Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

http://sraad.blogg.no/1438086764_privatliv_eller_pr.html

Ooog der har hun skrevet om det selv..

Enig med henne i at dette er en sak som kun angår de 3, og ikke hele Norge, men igjen så blotter hu private ting om M(om hvordan hu behandlet Pierre. Regner med at det var noe lignende av det vi fikk se på PH) til hele Norge.)

Fortsetter under...

Enig med henne i at dette er en sak som kun angår de 3, og ikke hele Norge, men igjen så blotter hu private ting om M(om hvordan hu behandlet Pierre. Regner med at det var noe lignende av det vi fikk se på PH) til hele Norge.)

Hun skrives også at Martine selv sa at det bare var noe i "boblen", og at M og P ikke hadde noe greie hjemme i starten.

Tipper det kommer comeback på bloggen til M snart.

(It's popcorn-time:D)

• Liker 1

Ironien i at hu sier Martine kun er ute etter pr, når det faktisk var hu som lurte alle til å tro at hu var sammen med Mathias, nettopp pga pr....

• Liker 6
AnonymBruker

Ironien i at hu sier Martine kun er ute etter pr, når det faktisk var hu som lurte alle til å tro at hu var sammen med Mathias, nettopp pga pr....

Snakk om dobbel moral da. Hun burde ikke kritisere Martine for mye. Hun er jo pr kåt hun å :fnise:

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

• Liker 7

Annonse

Fordi? Det er jo samme greia. Martine skrev ting på bloggen for pr, samme gjelder Isabel. Mtp det med Mathias som kun var for pr.Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Fordi Isabell og Mathias er to voksne mennesker som bestemte seg sammen for å gå ut med det for pr. Det Martine har gjort er rett og slett bare slemt, ho har gått ut med personlig informasjon om andre uten at de visste om det.

AnonymBruker

Fordi Isabell og Mathias er to voksne mennesker som bestemte seg sammen for å gå ut med det for pr. Det Martine har gjort er rett og slett bare slemt, ho har gått ut med personlig informasjon om andre uten at de visste om det.

Det er uansett teit av Isabel å klage på at Martine er pr kåt når hun er det selv. De er begge pr kåte.

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

• Liker 1
AnonymBruker

herregud hun gjentar seg når hun skriver ! det er jo det samme som står i hele teksten hennes!

Anonymous poster hash: e15da...78f

• Liker 2
AnonymBruker

Fra Isabel sin blogg: 

"Det er måte på hvor desperat man kan være for å klare å sette noen spor igjen etter seg i media, nå som PH-bobla er på vei ut."

Oh, the irony.... Isabel er vel en av de som kommer med flest PR-stunt her, slik som det med Mathias og "ny PH-deltakelse". Jeg tror ikke dette var et PR-stunt fra Martine sin side, men det var helt klart hevn for at de gikk bak ryggen hennes. Det virker ikke som om Isabel har noe forståelse for at det hun gjorde var galt. Det eneste hun skriver var at det var galt av henne å ikke si ifra. Dette er helt bak mål. 

Martine og Pierre var ikke offisielt sammen på dette tidspunktet, nei, men det gjør det da ikke greit. De var jo involvert med hverandre, og det er jo her poenget ligger. Dersom Isabel og Pierre hadde ligget sammen før Martine og Pierre ble involvert med hverandre, da hadde jeg skjønt hva Isabel mener, men dette stemmer ikke i dette tilfelle. De var jo partnere på Paradise, vant sammen, hadde en forelskelse, kysset og hadde sex med hverandre. Det er synt at Isabel viser så lite forståelse, og det er faktisk ikke så rart at Martine gikk ut til media med dette (selv om jeg aldri ville ha gjort noe lignende selv). Jeg hadde blitt så provosert av Isabel, i tillegg til såret. 

At dette havner i media må Isabel bare godta. Hun valgte å være en offentlig person det sekundet hun ble med på Paradise Hotel. Å være en offentlig person går ikke bare etter hennes egne betingelser. 

Anonymous poster hash: 41acd...477
  • Liker 11
AnonymBruker

Men det Isabel og Pierre gjorde var helt OK? Jeg synes helt klart det var unødvendig å bringe media inn i dette, men at du mener at dette var slemt gjort etter at hun fikk vite at de begge hadde bedratt henne er helt latterlig. 

Jeg kan gjerne minne deg på at både Isabel, Pierre og Martine er offentlige personer. Med dette følger en hel rekke andre regler enn for privatpersoner. Nå skal det også sies at Pierre SELV har gått ut i media med dette. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Isabel mener at det Martine gjør er ulovlig.

• Liker 1

Men det Isabel og Pierre gjorde var helt OK? Jeg synes helt klart det var unødvendig å bringe media inn i dette, men at du mener at dette var slemt gjort etter at hun fikk vite at de begge hadde bedratt henne er helt latterlig. 

Jeg kan gjerne minne deg på at både Isabel, Pierre og Martine er offentlige personer. Med dette følger en hel rekke andre regler enn for privatpersoner. Nå skal det også sies at Pierre SELV har gått ut i media med dette. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Isabel mener at det Martine gjør er ulovlig.

Skrev jeg noe sted at jeg syns det var ok? - Nei, det gjorde jeg ikke. Men det betyr ikke at jeg syns Martine var i sin fulle rett her heller. Jeg syns, som Isabel selv sier, at det de gjorde feil her var og ikke si noe i etterkant. Om det som ho sier at de ikke hadde noe på gang på det tidspunktet, så er det faktisk ikke verdens undergang. Og som Isabel også sier, det er mellom de tre. At Pierre gikk ut med det også får være hans greie, Isabel ble navngitt uten samtykke.

• Liker 1
AnonymBruker

Det er faktisk ulovlig, uansett om man er "kjendis" eller ikke. Husker det var en fyr som blogget om noe ganske lignende om Tone Damli, og hun tok saken til retten, og innlegget ble fjernet og mannen fikk stor bot.. Husker ikke navnet på fyren, men ryktene sa at Tone var utro mot Aksel Hennie og at det var derfor det ble slutt

Anonymous poster hash: c37ab...132

• Liker 1

Annonse

fra Martines blogg

"Jeg kom over et blogg innlegg tidligere i dag, hvor en av Norges toppbloggere uttrykte seg sterkt om hvor viktig det er å holde Privatlivet, privat. Hun skriver blant annet at hun selv aldri ville gått til angrep på noen over sin blogg."

hvilken blogg har hun lest?

fra Martines blogg

"Jeg kom over et blogg innlegg tidligere i dag, hvor en av Norges toppbloggere uttrykte seg sterkt om hvor viktig det er å holde Privatlivet, privat. Hun skriver blant annet at hun selv aldri ville gått til angrep på noen over sin blogg."

MammatilMichelle

Annonse
AnonymBruker

fra Martines blogg

" Hun skriver et innlegg om hvor uprofesjonelt hun syntes det er å henge ut andre via bloggen, når hun i et og samme innlegg faktisk henger ut noen."

Godt poeng Martine kommer med, men jeg er helt enig i at dette ikke burde ha blitt skrevet offentlig. 

• Liker 2
AnonymBruker

Det er faktisk ulovlig, uansett om man er "kjendis" eller ikke. Husker det var en fyr som blogget om noe ganske lignende om Tone Damli, og hun tok saken til retten, og innlegget ble fjernet og mannen fikk stor bot.. Husker ikke navnet på fyren, men ryktene sa at Tone var utro mot Aksel Hennie og at det var derfor det ble slutt

Anonymous poster hash: c37ab...132

Dette er noe helt annet. Dette dreide seg om å spre usanne rykter. Husk at Martine selv er part i dette her, og både Pierre og Isabel (på sin blogg) har innrømmet det. Dette er absolutt ikke ulovlig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...