Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de uansett trenger å få høre det, spesielt forskjellsbehandlingen mellom Audun og Martine,

Helt enig, og synes det er bra at noen sier i fra :) Håper du får respons

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt kvalm av alle uttalelsene fra TV3 om at de overhodet ikke tolererer fysiske konfrontasjoner:

"– TV3 tolererer heller ikke fysiske konfrontasjoner inne på Paradise Hotel, og dette utfallet får konsekvenser for den deltakeren det gjelder - noe som kommer fram i kveldens finaleepisode, sier pressesjefen." (http://www.rb.no/Paradise_deltaker____Dette_er_mobbing_p__tv-5-43-76185.html)

Jo, det gjør dere, så lenge personen som utøver volden er jente og favoritt blant produksjonen. Hvorfor er det ingen av nettavisene som plukker opp dette?!?

Anonymous poster hash: cc566...8e8
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jeg godt slik som flere oppfører seg der inne! Jeg likte Knut veldig mye, men han var alt for voksen for PH. Skjønner godt han reagerer.

Enig.

Hele greia gikk jo ut på mobbing i begynnelsen. De "stygge" svarte, mot de "kjekke" hvite.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

• Liker 6
Skrevet

Enig.

Hele greia gikk jo ut på mobbing i begynnelsen. De "stygge" svarte, mot de "kjekke" hvite.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

Da legger de jo opp til mobbing! Hvert fall når ber de hvite om å fremstå mest mulig cocky. Rart de ikke ser de sel?. Nei, tror jeg boikotter hele PH NORGE og ser på DK og SE PH. De legger hvert fall ikke opp til mobbing der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Superflott at han går ut i media med dette. Uansett hvor mye vi sitter her og skriver har ikke dette noen særlig påvirkningskraft, men når en Paradise-deltaker gjør det når det jo ut til mange flere. Kjempebra! Jeg er også helt enig med han.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Også blir jeg så oppgitt når jeg leser videre:

"Pressesjef i TV3, Line Vee Hanum, er ikke enig med Kokkin.

- Knut Eirik var ikke med i serien i mer enn noen dager, så jeg kan ikke skjønne at det skal ha vært mye mobbing mens han var der inne. Det som skjer på utsiden, etter at deltakerne har kommet hjem, kan vi ikke styre, sier hun, og legger til:"

Som dere andre sier, LA de jo opp til mobbing i den første uka ved å dele de inn i "de svarte" og "de hvite". Det er selvsagt at "de svarte" følte seg ekskludert og mobbet.

• Liker 6
Skrevet

Skjønner jeg godt slik som flere oppfører seg der inne! Jeg likte Knut veldig mye, men han var alt for voksen for PH. Skjønner godt han reagerer.

Da legger de jo opp til mobbing! Hvert fall når ber de hvite om å fremstå mest mulig cocky. Rart de ikke ser de sel?. Nei, tror jeg boikotter hele PH NORGE og ser på DK og SE PH. De legger hvert fall ikke opp til mobbing der.

Superflott at han går ut i media med dette. Uansett hvor mye vi sitter her og skriver har ikke dette noen særlig påvirkningskraft, men når en Paradise-deltaker gjør det når det jo ut til mange flere. Kjempebra! Jeg er også helt enig med han.

Også blir jeg så oppgitt når jeg leser videre:

"Pressesjef i TV3, Line Vee Hanum, er ikke enig med Kokkin.

- Knut Eirik var ikke med i serien i mer enn noen dager, så jeg kan ikke skjønne at det skal ha vært mye mobbing mens han var der inne. Det som skjer på utsiden, etter at deltakerne har kommet hjem, kan vi ikke styre, sier hun, og legger til:"

Som dere andre sier, LA de jo opp til mobbing i den første uka ved å dele de inn i "de svarte" og "de hvite". Det er selvsagt at "de svarte" følte seg ekskludert og mobbet.

Enig med dere alle sammen! De som jobber med PH må jo være jævlig dumme som ikke ser det selv? De er vel mobbere de også. De har tydeligvis MYE å lære fra PH Danmark og SE.. Jeg blir flau jeg.. Nesten så jeg skjemmes hvis PH Norge blir sendt i Danmark og Sverige...... :rodme:

• Liker 3
Skrevet

Enig med dere alle sammen! De som jobber med PH må jo være jævlig dumme som ikke ser det selv? De er vel mobbere de også. De har tydeligvis MYE å lære fra PH Danmark og SE.. Jeg blir flau jeg.. Nesten så jeg skjemmes hvis PH Norge blir sendt i Danmark og Sverige...... :rodme:

Det er skikkelig skikkelig pinlig at dette drite sendes i Danmark og Sverige! :flau:

Skrevet

Det er skikkelig skikkelig pinlig at dette drite sendes i Danmark og Sverige! :flau:

Det blir sendt i Danmark og Sverige ja? Herregud så flaut! Lurer på hva de tenker.... :skratte::rodme:

Skrevet

Det blir sendt i Danmark og Sverige ja? Herregud så flaut! Lurer på hva de tenker.... :skratte::rodme:

Kom over et diskusjonsforum der svenske diskutere uke 2 og da sa de at det var så bra blabla, og de digget Pierre. men de ble nok skuffet av resten av sesongen. Så klart husker jeg ikke navnet på den siden, men like greit det. Tør ikke å lese hva de skriver om resten.

AnonymBruker
Skrevet

Line Vee Hanum bør jo få sparken! hun provoserer så sykt! virker som hun ikke takler kritikk noe bra. aldri sett at hun har sagt at dem har gjort noe galt ! enda dem tillater mobbing,vold og truene adferd på hotellet!

RESPEKT til Knut Erik

Anonymous poster hash: e15da...78f

• Liker 6
Skrevet

Er det en egen tråd for den danske versjonen?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den svenske hadde jo samme opplegg med at de sendte inn kjekkasene (hunkene som de ble kalt) etter de "stygge" gutta, så måtte jentene velge.

Anonymous poster hash: 208b4...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et diskusjonsforum i Sverige hvor de diskuterer paradise hotel Norge, og de sier faktisk at de liker PH norge bedre enn PH Sverige :P tydeligvis så styrer produksjonen i Sverige minst like mye, om ikke mer.

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

AnonymBruker
Skrevet

En ting som irriterer meg er at deltakere som må sjekke ut får så sykt mye tvtid i løpet av hele episoden. Umulig å ikke forstå hvem som sjekker ut.

Anonymous poster hash: ac20b...e90

Ja, husker den gangen Martine sjekket ut for eks, herlighet den episoden handlet jo BARE om henne jo med en teit fortellerstemme til.

Anonymous poster hash: 551d4...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den danske sesongen er den beste. Den svenske er ikke så himla bra når jeg tenker meg om. Kjekkere gutter og penere jenter. Programlederen er mye bedre enn kleine Triana, men alt i alt ikke så bra.

Jeg synes Audun har vært fæl denne sesongen. Han var helt grei forrige sesong og ikke fult så høy på seg selv. I år har han vært cocky, full av seg selv, kjedelig, lite morsom og bare fæl. Hvem tror han at han er liksom? Kongen av PH?! Da tar jeg heller Niklas Vindel og Kristian Renè anytime day. Håper folk bare glemmer han og han ikke får mer oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

• Liker 4
Skrevet

Umm, til dere som mener at det er så mye mer mobbing i den norske PH enn den danske - så dere fjorårets PH danmark? Der fikk to av de mannlige deltagerne systematisk trakassere og mobbe flere av de kvinnelige deltagerne så til de grader, uten noen form for konsekvenser. Mye styggere enn noe av det som har skjedd i årets PH Norge. Så ja, spillet er bedre, men at de mobber noe mindre stemmer definitivt ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...