Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Hahahahah!! :fnise:

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Skrevet (endret)

:fnise:

HAHA! Jeg husker jeg digget den sangen! :laugh: :laugh: Hva dere klarer å finne ut altså, visste ikke han var med der :laugh: Men syns det er noe kjent med han blonde og? hmm

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Har forresten ikke fått svar fra TV3, kom egentlig ikke som noen overraskelse...

AnonymBruker
Skrevet

Knut-something var vel også med på "Stylistene"? Eller var det bare en som liknet?

Anonymous poster hash: e6286...7db
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

HAHA! Jeg husker jeg digget den sangen! :laugh: :laugh: Hva dere klarer å finne ut altså, visste ikke han var med der :laugh: Men syns det er noe kjent med han blonde og? hmm

haha, og han som kjører bilen ligner Miguel!! hqdefault.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Han blonde heter Raymond David Henriksen og er (i følge google) ekskjæresten til Ida Wulff, "Knut" i Olsenbanden jr.-filmene, og med i rapduoen KeSera.

Hvis du googler Ida wulff, vold og ekskjæreste dukker det opp gode grunner til å både holde seg langt unna han og ikke støtte musikken hans heller...

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha omg annsiktsutrykket og mimikken på han blonde , damn ja han skal ha for "tøff innlevelse" LOL

Anonymous poster hash: a3286...056
  • Liker 2
Skrevet

Problemet til Audun er at han tar det skuespillet sitt altfor langt, grensene tøyes veldig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet til Audun er at han tar det skuespillet sitt altfor langt, grensene tøyes veldig.

Ja, men jeg fatter ikke hvorfor han gjør det i det hele tatt. Er det faktisk noen som synes det er morsomt? Jeg forstår at han ikke mener det han sier og at det hele er en fasade, men det virker som om flere mener at han sier (eksempelvis flere av deltakerne på Paradise).

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Gjest Rose11
Skrevet

Han skulle ikke ha blitt med i år også. Jeg likte han godt i fjor og han virket som en ordentlig fyr. Var heller ikke med på mobbingen som foregikk.

I år, så har det gått for langt og han har blitt veldig høy på seg selv. All den berømmelsen har virkelig ikke vært bra. Nå kommer alle til å huske han som en cocky, ufyselig person med dårlig rykte. Synd, for jeg likte han forrige sesong.

Skrevet (endret)

Han skulle ikke ha blitt med i år også. Jeg likte han godt i fjor og han virket som en ordentlig fyr. Var heller ikke med på mobbingen som foregikk.

I år, så har det gått for langt og han har blitt veldig høy på seg selv. All den berømmelsen har virkelig ikke vært bra. Nå kommer alle til å huske han som en cocky, ufyselig person med dårlig rykte. Synd, for jeg likte han forrige sesong.

"All den berømmelsen" ?!:P

Han har bare vært ph deltaker to sesonger.. Ikke noe å bli kjepphøy for :fnise:

Endret av Lady
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det ingen som vet hva Audun heter på snap? Er han anonym?

Skrevet

Hvis du googler Ida wulff, vold og ekskjæreste dukker det opp gode grunner til å både holde seg langt unna han og ikke støtte musikken hans heller...

Oiida, ikke bra! Han virka litt skummel i videon og, ser veldig sinna ut..

AnonymBruker
Skrevet

Oiida, ikke bra! Han virka litt skummel i videon og, ser veldig sinna ut..

Han er virkelig ikke god. Før hun la ut innlegget med bilder av blåmerker skrev hun også endel innlegg om utroskap, narkotika osv. Men kred til henne som turte å gå ut med det:)

Annonse
Skrevet

Oi, jeg fant ingenting om det, hva skjedde? Ble nyskjerrig jeg nå  :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Fyfader, så fælt å lese! Hun er så fantastisk, glad for at hun ikke lengre har all den negativiteten i livet sitt :klem:

Enig:) og så glad for at hun velger å dele det på bloggen sin så andre kan dra nytte av hennes erfaringer.

Skrevet

Jeg møtte på Mads på Subway i dag. Hadde litt lyst til å si at han ikke skulle få løk i baguetten sin, for han begynner bare å grine :P Gjorde det ikke da!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...