Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han Mathias er så borte at jeg svimer av, for en jovial fyr :ler:

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

herregud! Ser ut som at Mathias har sniffet alt for mye kumøkk, klarer ikke å tenke noe annet når jeg ser han.

Pierre er plagsom også.

Anonymous poster hash: f2ee5...7c7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heia Knut Eirik! (Stylisten med langt hår)

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
  • Liker 11
Skrevet

Deler av det sorte blandet med deler av det hvite blir drama. IKKE OM DE BARE TAR UT ETT HELT LAG :( Fader så teit.

Anonymous poster hash: 858c5...f70

Enig! Vi trenger begge typer gutter! Jeg heier på det svarte laget, men det blir mer underholdende med gutter som er høye på seg selv...

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men Tina virker litt bitch. Kanskje fordi hun ligner på Lene. haha.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Tina minner meg om Tina som vant paradise. Måten de snakker på, utseende - da spesielt øynene, sminken og litt håret. Tenkte med en gang Tina var den nye Tina :laugh:

• Liker 6
Skrevet

Synes ikke det er noe underholdende med klysete, cocky, høy-på-seg selv gutter.. Blandt de svarte var det jo litt forskjellige personligheter

• Liker 2
Skrevet

Heier på Knut Eirik! Han var pen og virker likandes enn så lenge :)

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er noe underholdende med klysete, cocky, høy-på-seg selv gutter.. Blandt de svarte var det jo litt forskjellige personligheter

Enig. Synes Kevin og co blir alt for mye! Seriøst, jeg blir flau på de sine vegne.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Haha, blir bare så irriterende med klyser som tror de er så syyyyykt deilige. Mye kjekkere personligheter blant de svarte! Syntes de virket mye mer interresante og :)

• Liker 2
Skrevet

Øynene til Kevin er så sykt intense. Han ser jo helt psycho ut!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TIL ALLE DAMENE: Dere er idioter.

Anonymous poster hash: 2eacf...576
  • Liker 12
Gjest Evelynita
Skrevet

Noooo, eneste gutten jeg faktisk likte.. Så typisk.

Skrevet

FAEN ALTSÅ! Det er så sykt dritt! Fredrik var min favoritt der inne, ved siden av Knut Eirik!

• Liker 14
Skrevet

Så enig! For en gjeng med dumme og overfladiske jenter. Det SKINNER jo gjennom at den hvite gjengen er full av idioter som IKKE ER TIL Å STOLE PÅ. Skjønner de ikke at halvparten av dem ikke er til å stole på i et slikt spill?

• Liker 4
Skrevet

Blæh, da var Fredrik ute. Trasig at jentene ikke har gjennomskuet de hvite ennå.

• Liker 2
Skrevet

Så enig! For en gjeng med dumme og overfladiske jenter. Det SKINNER jo gjennom at den hvite gjengen er full av idioter som IKKE ER TIL Å STOLE PÅ. Skjønner de ikke at halvparten av dem ikke er til å stole på i et slikt spill?

De tenker med musa..

• Liker 3
Skrevet

Noooo :cry3::cry3::cry3: Han virket jo som den kuleste der inne... Håper han får komme inn igjen da.

• Liker 10
Skrevet

Neeeei. Så måtte Fredrik gå. Han med mest i huet av alle guttene.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han blonde klamydiadriten på det hvite laget finnes jo ikke fin en gang. Herregud!

Endret av Amananas
  • Liker 6
Gjest loveli
Skrevet

Håper han kommer inn igjen! Vil se mer av han! Han var så fin. Kjekk, snill og hjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...