter i dag har gjerne titalls sexpartnere i året, og bruker aldri kondom. Anonymous poster hash: 2bca6...564 En hore kan ha 10 på en dag. Alle burde selvfølgelig bruke kondom. Og tenkt det! Det er menn som deltar i sexen også. Du liker tydeligvis ikke jenter. Anonymous poster hash: c5866...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2015 #103 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Akkurat som om alle menn kjøper eskortedamer? Det er ikke sant Alle gjør ikke det. Noen har ikke behov. Noen har ikke lyst. Noen prioriterer annerledes. Noen synes det er for flaut. Noen har ikke råd. Jeg tilhører vel mest de to siste kategoriene. Jeg har vel heller ikke hatt nok behov. Dessuten er risikoen for å støtte mafia til stede, og slike organisasjoner vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Mange jenter jobber tvangsarbeid, og det er jeg og mange menn sterkt i mot. Endret 12. mars 2015 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2015 #104 Del Skrevet 12. mars 2015 Haha. Les hva jeg skriver. Har ennå til gode å få en kjønnsykdom, jeg er ren. Det du skriver er basert på uvitenhet. Man har større sannsynlighet å få kjønnssykdommer fra et tilfeldig ONS enn en prostituert.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Jeg tror deg ikke. For jeg tror ikke du har testa deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #105 Del Skrevet 12. mars 2015 Haha! la oss ta en gjennomsnittlig hore , tror du hun ivaretar "sin seksuelle helse" som du sier BEDRE enn en helt vanlig kvinne??.Det er stor risiko involvert i å selge kroppen sin til diverse menn. Psykiske og fysiske helse. Den gjennomsnittlig hore selger ikke fitte fordi de elsker å ha sex med deg! Og alskens menn kan ha div sykdommer selv og tilby summer for å feks bli sugd uten kondom. Anonymous poster hash: c5866...5ae Er så artig at du prøver å blande inn horens følelser og psykiske helse inn som argumenter for økt smitterisiko. Jeg kunne vel egentlig ikke ha forventet noen annen form for argumentasjon fra fra en hjernevasket dame. Fortell meg, hvordan øker smitterisikoen når hun bruker kondom selv om hun ikke har lyst å ha sex med meg?Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #106 Del Skrevet 12. mars 2015 Har blitt mer og mer lei med årevis av forsøk på datingfonten/byn/kurs/samlinger/jobb og fester. Jeg prøver igjen og igjen å snakke med jenter som jeg synes virker interessange (i det siste har jeg til og med prøvd meg på jenter jeg ikke synes er særlig attraktive, men håper at jeg skal like de bedre når jeg blir kjent med personligheten) men har ikke engang vært på en date i løpet av de siste 5-6 årene (husker ikke helt sist). Jeg har prøvd å trene (er slank og greit trent) har gått på matlagingskurs/sport/kveldsskole og prøve å bli kjent med nye jenter via skolen, fritidsaktiviteter, jobben og lignende. Har selvsagt også prøvd: Kysset, Sukker, møteplassen, decate, tinder og sikkert et par til jeg ikke husker uten hell. Jeg har skrevet dusinvis av meldinger på de ulike sidene og har hatt medlemskap i noen månder. Jeg eier egen leilighet som er nedbetalt og verd 1.7mill, jobber som håndverker og er en 24år gammel mann. Jeg liker å lese, gå turer, trene, filosofere og snakke om alt mulig rart, er blandt de beste på mitt fagfelt på jobben og lykkes generelt med alt jeg prøver meg på, men har nå begynt å gi opp å noengang få meg kjæreste (eller et kyss eller ligg for den slags skyld). På en utseendeskala ville jeg objektivt satt meg rundt midten av skalaen. JEg har også hund. Det eneste virkelige kravet jeg har til jentene jeg prøver meg på er at de ikke kan være tjukk. Høyde, utdanning, interesser og alt det andre betyr ikke så mye og jeg kommer ikke til å "ta til takke" med en tjukk jente da jeg rett og slett ikke tenner på det. Jeg har med årene blitt mer frustrert over min manglende evne til å tiltrekke meg jenter og hver gang det har nærmet seg (eller jeg har følt at jeg hadde tonen med en og spurte om vi skulle finne på noe en gang) så dropper de bare kontakten videre uten at jeg kan forstå hvorfor. Jeg har prøvd å analysere hva jeg har sagt og hvordan jeg oppfører meg og har prøvd alt fra å være veldig frempå og si klart ifra at jeg er interessert i å bli bedre kjent, til å være utilgjengelig og svare nå og da. Jeg er rett og slett helt tom ideer om hvordan jeg skal få dette til og begynner å bli ganske frustrert, noe som har økt på med årene. Jeg tar aktvt kontakt med jenter når jeg er på byn (til dere som mener jeg kansje bare sitter i en krok og ser sur ut). Hver gang jeg er ute med venner fokuserer jeg på å ha det gøy og at selskap for kvelden, eller for neste dag bare er en bonus (jeg har selvsagt ogsågått på byn bare for å prøve meg på jenter). Er rett og slett begynnt å bli ganske deppa av hele situasjonen.Anonymous poster hash: c7aee...7fb Jeg kunne tenkt meg å date deg jeg sånn virkelig virkelig seriøst! Synd du har AB! Anonymous poster hash: 5a879...304 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #107 Del Skrevet 12. mars 2015 Til de av dere som påstår det er mer smitterisiko å dra til prostituerte, tenk på denne. Hvem er det som drar til dem? Menn som ikke får seg andre steder. Dette er menn som enten er i sexløse forhold, eller menn som sagt ikke er bra nok for den gjennomsnittlige dama. Disse har ikke sykdommer. Så kommer kondomen på plass. Mange damer bruker også virusdrepende salve og glidemiddel. Si meg nå, hvor er risikoen for å få smitte? Kall det en form for gruppeimmunitet.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2015 #108 Del Skrevet 12. mars 2015 Til de av dere som påstår det er mer smitterisiko å dra til prostituerte, tenk på denne. Hvem er det som drar til dem? Menn som ikke får seg andre steder. Dette er menn som enten er i sexløse forhold, eller menn som sagt ikke er bra nok for den gjennomsnittlige dama. Disse har ikke sykdommer. Så kommer kondomen på plass. Mange damer bruker også virusdrepende salve og glidemiddel. Si meg nå, hvor er risikoen for å få smitte? Kall det en form for gruppeimmunitet.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Du har jo en kategori til som er brukere. Menn som har mye sexbehov, og som kanskje er på reise. Disse kan være rundbrennere av den mest aktive sorten, som forsyner seg der de kommer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #109 Del Skrevet 12. mars 2015 Du har jo en kategori til som er brukere. Menn som har mye sexbehov, og som kanskje er på reise. Disse kan være rundbrennere av den mest aktive sorten, som forsyner seg der de kommer til. Slike menn du beskriver har nok av damer å forsyne seg av uten å betale. Om de har høyt behov for sex men ikke har noe sted å dumpe det behovet, drar de til horer. Men først prøver man jo den vanlige dama i gata. Dermed ender de som betaler opp som den gruopa ; menn som ikke får seg fra vanlige damer.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #110 Del Skrevet 12. mars 2015 Betyr virkelig sex så lite for menn? Er det virkelig ikke mer enn et ønske om å tømme seg i en dame? Uansett hvem og hva hun er? Finnes det en eneste mann med litt integritet her? Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #111 Del Skrevet 12. mars 2015 Betyr virkelig sex så lite for menn? Er det virkelig ikke mer enn et ønske om å tømme seg i en dame? Uansett hvem og hva hun er? Finnes det en eneste mann med litt integritet her? Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Bli presset til et sexløst liv, og se hvor mye integritet du har igjen. Jenter har lite forståelse for hvordan det kan være for menn, for sex er det enkleste de kan få.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #112 Del Skrevet 12. mars 2015 Bli presset til et sexløst liv, og se hvor mye integritet du har igjen. Jenter har lite forståelse for hvordan det kan være for menn, for sex er det enkleste de kan få.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Gikk over tre år uten sex. Gikk helt fint det. Å pule en tilfeldig er ikke aktuelt. Jeg har da verdigheten i behold. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #113 Del Skrevet 12. mars 2015 Gikk over tre år uten sex. Gikk helt fint det. Å pule en tilfeldig er ikke aktuelt. Jeg har da verdigheten i behold. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Prøv 25+ år, så kan vi snakkes.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #114 Del Skrevet 12. mars 2015 Prøv 25+ år, så kan vi snakkes.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab Dette betyr at du er 25 år og jomfru? So what? Du er ung og sex er ikke svarer på alle dine problemer. Det er faktisk ikke en løsning på noe. Det er bare noe man deler (sex består av to, eller flere, som deler noe sammen) med de man vil være med. Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #115 Del Skrevet 12. mars 2015 Integritet er fint og flott det, uten tvil. Men dere dømmende damer, synes dere det er OK at mange menn går igjennom livet i så og si ufrivillig sølibat? Kan garantere at mange av de dere har hatt sex med har vært hos prostituerte en eller annen gang, men dere er lykkelig uvitende, fordi dette snakkes ikke om. Vi har kun ett liv TS, ikke la moraliserende damer bestemme over ditt. Drit i hva hylekoret mener, bare la de hyle. Gjør det du selv føler er rett. Det er maaaaaaaaange menn opp igjennom tidene som har debutert med prostituerte(jeg er ikke en av de), tror helt seriøst man får større psykiske skader av å være seksuelt frustrert et helt liv enn man gjør av å kjøpe seg sex i ny og ne, om man ikke får på annet vis. Men dere damer som hater menn som kjøper prostituerte, for det første så hater dere nok mange flere menn enn det dere selv tror. Og kanskje de ikke hadde trengt å gjøre dette om dere hadde hadde vært litt mer generøse med de? Anonymous poster hash: 605cc...60a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #116 Del Skrevet 12. mars 2015 Integritet er fint og flott det, uten tvil. Men dere dømmende damer, synes dere det er OK at mange menn går igjennom livet i så og si ufrivillig sølibat? Kan garantere at mange av de dere har hatt sex med har vært hos prostituerte en eller annen gang, men dere er lykkelig uvitende, fordi dette snakkes ikke om. Vi har kun ett liv TS, ikke la moraliserende damer bestemme over ditt. Drit i hva hylekoret mener, bare la de hyle. Gjør det du selv føler er rett. Det er maaaaaaaaange menn opp igjennom tidene som har debutert med prostituerte(jeg er ikke en av de), tror helt seriøst man får større psykiske skader av å være seksuelt frustrert et helt liv enn man gjør av å kjøpe seg sex i ny og ne, om man ikke får på annet vis. Men dere damer som hater menn som kjøper prostituerte, for det første så hater dere nok mange flere menn enn det dere selv tror. Og kanskje de ikke hadde trengt å gjøre dette om dere hadde hadde vært litt mer generøse med de? Anonymous poster hash: 605cc...60a Og for å presisere hva han mener med å være generøse, så tror jeg han mener å vurdere menn som TS. Menn som faktisk er bra nok, men allikevel lever i sølibat. Ikke en fyr som sitter hjemme i kjelleren til mor og har potetgullrester i skjegget. Hør på hva han sier TS. Du har valget mellom to ting; gjøre det som fungerer, eller fortsette i samme bane og ikke fungere. Løsningen er ikke heldig, men du dør ikke av å gjøre det. Få det unnagjort og ikke fortell en kjeft om det.Anonymous poster hash: 4e5f7...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #117 Del Skrevet 12. mars 2015 Dette betyr at du er 25 år og jomfru? So what? Du er ung og sex er ikke svarer på alle dine problemer. Det er faktisk ikke en løsning på noe. Det er bare noe man deler (sex består av to, eller flere, som deler noe sammen) med de man vil være med.Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Gud bedre meg, det er vel ganske normalt for en 25 åring å ville ha et sex liv, er det ikke? Det handler ikke om å løse problemer, men å få oppleve noe han ikke får opplevd uten å kjøpe det. Jezuzfuck, at det skal være så vanskelig å forstå. Det er ikke snakk om en fyr som har gått seksuelt frustrert en liten måned, det er snakk om en fyr som har prøvd alt, blitt kjent med jenter og ikke lyktes, klart han er lei. Hvor lenge er det verdt å "holde seg i skinnet" bare for å ha moralsk høygrunn man kan lyve på seg uansett, om en fremtidig kjæreste begynner å gnelle og snoke i fortiden hans? Ts, kjøp deg eskorte, ikke drøft store ting i livet ditt med kvinner. De bryr seg ikke om noen andre enn seg selv og egen komfort, klart de vil råde deg til å holde deg unna sexkjøp så de kan ha de dydige guttene sine å slippe å konkurrere med kvinner som tar en annen valuta for å spre beina. Anonymous poster hash: e252e...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #118 Del Skrevet 12. mars 2015 BS. Du må lengre ut på landet med å overdrive kjøp av sex. Det STORE flertallet av menn gjør det aldri. Og så har vi de som deg.....Anonymous poster hash: c5866...5ae Jeg sa ikke at det store flertallet av menn gjør det, jeg sa at et betydelig mørketall av menn gjør det. Det store flertallet av menn ahr ikke ons heller, men vet du hva, det store flertallet av menn er heller ikke interessante for det store flertallet av kvinner. Du finner en større andel av horekundene som er attraktive blant kvinner, enn det prosentvis er attraktive menn blant de som ikke kjøper. Jeg har ikke kjøpt selv, selv om du insinuerer det. Anonymous poster hash: e252e...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2015 #119 Del Skrevet 12. mars 2015 Betyr virkelig sex så lite for menn? Er det virkelig ikke mer enn et ønske om å tømme seg i en dame? Uansett hvem og hva hun er? Finnes det en eneste mann med litt integritet her?Anonymous poster hash: 6864b...eb4 Menn er forskjellige. Du finner store mengder av menn i den kategorien du etterlyser også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #120 Del Skrevet 12. mars 2015 Hore, heter det.Anonymous poster hash: aec9d...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå