Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 hvert eneste år har jeg fått slike kalenderbøker på skolen, universitetet, men dette året har jeg ikke sett noe til dem, de var gratis med masse reklame så klart men var veldig fine å skrive ned kurs og forelsningsdatoer ol. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Der jeg gikk (Høgskolen i Oslo) ble de gjerne ikke delt ut før andre eller tredje studieuka, så bare vent de kommer nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 10 august sto de utenfor universitetsplassen i Oslo, så jeg har fått...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 10? det er lenge siden det da.. hm da er det sikkert ikke flere igjen.. eller er det noen steder en kan henvende seg for å få dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå