Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo. Bilde til Martine stod jo på nattbordet.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

Er Pierre og Martine ja, et på Venus :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er Audun og Isabell som har seg.

Bilde til Martine stod på nattbordet.

Skrevet

Åååh! Vil ha nye inn! Ganske glad for at Mats ikke kom inn igjen

AnonymBruker
Skrevet

Gad, Martine kaller andre løs så er hun verre :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det er Audun og Isabell som har seg.

Ja, fordi man hører ikke stemmen til Pierre under sexen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi man hører ikke stemmen til Pierre under sexen.

Bilde til Martine lå på nattbordet, så det er jo hun og Pierre. Audun og Isbelle ligger jo ikke i senga til Pierre.

AnonymBruker
Skrevet

Klart det var Martine. Emilie kommenterte jo at hun som var mest fordømmende mot henne, nå har selv sex. Var jo Martine som kalte Emilie en hore.

Forøvrig heftige ridebevegelser på Martine i det klippet. Hun virker å være et vilt knulledyr. :-)

Anonymous poster hash: 90239...03e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det var Martine. Emilie kommenterte jo at hun som var mest fordømmende mot henne, nå har selv sex. Var jo Martine som kalte Emilie en hore.Forøvrig heftige ridebevegelser på Martine i det klippet. Hun virker å være et vilt knulledyr. :-) Anonymous poster hash: 90239...03e

haha!

Anonymous poster hash: 5d534...254

Gjest Usminket
Skrevet (endret)

Hahah hvis det er Martine og Pierre så ler jeg. Håper inderlig at Mats kommer inn igjen da og får vite dette her :humpe::P Drama!!

Endret av Usminket
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde nå? Hvem var det som hadde sex? Martine og Pierre?

Er jo også en liten mulighet for at det er den nye jenta og Pierre :fnise:

Men HÅPERHÅPER det er martine, snakk om å drite seg ut etter moraliseringen sin :skratte:

Anonymous poster hash: d3aef...ea0

• Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

Morsomt at Martine og Isabel er så negativ til at Sara spiller. Jeg heier på Sara men jeg håper hun roer litt ned på den åpenbare spillinga og heller lar Martine og Isabel få spille litt og ta støyten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg forstår ikke hvordan noen ikke forstår at han slettes ikke har noen av de trekkene. Han sier jo det meste med sjarm og glimt i øyet. Men det er jo klart ikke alle kan se forbi det åpenbare. Fint for Audun, han siler nok ut en del jenter på de som forstår humoren hans og de som ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 50b31...a9d

De fleste forstår jo humoren hans, men det vil ikke si at den er morsom for det. Isabell ser for øvrig ikke ut til å fatte det, men Audun er jo fortsatt opphengt i henne.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sara irriterer meg veldig mye. Jeg merker jeg misliker selvutnevnte dronninger som er høye på pæra. Triana stilte jo en del spørsmål til henne i går, så får håpe de får henne til å svette litt neste uke. Irriterende at Sara maste sånn på Emilie. Selv om jeg vil ha Fredrik der inne hadde det vært deilig om hun sa nei for å jekke ned Sara litt. Etter hva noen andre som kjenner henne har sagt til meg er hun slik i virkeligheten også. Hun bryr seg ikke om hva andre mener om henne og bare kjører på.

Ansiktet mitt var sånn her :( resten av epsoden etter det var avslørt at det var Martine (selv om det var ganske åpenbart at det var henne). Det eneste positive er at hun antakeligvis ikke blir sjekket inn en tredje gang, så om hun går ut snart er hun nok ute for alltid.

• Liker 3
Skrevet

Aldri si aldri. Kristin Renè sjekket jo inn minst 5 ganger gjennom 2 sesonger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri si aldri. Kristin Renè sjekket jo inn minst 5 ganger gjennom 2 sesonger.

Det var vel 4 ganger totalt, men jeg ser poenget ditt. Det er vel tre ganger som har vært flest ganger en person har sjekket inn i løpet av én sesong. Får håpe ikke dette skjer med Martine. Grøss...

• Liker 1
Skrevet

Mads sørga lenge over Martine. Martine har ikke merka at Mads er ute :fnise::fnise::fnise:

• Liker 19
Skrevet

Noen som vet hva den sangen som alltid spilles når Lord Audun snakker heter? Eller om det bare er spesialkomponert for PH?

AnonymBruker
Skrevet

Sara irriterer meg veldig mye. Jeg merker jeg misliker selvutnevnte dronninger som er høye på pæra. Triana stilte jo en del spørsmål til henne i går, så får håpe de får henne til å svette litt neste uke. Irriterende at Sara maste sånn på Emilie. Selv om jeg vil ha Fredrik der inne hadde det vært deilig om hun sa nei for å jekke ned Sara litt. Etter hva noen andre som kjenner henne har sagt til meg er hun slik i virkeligheten også. Hun bryr seg ikke om hva andre mener om henne og bare kjører på.

Ansiktet mitt var sånn her :( resten av epsoden etter det var avslørt at det var Martine (selv om det var ganske åpenbart at det var henne). Det eneste positive er at hun antakeligvis ikke blir sjekket inn en tredje gang, så om hun går ut snart er hun nok ute for alltid.

Og jeg har irritert meg laaaangt mer over Martine. Det er jo et spill, og jeg synes det er helt legitimt å spille spillet. Imidlertid synes jeg Sara har en mye emr sympatisk måte å gjøre det på. I intervjuene alene sier hun rett ut hva hun vil, og hun bare ler. Da Martine holdt på med det samme (vanvittig av henne å klage på at Sara spiller heftig, forresten! Snakk om å kaste stein i glasshus.) ble jeg bare kvalm, for hun fremsto så jævlig arrogant. Dette med å kalle seg selv dronning, det er jeg/vi som styrer Paradise, osv. Det fikk henne til å virke så jævlig uspiselig.

Anonymous poster hash: 552de...453

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...