Gjest Belle âme Skrevet 10. mars 2015 #181 Skrevet 10. mars 2015 Syns Harald er litt søt eg, kanskje fordi eg elsker blonde gutter. Men personeligheita hans gjer han så grisande stygg 😡
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #182 Skrevet 10. mars 2015 Jeg trodde jeg skulle dette ut av sofaen da han der random klyse #3 sa : Sex for meg er dødshard doggy. Lurer på om han vet hvor klitoris er jeg Anonymous poster hash: 551d4...0c2 16
koskenkorva Skrevet 10. mars 2015 #183 Skrevet 10. mars 2015 Altså.. hva faen er greia med at PH skal fremstille de hvite som hunks? De er jo DØDSGRELLE!!! Hele gjengen!!! Og med den klysete personligheten blir det jo enda verre. Men samtidig er det underholdende å se slike mennesker skryte seg opp i skyene når de faen ikke er mer attraktive enn den snickersen jeg rygga ut ista. Jeg liker den svarte gjengen! Ja, de er veldig guttete, men jeg synes det er morsomt! Gutter skal være litt bæsj og promp. Ikke stå å rette ut håret i flere timer og flexe muskler foran speilet og øve på sjekketriks. Sålangt liker jeg Mathias, fordi han er så sinnsykt vimsehue og jækla rar. Knut Erik(?) han jack sparrowfyren virker veldig ordentlig og moden, han virker tvers igjennom snill. Også han bartenderen med de fine øynene men som ellers ikke ser så bra ut. Han virker som en sprellopp! Han mafiaduden vet jeg ikke helt hva jeg synes... han virker litt, streber? Den eneste jeg liker fra den hvite gjengen sålangt er han fra hønefoss, han blonde med små lepper. Han virker ikke som en klyse hvertfall. 5
Rosewood Skrevet 10. mars 2015 #184 Skrevet 10. mars 2015 Altså.. hva faen er greia med at PH skal fremstille de hvite som hunks? De er jo DØDSGRELLE!!! Hele gjengen!!! Og med den klysete personligheten blir det jo enda verre. Men samtidig er det underholdende å se slike mennesker skryte seg opp i skyene når de faen ikke er mer attraktive enn den snickersen jeg rygga ut ista. Jeg liker den svarte gjengen! Ja, de er veldig guttete, men jeg synes det er morsomt! Gutter skal være litt bæsj og promp. Ikke stå å rette ut håret i flere timer og flexe muskler foran speilet og øve på sjekketriks. Sålangt liker jeg Mathias, fordi han er så sinnsykt vimsehue og jækla rar. Knut Erik(?) han jack sparrowfyren virker veldig ordentlig og moden, han virker tvers igjennom snill. Også han bartenderen med de fine øynene men som ellers ikke ser så bra ut. Han virker som en sprellopp! Han mafiaduden vet jeg ikke helt hva jeg synes... han virker litt, streber? Den eneste jeg liker fra den hvite gjengen sålangt er han fra hønefoss, han blonde med små lepper. Han virker ikke som en klyse hvertfall. Veeeeldig enig med deg angående alle gutta. Tenker helt likt. Han Mathias er jo en skrulle, skikkelig snodig type. Men jeg liker det, liker rare folk!
Gjest Blubberella Skrevet 11. mars 2015 #185 Skrevet 11. mars 2015 Jeg bare lurer litt.. Hvorfor sitter dere her og sier at dere ikke liker flere av de hvite guttene? Ja, sånn i hverdagen hadde ikke jeg vært så begeistret for slike mennesker selv, men dette er Paradise Hotel!! Det blir jo dritkjedelig om alle er superhyggelige, omsorgsfulle, konfliktsky, lav selvtillitt, og alle vil bare være venner. Jeg elsker at de har med typer som Kevin og Pierre! Anonymous poster hash: 2865e...83b For min del må de gjerne ha med en haug klysete tullinger som gir meg frysning langt inn i levra, men skal de først dele inn etter utseende bør de jo virkelig velge ut noen overjordisk kjekke gutter til det hvite kjekkaslaget. Rent utseendemessig er Kevin den eneste som er litt kjekk, ellers synes jeg det hvite laget var alt annet enn pene. Både stylisten og han som røk ut er i mine øyne mye penere enn enn alle de hvite jålenarsissistene. Tar man i tillegg personlighet med i betraktningen vinner svarte-laget lett. Det er gøy med noen bråkmakere på hotellet men skal de skryte av utseendet og flyte på det er det et minstekrav at de faktisk er pene. Ellers blir det bare plagsomt. Det er morsomt og skaper spenning når man har et par personer på hotellet som man kan hate litt, men et helt lag med hvitkledde hatobjekter? Nei takk, det blir bare så alt for mye. Man får jo helt halsbrann av den gjengen. Av damene liker jeg hun sørlendingen best. Hun har humor og et snev av hjerne og jeg tror hun kan nå langt om hun vil. 9
Gjest Minesveiper Skrevet 11. mars 2015 #186 Skrevet 11. mars 2015 Jeg tror de hvite guttene vant på at de var mer i møte kommende og virket mer interessert, rett og slett. At jentene synes de var kjekke hjalp til deres fordel selvfølgelig, men jeg tror fighten kunne vært nærmere om de svarte guttene hadde tatt litt mer initiativ og vist mer interesse. Svensken: Jentene kommer til å velge oss pga utseende, men de kommer aldri til å innrømme det Likte at tv3 tok opp den type problemstilling jeg. Forløbig er det 1-0 til utseende gutta. Får se hvordan det går til slutt.
Blod Skrevet 11. mars 2015 #187 Skrevet 11. mars 2015 Har nesten sett ferdig første episoden nå, og den capsen til han ene irriterer meg grønn! Den tingen som flagrer uansett hva han gjør, uff! UFF! 5
sukkerspinnn Skrevet 11. mars 2015 #188 Skrevet 11. mars 2015 Til nå liker jeg stylisten best, selv om det er litt idiotisk å melde seg på PH og etterpå klage over at folk er uintelligente. Hva forventer han? 3
Alja Skrevet 11. mars 2015 #189 Skrevet 11. mars 2015 Har nesten sett ferdig første episoden nå, og den capsen til han ene irriterer meg grønn! Den tingen som flagrer uansett hva han gjør, uff! UFF! Hahahahaha den jævla fliken som henger å dingler irriterer meg grønn!!!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #190 Skrevet 11. mars 2015 Syntes TV3 kjører et idiotisk plot. Hvorfor legge opp til mobbing egentlig? Det er jo tydelig at de vil fremstille de sorte som retards. De burde ha lært fra fjorårets sesong. Så spiller de "cool kids" mens de zoomer på Knut som er homofil. Dustete opplegg. Hva har det å være homofil med å være "cool kids" eller ikke å gjøre? De zooma vel inn på Knut fordi han så litt sånn "trist og lengtende" ut når de andre satt i boblebadet, ikke fordi han er homofil.. Dummeste. Jeg synes det var dødskjipt at Fredrik måtte dra! Han og Sara (?) hadde lett blitt mitt favorittpar der inne... Og jeg fatter heller ikke at de hvite liksom skal være de kjekke greit at utseende er subjektivt, men han som omtaler seg som guds gave ser jo ut som Gollum! Han trønderen med de store leppene er ikke kjekk for fem øre. Og Kevin ser litt kjekk ut i én vinkel, og ellers ser han bare ekkel ut.. Nei. Håper gutta som kommer inn senere er bedre enn det vi har sett til nå! Anonymous poster hash: 1149f...72f 11
Alethia Skrevet 11. mars 2015 #191 Skrevet 11. mars 2015 Hadde egentlig håpet på at jeg skulle greie å holde meg unna i år, men tror ikke jeg får til 1
Magnifique Skrevet 11. mars 2015 #192 Skrevet 11. mars 2015 Hadde egentlig håpet på at jeg skulle greie å holde meg unna i år, men tror ikke jeg får til Paradise er også min guilty pleasure, og det er vi nok ikke alene om 2
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #193 Skrevet 11. mars 2015 Jeg liker svensk, men den dialekten til svensken var forferdelig. Alt med han var egentlig forferdelig.. Og hvorfor tar de alltid med svensker?! Har aldri sett en nordmann i den svenske eller danske. Ja, jeg vet! Han snakker så irriterende og han er jo bare en liten guttevalp. Urk. Hvordan går det an å synes han er attraktiv? Tv3 må jo ha bedt de om å være så cocky? Eller er de virkelig så høye på seg selv i virkeligheten?! Å hvorfor tar de med Mathias?? Irriterende at jentene kun tenker med musa, 1
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #194 Skrevet 11. mars 2015 Syntes TV3 kjører et idiotisk plot. Hvorfor legge opp til mobbing egentlig? Det er jo tydelig at de vil fremstille de sorte som retards. De burde ha lært fra fjorårets sesong. Så spiller de "cool kids" mens de zoomer på Knut som er homofil. Dustete opplegg. Enig. Jeg gir opp hele PH Norge. PH Dk og SE er jo så mye bedre!!
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #195 Skrevet 11. mars 2015 Hvem LIKER de hvite? Altså, jeg elsker selvtillit på menn, men det der er jo direkte kvalmendes og pinlig. Er ganske sikker på at de har fått beskjed av Tv3: Snakk så mye som mulig om hvor digg dere er. 6
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #196 Skrevet 11. mars 2015 Lurer på hvem av deltakerne som kommer til å stille opp på "jeg ble fremstilt feil, dere kjenner meg ikke, buhuhuhu"- intervju i år Kevin sikkert. 2
super-s Skrevet 11. mars 2015 #197 Skrevet 11. mars 2015 Hvem LIKER de hvite? Altså, jeg elsker selvtillit på menn, men det der er jo direkte kvalmendes og pinlig. Er ganske sikker på at de har fått beskjed av Tv3: Snakk så mye som mulig om hvor digg dere er. Enig! Selvtillit er tiltrekkende, men ikke den typen selvtillit som de der har. Jeg blir pinlig berørt når de snakker om seg selv, og får lyst til å slå dem i hodet med skoa mi! De er jo faktisk ikke kjekke i det hele tatt! Får lyst til å spy. 1
Rosewood Skrevet 11. mars 2015 #198 Skrevet 11. mars 2015 Det er nesten så jeg tror at de hvite har fått beskjed av tv3 om å være cocky og høy på seg selv.. Uff, de eier jo ikke personlighet! "Vi har alt! Vi har utseende og..." og det var vel egentlig det.. Synes ikke de har det heller jeg da. Harald irriterer vettet av meg! Han er liksom såå deilig, men han ser jo ut som om han har fått seg slag i trynet og en heftig nippeltwist ellernoe.. Han har det samme uttrykket hele tiden, som om han konstant er i ubehag og smerte. Hadde bare jentene valgt å beholde de svarte så kunne han gjøken vært ute nå 6
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #199 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Hvem LIKER de hvite? Altså, jeg elsker selvtillit på menn, men det der er jo direkte kvalmendes og pinlig. Er ganske sikker på at de har fått beskjed av Tv3: Snakk så mye som mulig om hvor digg dere er. Ja garantert. Synes hele greiene er teit. Nerdene mot de kule. Jentene er jo dumme som brød. Håper Kevin, svensken og padda ryker fort. Noen MÅ få jekket de ned. De svever jo en rosa sky nå. Endret 11. mars 2015 av Savannah87
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #200 Skrevet 11. mars 2015 Det er nesten så jeg tror at de hvite har fått beskjed av tv3 om å være cocky og høy på seg selv.. Uff, de eier jo ikke personlighet! "Vi har alt! Vi har utseende og..." og det var vel egentlig det.. Synes ikke de har det heller jeg da. Harald irriterer vettet av meg! Han er liksom såå deilig, men han ser jo ut som om han har fått seg slag i trynet og en heftig nippeltwist ellernoe.. Han har det samme uttrykket hele tiden, som om han konstant er i ubehag og smerte. Hadde bare jentene valgt å beholde de svarte så kunne han gjøken vært ute nå Også er han blond Når noen er så blonde som han, så synes jeg de fort ser ut som smågutter. Spesielt med måten han snakker om også. Ingenting mandig med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå