AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5461 Skrevet 29. mai 2015 Noen som fikk med seg at Triana sa at Pierre og Martine forlot hotellet "150kr rikere" igår? HahahaAnonymous poster hash: 9d8ea...e74 Ja, hun sa også at spillet vant over kjærligheten. Hun er en tåpe. Anonymous poster hash: d6b99...adf 4
Gjest Hold the door Skrevet 29. mai 2015 #5462 Skrevet 29. mai 2015 (endret) - Endret 8. mars 2017 av Hold the door
Braah Skrevet 29. mai 2015 #5463 Skrevet 29. mai 2015 Når starter påmeldingen til den nye PH sesongen? Tenker å melde meg på. Er det sånn at man kommer inn med engang man melder seg på?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5464 Skrevet 29. mai 2015 Når starter påmeldingen til den nye PH sesongen? Tenker å melde meg på. Er det sånn at man kommer inn med engang man melder seg på? http://www.tv3.no/paradise-hotel/soknadsskjema Lykke til. Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5465 Skrevet 29. mai 2015 Jeg stemmer for en ny programleder neste sesong. Gjerne Rikke fra den danske PH. Anonymous poster hash: b354e...6ce 7
Trompeten Skrevet 29. mai 2015 #5466 Skrevet 29. mai 2015 Skrev en mail til TV3 og tok med punktene du lister opp her. La til i tillegg at det har vært en merkbar favorisering av deltakere (P og M) og klagde på at straffen til Audun under parsermonien var heller en straff mot finalistene enn mot Audun. Måtte også legge til at det var latterlig at de ikke straffet Martine osv. Lurer på om de svarer på det her Skal vel tro at produksjonen er oppegående mennesker, som er klar over dette. De kan umulig være stolt av årets sesong. Mulig det handler om budsjett, og at de vil tjene mest mulig penger kombinert med mest mulig feire på Mexicos kyst.
Gjest Hold the door Skrevet 29. mai 2015 #5467 Skrevet 29. mai 2015 (endret) - Endret 8. mars 2017 av Hold the door
Braah Skrevet 29. mai 2015 #5468 Skrevet 29. mai 2015 http://www.tv3.no/paradise-hotel/soknadsskjema Lykke til. Anonymous poster hash: d6b99...adf Takktakk. Om jeg melder meg på nå. Vil jeg høre fra TV3 tilbake eller?
Birdo Skrevet 29. mai 2015 #5469 Skrevet 29. mai 2015 Ja, hun sa også at spillet vant over kjærligheten. Hun er en tåpe. Anonymous poster hash: d6b99...adf DEt var "bloopers" de viste på slutten da. Det er jo ganske åpenbart at de har flere opptak på hver scene. 2
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2015 #5470 Skrevet 29. mai 2015 Så du synes det kun er irriterende når Martine sier fyyy faaen, men ikke Sara? Anonymous poster hash: 3406d...95b Ja, fordi jeg liker Sara men har ikke sansen for Martine! Denne var spot on! Martines bucket list: http://filterblog.s3.amazonaws.com/2015/05/Skjermbilde-2015-05-28-kl.-17.16.30-630x740.jpg 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5471 Skrevet 29. mai 2015 Kjære PH produksjon: - Inn med spørsmål på Pandoras igjen! Vi vil ha DRAMA og INTRIGER. - Når en person ryker ut, så er de ute for godt! Da betyr backstabbing mer. Igjen: Vi vil ha DRAMA og INTRIGER. - Mange flere nye deltakere, det er spennende med ferskt blod i gjengen! - Ikke del ut idiotiske makter som ikke betyr noe. Eksempel: Christer som skulle utdele en grusom straff som viste seg å være noe så idiotisk som at Audun skulle gå i kostymet sitt. Deltakerne får makt til å sende ut noen, og så kommer de inn uka (dagen) etterpå. Da føles det ut som vi har sløst en uke på Paradise. Deltakerne kan, ved å fortelle et jævla dårlig eventyr, få makt som i praksis er en vetorett til å sende ut hvem faen de vil i parseremonien. Da er det ikke noe poeng å spille lenger, og det er bare uthaling av en forutsigbar prosess (alle skjønte at Martine ville sende ut Fredrik, vi trengte ikke to episoder + en parseremoni for å finne ut av det). Det må LØNNE seg å spille og skape relasjoner. Idiotisk at selv om du har blitt valgt av din partner, og til og med har back up partnere så kan noen sende deg ut i parseremoni fordi de har fått en alt for stor makt. - Det som ER interessant med parseremoniene er jo å se deltakerne springe rundt for å prøve å sikre seg partner, eventuelt legge planer for å få andre ut. Dere ødelegger ALT dette ved at uansett hva som skjer så skal én deltaker velge hvem de vil til å ryke. Bare dropp hele seremonien da, om dere skal drite så jævlig i det likevel. - OM deltakerne skal få makt, så bør det være på grunn av et oppdrag - gjerne hemmelig - som de har klart å fullføre! Da har det både underholdningsverdi, OG de har fortjent det. Og til slutt: DET ER TOTALT UINTERESSANT for oss seere at deltakerne skal lage idiotiske skuespill, fortelling, gå i kostymer som ikke har noe poeng. Herregud, fokuser heller på spilling og manipulering, det er det PH skal handle om! Amen! Og penere mennesker takk. Anonymous poster hash: 9613c...405 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5472 Skrevet 29. mai 2015 Oooog selvølgelig vant de. Uff, nei. Kjedeligste sesongen ever!!!!!!!!!!!!!! Brukt en time hver dag for å se på dette i over to mnd Også skjer det nesten ingenting. Jaja, håper prodkusjonen leser dette her, eller noen sender mail Jeg har sendt TV3 mail i dag Måtte bare klage på den forskjellsbehandlingen mellom A og M når det kommer til volden. Etter at jeg så finalen og hørte Triana si at de ikke kunne tolerere "fysisk ytring av NOE SLAG" så ble jeg direkte sint. Måtte dog vente til i dag med å skrive mailen da jeg egentlig ble skikkelig sint . Til slutt så nevnte jeg noe om at sesongen og finalen var dødskjedelig også.. Anonymous poster hash: 551d4...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5473 Skrevet 29. mai 2015 150 000 hver om dem ikke slepper kula, og 500 000 om en slepper kula Det var faktisk en god ide! Men snakket han dritt til Elin? Det fikk ikke jeg med meg eller hvorfor han gjorde det. Kevin var jo helt gærn på festen Anonymous poster hash: b354e...6ce Kevin snakket ikke dritt til Elin på festen, men Elin og en til (husker ikke akkurat nå) satt og snakket litt høylydt til hverandre og da sa Kevin til Elin at hun skulle slutte å være med på å snakke dritt og bare la dem holde på. At hun ikke skulle være like dårlig som dem liksom. Takktakk. Om jeg melder meg på nå. Vil jeg høre fra TV3 tilbake eller? En venninne av meg meldte seg på til denne sesongen og hun kom ikke med og fikk heller ikke noe formelt avslag. Anonymous poster hash: 551d4...0c2
Alex Turner Skrevet 29. mai 2015 #5474 Skrevet 29. mai 2015 Skal vel tro at produksjonen er oppegående mennesker, som er klar over dette. De kan umulig være stolt av årets sesong. Mulig det handler om budsjett, og at de vil tjene mest mulig penger kombinert med mest mulig feire på Mexicos kyst. Syns de uansett trenger å få høre det, spesielt forskjellsbehandlingen mellom Audun og Martine, 3
Braah Skrevet 29. mai 2015 #5475 Skrevet 29. mai 2015 Det var faktisk en god ide! Kevin snakket ikke dritt til Elin på festen, men Elin og en til (husker ikke akkurat nå) satt og snakket litt høylydt til hverandre og da sa Kevin til Elin at hun skulle slutte å være med på å snakke dritt og bare la dem holde på. At hun ikke skulle være like dårlig som dem liksom. En venninne av meg meldte seg på til denne sesongen og hun kom ikke med og fikk heller ikke noe formelt avslag. Anonymous poster hash: 551d4...0c2 Hvorfor? Hvordan er det de velger søkere a?
Blablaa Skrevet 29. mai 2015 #5476 Skrevet 29. mai 2015 Jeg har sendt TV3 mail i dag Måtte bare klage på den forskjellsbehandlingen mellom A og M når det kommer til volden. Etter at jeg så finalen og hørte Triana si at de ikke kunne tolerere "fysisk ytring av NOE SLAG" så ble jeg direkte sint. Måtte dog vente til i dag med å skrive mailen da jeg egentlig ble skikkelig sint . Til slutt så nevnte jeg noe om at sesongen og finalen var dødskjedelig også.. Anonymous poster hash: 551d4...0c2 Haha, så bra. Ja har sett mange har reagert noe voldsomt på det! Noe som er forståelig Fatter ikke hvorfor tv3 ikke gjorde noe, svaret de gir til folk er pågrunn av situasjonen eller hva det nå var. Tåpelig argument. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5477 Skrevet 29. mai 2015 Haha, så bra. Ja har sett mange har reagert noe voldsomt på det! Noe som er forståelig Fatter ikke hvorfor tv3 ikke gjorde noe, svaret de gir til folk er pågrunn av situasjonen eller hva det nå var. Tåpelig argument. Ja, jeg syns ikke det kan rettferdiggjøres fordi Martine var sjalu og hadde "rett" til å bli sint. Det er et stykke fra å være sint til å være voldelig. Og når Triana ordla seg nøyaktig som hun gjorde.. Da ble det liksom ikke igjen noe rom for at fysisk vold av noe slag kunne bli greit. Spent på om de kommer til å gidde å svare da, forbereder meg på et sånt typisk standard "takk for at du deler din mening med oss" -svar.. Anonymous poster hash: 551d4...0c2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5478 Skrevet 29. mai 2015 Hvorfor? Hvordan er det de velger søkere a? Hva mener du? De kan jo ikke møte alle som sender inn søknad Du fyller ut sånt skjema på nett hvor man svarer på masse spm om seg selv. Jeg måtte nemlig gjøre det for venninnen min da hun ikke hadde tilgang til pc akkurat da.. Var bare random spm som "hvilken tidligere deltager identifiserer du deg mest med" osv.. Også skulle man legge ved bilde da, nærbilde og kroppsbilde. Hvis det er noen de vil se mer av så tar de jo kontakt og så vet jeg ikke hva som skjer, kanskje man blir bedt om å sende inn en video? Audition gjennom skype eller møte opp på personlig? Hadde ikke du søkt da? Får se da Anonymous poster hash: 551d4...0c2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5479 Skrevet 29. mai 2015 En ting som irriterer meg er at deltakere som må sjekke ut får så sykt mye tvtid i løpet av hele episoden. Umulig å ikke forstå hvem som sjekker ut. Anonymous poster hash: ac20b...e90 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5480 Skrevet 29. mai 2015 Haha, så bra. Ja har sett mange har reagert noe voldsomt på det! Noe som er forståelig Fatter ikke hvorfor tv3 ikke gjorde noe, svaret de gir til folk er pågrunn av situasjonen eller hva det nå var. Tåpelig argument. Enig. Og det handler jo ikke bare om hvorvidt den ene situasjonen var verre enn den andre, eller hvem som fikk mest vondt etc. Det handler om hvilke signaler tv3 gir når de først setter ned nulltoleranse for vold, for deretter bare å straffe det ene kjønnet. Et STORT steg tilbake for likestillingen!!! Bare tenk ramaskriket om Pierre hadde gitt Martine et par "klaps" i trynet på fylla. Han hadde blitt stemplet som både det ene og det andre, og han hadde garantert blitt sendt hjem. Mediene hadde også kastet seg over saken. Anonymous poster hash: 6013a...3eb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå