Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sara fremstår å cocky og sa jo en gang at hun er dronningen nå og nå skal hun begynne å styre ting igjen. Men Martine kan ikke klage så mye.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Saras spillestil bedre enn Martine. I det minste greier Sara selv å skjønne at det er et spill, og at hvis noe går i mot henne så er det ikke personlig. I motsetning til de utbruddene som enkelte andre har kommet med når ting har gått i mot dem.. Sara bare ler og smiler uansett hun :P Litt sånn "jaja, bedre lykke neste gang"-holdning..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo ikke an å klage på at noen spiller for mye når man ser på PH Norge, vel? Det er heller det at så og si ingen spiller what so ever, så man legger merke til de få som faktisk gjør en ørliten innsats.

Jeg tror jeg liker Sara best, av jentene. Trodde jeg kom til å heie på Elin og Emilie etter alt som skjedde tidligere, men nei, jeg blir litt frustrert av hvor tilgivende de var og at de lar andre tenke for dem... Og jeg liker CF, Fredrik og Audun. :) Pierre vokser på meg.

Litt synd Harald gikk ut, liker han bedre enn Mathias. Blir også litt frustrert over hva som skjedde med han og Pierre - vanligvis ville de som de reddet (Emilie og Elin) være veldig takknemlige og ''skylde dem'' noe, men i stedet fant de visst ut at de ikke var til å stole på. Jeg tror ikke det er greia, heller at de var lei av at jentene styrte alt uten å snakke med dem og ville ha mer samarbeidsvillige partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jeg har irritert meg laaaangt mer over Martine. Det er jo et spill, og jeg synes det er helt legitimt å spille spillet. Imidlertid synes jeg Sara har en mye emr sympatisk måte å gjøre det på. I intervjuene alene sier hun rett ut hva hun vil, og hun bare ler. Da Martine holdt på med det samme (vanvittig av henne å klage på at Sara spiller heftig, forresten! Snakk om å kaste stein i glasshus.) ble jeg bare kvalm, for hun fremsto så jævlig arrogant. Dette med å kalle seg selv dronning, det er jeg/vi som styrer Paradise, osv. Det fikk henne til å virke så jævlig uspiselig.

Anonymous poster hash: 552de...453

Jeg har jo også skrevet tidligere at det er helt greit hun spiller spillet, men man trenger ikke å like alle som spiller. Jeg kan heller ikke fordra Martine. At spillerne vil kaste hverandre ut er jo ikke akkurat noe vanskelig å forstå.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj at Martine kom tilbake. Håper hun ryker asap.

Når det gjelder Emilie, så merker jeg at respekten for henne har kjørt seg fast i grusen. Hu har gang på gang vist at hun er jævlig lett å manipulere der inne. Istedetfor å sette foten ned og si; "nei, jeg vil støtte de som reddet meg og Elin", så kjører hun på med det dårligste kortet hennes - Fredrik. Står Sara i fare, vil han alltid velge henne, og jeg kan ikke fatte at Emilie ikke forstår konsekvensen av det.

Harald burde stilt seg bak Emilie, Pierre bak Martine (siden han ville det), Mathias bak Elin og Fredrik kunne stilt seg bak Emilie så han kunne dratt. Han har allerede blitt spilt ut, og jeg ser virkelig ikke poenget i at han skulle komme tilbake i det hele tatt. Eller noen av de andre utspilte deltakerne; Martine, Mads, Fredrik. Hvorfor skal de få en ny sjanse, når de som allerede er der har klart seg gjennom de første ukene?! Altså, det irriterer meg hvordan produksjonen sender inn Martine etter FIRE DAGER. Jeg mener, er det MULIG?! AHHHHHH! Jeg blir faktisk så provosert av det at jeg spyr.

Da Elin satt og gråt, ser jeg Sara sitter og nismiler. Det er direkte motbydelig! Æsj! Greit at man er fornøyd over at ting gikk etter planen, men å oppføre seg sånn er direkte ekkelt.

Jeg er veldig usikker på om jeg liker Sara eller ei. Martine misliker jeg sterkt fra før, blir litt kvalm da jeg hører "The queen is back", Elin liker jeg mer og mer, Mathias digger jeg, Pierre liker jeg. Likte Harald også, for de nektet å bli styrt av maktsjuke damer der inne. Liker CF også. Isabell derimot.. æsj.

Men jeg skal nevne at jeg misliker ikke Martine like mye som jeg mislikte Simone i fjor. Du skal lete lenge etter verre kjerring enn det der ass... ÆSJ

Anonymous poster hash: 65a7a...602
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte Martine kom til å pule da de i første episode spilte om igjen ''jeg skal ikke ha sex på tv'' x5 med ekko og dramatisk zoom til fjeset :laugh::fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et helt nytt inntrykk av Martine på PH studio. Hun innrømmet at de faktisk var sjalu på Elin og oppførselen var helt på trynet. Likte veldig godt at hun ikke ga noen skylden. Da Tina fikk spørsmål om de følte de fortjente å være der mer enn Emilie og Elin, så sier hun "Nei det følte vi ikke "

Jeg tror faktisk Elin ville ha Harald som partner, men klarte vel ikke helt å stå imot presset.

Emilie blir jeg GAL av. Hun er så lett å påvirke og har ikke egne meninger. Jeg skjønner godt Pierre ble dritt lei. Da Sara sier hun kan stole på Fredrik, så sier hun "jeg kan stole på han og vi kommer til å komme langt sammen" (noe i den duren) Fredrik kommer til å velge Sara foran alle. Samme med Sara. Men Emilie er ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha ha.

Da Tina røk ut klikket det helt for Isabelle og Martine. Da Martine røk ut klikket det helt for Mads og Isabelle. Morsomt å se på dere fryktelig barnslige reaksjoner i forhold til den reaksjonen Pierre får da hans bestekompis ryker. "hva skal jeg gjøre? det er ikke mitt valg og det er et spill.". Digger han!

Anonymous poster hash: 6518d...48e
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.

Da Tina røk ut klikket det helt for Isabelle og Martine. Da Martine røk ut klikket det helt for Mads og Isabelle. Morsomt å se på dere fryktelig barnslige reaksjoner i forhold til den reaksjonen Pierre får da hans bestekompis ryker. "hva skal jeg gjøre? det er ikke mitt valg og det er et spill.". Digger han!

Helt enig!

Jeg liker Sara best av jentene tror jeg. Hun spiller, er real om det og når andre spiller tar hun det med et smil. Som når Mathias sendte Martine hjem og hun trøstet han med å si at noen hadde blitt sinte uansett hvem han valgte og at det var et vanskelig valg. Jeg ønsker likevel at hun skal gå hjem - men det er kun fordi hun spiller på "den andre siden", og jeg vil at Pierre skal vinne.

Elsker forøvrig Pierre's pannekake-sammenligning - den stemmer jo så bra. Med en gang Emilie blir litt brent så bytter hun side. Jeg synes hun er klart penest av alle jentene, men hun er så ettergivende at jeg blir irritert av tafattheten hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig. Det er helt greit å bli skuffa og litt trist fordi den du liker blir stemt ut, men hva skal man gjøre? Det er en person som må ut uansett, og det er alltid noen som blir lei seg. Ikke ta det så personlig! Det er et spill, ta det for det det er. Mads sin reaksjon må være noe av det særeste jeg har sett..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Pierre bedre og bedre! Han virker som den mest oppegående fyren der inne.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Guuud, så høy på pæra Sara er. Håper hun får seg en real smell snart. Synd Harald måtte sjekke ut. Han og Pierre virker som de guttene som er mest interessert i å spille og som ikke ønsker å la seg styre av jentene. Håper han sjekker inn igjen - selv om jeg er litt lei av resirkuleringen til Tv3.

Anonymous poster hash: 50b31...a9d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ha Harald der enn Mathias. Har en følelse på at Elin kommer til å angre på valget sitt.

Endelig sjekker det inn en ny deltager til uka. Friskt blod :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ha ha.

Jeg er helt enig. Pierre har virkelig klatret seg opp fra å være den jeg likte minst til å være min favoritt. Han er virkelig en real fyr bak den fasaden han hadde i starten.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Pierre. Og det var synd Harald måtte gå siden da har Pierre mistet en makker. Elin skyldte faktisk Harald en del. Og som Pierre sa: Hvem kommer Sara til å kibbe ut av jentene når hun får sjansen? Jo det blir Emilie og Elin. Så at de ikke har jobbet "hardere" for å stå i mot Sara skjønner ikke jeg. Tydeligvis bare Pierre som har skjønt det.

Men liker Mathias også og ønsket at han skulle få bli, han har jo faktisk fått litt utfordringer og har måtte ta valg/spille. Han satte jo seg selv i en usikker posisjon ved å komme på solo og sende ut Martine. Så den jeg syns burde gå var Fredrik. Han har allerede blitt spilt ut en gang og Emilie/Elin burde se at Sara meler sin egen kake. Men Emilie tenker jo tydeligvis kun på hvem hun kan få som sexpartner. Skulle tro det var snakk om livspartner, ikke PH partner. Jeg har ingenting i mot Fredrik, jeg bare syns det er så merkelig at det var så selvsagt at han skulle få bli, Pierre, Harald og Mathias fortjente det mer.

Håper det blir mer heat på CF, Audun og Isabell. De har jo bare "sklidd på et bananskall". Samme med Sara, men hun har ihvertfall spilt litt.

Anonymous poster hash: 84763...f35

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men en ting jeg lurer på: Var ikke Pierre og Martine liksom "uvenner" før Martine røk? Ble overrasket over at Pierre ble glad for at hun kom inn og at begge ville ha hverandre som partnere. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men en ting jeg lurer på: Var ikke Pierre og Martine liksom "uvenner" før Martine røk? Ble overrasket over at Pierre ble glad for at hun kom inn og at begge ville ha hverandre som partnere. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Det lurte jeg på og. Trodde det var jeg som ikke hadde fulgt skikkelig med jeg... :klo:

Anonymous poster hash: b95b2...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun og Isabell står for sikkert. Synes det var idiotisk at de to skulle bli låst. Håper det skjer noe med de neste uke. CF og Sara har vært låst 2 ganger nå. 1 uken og denne uken. Så sur CF ble da Elin sa han hadde sklidd på et bananskall gjennom ph så langt :fnise:

Uansett så er både Elin og Emilie lette å påvirke. Sikkert derfor Elin gråt så under parseremonien. Hun visste det var feil å sende ut Harald og fikk dårlig samvittighet. Respekt til Pierre som tok det på en voksen måte og ikke begynte å kjefte.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting er sikkert. Det er TV3-produksjonen som i praksis bestemmer hvem som skal vinne Paradise Hotel. Egentlig litt irriterende dette. Spiller ingen rolle hvor mye deltakerne jobber i allianser for å få ut noen, for produksjonen sender de rett inn igjen etter sitt eget godtbefinnende. De finner opp tvister og vrier slik at produsentene skal få det som de vil.

Paradise Hotel er ingen reell realitykonkurranse. Det er som om manuset er ferdig skrevet før de begynner. Deltakerne er bare kulisser og skuespillere. Skulle ikke forundret meg produksjonen også legger sterke føringer hva deltakerne skal si.

Anonymous poster hash: 90239...03e
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting er sikkert. Det er TV3-produksjonen som i praksis bestemmer hvem som skal vinne Paradise Hotel. Egentlig litt irriterende dette. Spiller ingen rolle hvor mye deltakerne jobber i allianser for å få ut noen, for produksjonen sender de rett inn igjen etter sitt eget godtbefinnende. De finner opp tvister og vrier slik at produsentene skal få det som de vil.

Paradise Hotel er ingen reell realitykonkurranse. Det er som om manuset er ferdig skrevet før de begynner. Deltakerne er bare kulisser og skuespillere. Skulle ikke forundret meg produksjonen også legger sterke føringer hva deltakerne skal si.

Anonymous poster hash: 90239...03e

Har tenkt det samme.

Det ødelegger så mye...

Anonymous poster hash: 0e6a8...4e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...