Gjest 2JZ Skrevet 10. mars 2015 #21 Del Skrevet 10. mars 2015 Alder oppgis i år ikke i måneder Når barn er så små har gjerne mnd mye å si. Det er stor forskjell på et barn på 25 mnd og et på 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #22 Del Skrevet 10. mars 2015 Når barn er så små har gjerne mnd mye å si. Det er stor forskjell på et barn på 25 mnd og et på 35. Alder kan oppgis i måneder fram til barnet er 2 år. Etter det høres det bare tragisk utAnonymous poster hash: 5597c...458 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #23 Del Skrevet 10. mars 2015 Når barn er så små har gjerne mnd mye å si. Det er stor forskjell på et barn på 25 mnd og et på 35. Man oppgir bare ikke alderen i mnd etter barnet har fylt 2 år. Barnet blir ikke mindre om det er 24 mnd.Anonymous poster hash: 56e26...d8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piri Formis Skrevet 10. mars 2015 #24 Del Skrevet 10. mars 2015 Artig historie, ts! Sånne gullkorn krydrer hverdagen! :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. mars 2015 #25 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Men, herre. Hvem er det som henger seg opp i hvordan hun skrev alderen på ungen sin? Jeg syns historien var kul. Vi kjørte en mamma med sin lille sønn, fra deres hus hjem til oss, en gang. Guttungen var tre år og bilgal. Han samlet på lekebiler og kunne navnet på alle bilmerker og annonserte navnet på alle dem han så når vi kjørte. "Det er en Audi," "Det er en Opel," "Det er en Volvo," osv mens han pekte. Så parkerer vi oppe hos oss, og det er mørkt ute fordi det er vinter. Plutselig sier guttungen "Gatebil!" Jeg fikk lettere sjokk, kan du si, for det står jo en sånn som vi skrur på, parkert på siden av garasjen hos oss... Endret 10. mars 2015 av Tøytigern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 10. mars 2015 #26 Del Skrevet 10. mars 2015 Man oppgir bare ikke alderen i mnd etter barnet har fylt 2 år. Barnet blir ikke mindre om det er 24 mnd.Anonymous poster hash: 56e26...d8f Nei, men det er stor forskjell på hva et barn som skiller noen mnd kan. Det er som å si tenåring istedet for alderen. Det skiller mye på en 12 åring og en 17 åring. Det samme med små barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #27 Del Skrevet 10. mars 2015 Og jeg syns det er stor forskjell på å fremdeles være i 20-årene og å være 30, så jeg velger å si at jeg er 351 måneder.Anonymous poster hash: 61347...25f Anonymous poster hash: 57c40...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #28 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg har pult to damer i dag. Vil si at mitt liv er bedre enn ditt. Anonymous poster hash: 499f9...e42 Jeg vant flere millioner i lotto. Anonymous poster hash: ac0f6...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. mars 2015 #29 Del Skrevet 10. mars 2015 Nei, men det er stor forskjell på hva et barn som skiller noen mnd kan. Det er som å si tenåring istedet for alderen. Det skiller mye på en 12 åring og en 17 åring. Det samme med små barn. Get over it. Hun oppga iallefall ikke alderen i uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 10. mars 2015 #30 Del Skrevet 10. mars 2015 Nei, men det er stor forskjell på hva et barn som skiller noen mnd kan. Det er som å si tenåring istedet for alderen. Det skiller mye på en 12 åring og en 17 åring. Det samme med små barn. Ja. Men nå var ikke den nøyaktige alderen på ungen relevant for historien heller. Samma historie om ungen var 2 eller 2,5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #31 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg skjønte ingenting av historien ...Anonymous poster hash: 3f802...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 10. mars 2015 #32 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja. Men nå var ikke den nøyaktige alderen på ungen relevant for historien heller. Samma historie om ungen var 2 eller 2,5 år. Så var det garantert ikke derfor folk måtte påpeke at man ikke skriver mnd, men år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #33 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja. Men nå var ikke den nøyaktige alderen på ungen relevant for historien heller. Samma historie om ungen var 2 eller 2,5 år. Jo, det er det. Gutten er såvidt i gang med å snakke i ordgrupper. Kan ikke tro at så mange mennesker klarer å hisse seg opp og bry seg om hvordan jeg angir alderen på gutten min. Get a live!Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karrifrøkna Skrevet 10. mars 2015 #34 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg var helt sikker på at når overskriften sa så mye som "hva barn får med seg i bilen", at du mente hva de får med seg INN i bilen, som sand, søppel, grus osv............ Så jeg skjønte heller ikke noe av historien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #35 Del Skrevet 10. mars 2015 Skjønner folk virkelig ikke hva TS mener her? Morsom historie TS, og vi bør nok være mer obs på hva barn får med seg i bilen /under kjøreturen uansett alder. Hehe. Anonymous poster hash: 6f392...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 10. mars 2015 #36 Del Skrevet 10. mars 2015 Skjønner ikke hva som var så vanskelig å forstå. Syns det var søtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå