Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fredrik må komme inn igjen. <3

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gjeng med hjernedøde høns... Eller Sara ville jo egentlig ha Fredrik der da, i det minste en jente med vett i huet... Ååå, jeg villd virkelig ikke at de hvite skulle få den gleden av å "vinne" over de andre. Håper de svarte får en fordel!

• Liker 7
Skrevet

Synes solo-rommet burde være litt mere skipt! Har sett på Danmark sitt hotell og der er solo et stygt rom litt isolert fra de andre.

Ser jo ut som et helt vanlig rom.

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei den hvite gjengen!

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
  • Liker 1
Skrevet

Syntes TV3 kjører et idiotisk plot. Hvorfor legge opp til mobbing egentlig? Det er jo tydelig at de vil fremstille de sorte som retards. De burde ha lært fra fjorårets sesong. Så spiller de "cool kids" mens de zoomer på Knut som er homofil. Dustete opplegg.

• Liker 26
Skrevet (endret)

syntes den hvite gjengen er litt underholdende jeg, dog alt for ekle men :plystre:

Men som nevnt over, dette er lagt opp til mobbing..

edit: tilføyet

Endret av lilyiris
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med disse jentene a? Og HVA skjer med han der wannabe kaldogusympatiskcan'ttouchthis egentlig? Han prøver jo bare FOR hardt :( Nesten som om han har ett (dårlig, selvskrevent) manus.. bleehh

Og hvorfor synes alle at hun jenta som liker svensker er så fin? Åh savner Fredrik allerede.. Liker bare de svarte jeg, de hvite er for merkelige :S Jeg er oppvokst i Oslo, men hvor finner jeg sånne type folk a :skratte:

* Han der som leker så kald, HVORFOR skal han få den styggeste dama (i hans øyne) for så å kjippe henne ut? Kan noen fortelle meg hva han vinner i spillet på dette eller har jeg misforstått noe

Anonymous poster hash: 551d4...0c2
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syntes TV3 kjører et idiotisk plot. Hvorfor legge opp til mobbing egentlig? Det er jo tydelig at de vil fremstille de sorte som retards. De burde ha lært fra fjorårets sesong. Så spiller de "cool kids" mens de zoomer på Knut som er homofil. Dustete opplegg.

Tror du tar feil. Tror de heller forsøker å fremstille de h ute som noen idioter.

Anonymous poster hash: 5d534...254

• Liker 1
Skrevet

Ååh så dumt de sendte ut Fredrik! Han virket jo kul.

• Liker 2
Skrevet

Tror du tar feil. Tror de heller forsøker å fremstille de h ute som noen idioter.

Det blir jo veldig utsendebasert. De snille retarderdsene vs de slemme hunkene. Same, same, det er lagt opp til mobbing.

• Liker 5
Skrevet

Lurer på hvem av deltakerne som kommer til å stille opp på "jeg ble fremstilt feil, dere kjenner meg ikke, buhuhuhu"- intervju i år ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utseende, utseendet, vi har looken, vi ser bra ut, utseende, utseende..........................

GAD! Klyseholdning.

Anonymous poster hash: d3aef...ea0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo veldig utsendebasert. De snille retarderdsene vs de slemme hunkene. Same, same, det er lagt opp til mobbing.

De har selv sagt at de velger å ta med klipp hvor de slenger dritt, for eksempel den kommentaren om at han skal velge hun "styggeste" for å kaste henne etterpå, for at han skal stille seg selv i et dårlig lys.

Skrevet

Christer Falck har fått noen nye konkurrenter til tittelen Riksklyse.

• Liker 8
Skrevet

Skjønner ikke hva i all verden pierre og Harald liksom skal tjene på å sende ut jentene sine så snart det kommer inn nye...

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Veldig slemt konsept syns jeg også. De hvite fremstilles som cocky jævler, men de svarte er uattraktive tapere. Jentene er bare dumme som brød, men ser ut som de heldigvis skjønner noe snart. Men den tankerekken forsvinner vel så fort "kjekkasene" gir dem et sekund oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 5d9d5...691

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes denne episoden var kjedelig. Skjedde nesten ingenting!

Anonymous poster hash: 2eacf...576
  • Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de svarte guttene ikke tar mer kontakt med jentene. Det kan så klart være filmingen, men det virker som de så vidt snakker med jentene - selv når de har jentene alene. Jeg tror de svarte guttene lett hadde blitt valgt idag hvis de bare hadde vært mer kontaktsøkende.

• Liker 4
Skrevet

Så langt liker jeg alle innslagene med Knut-Eirik! :) Han er interessant.

Ellers virker de andre "svarte" guttene også interessante, om litt for guttete for min smak (promping og snakk om bæsjing ved matbordet..:P)

Kevin, svensken og Harald er til å spy av. Hadde aldri rørt dem, skjønner ikke hva de jentene tenker med. Jeg forstår at de ikke får med seg alt det som guttene sier bak til kameraene, men man klarer jo å få en slags peiling på hvilken type mennesker de er av slik de oppfører seg og det de sier foran jentene også!

• Liker 3
Skrevet

At ikke folk har lært paradise-spiller enda.. Jeg har skjønt det. Hele spiller dreier seg om tilitt og om å bli godt likt. Ikke det å være mest taktisk og drittsekk, de har jo ikke klart seg. Ta Kristian Rene da f.eks. Ja, han klarte lenge å få ut konkurrentene sine, men han vant jo ikke. Det nytter ikke å være mest taktisk!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...