AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi bor spredtbygd. Veien til barnehage og jobb er en riksvei. I morges kjørte jeg forbi en treg kjerring. Guttungen min på 26 mnd reagerte umiddelbart: "Heia pappa!", ropte han. Jeg ble tatt helt på sengen og vi ler her ennå. Tenk at barn får med seg så mye!Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. mars 2015 #2 Del Skrevet 9. mars 2015 Hva fikk han med seg? At den andre bilen kjørte sakte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har pult to damer i dag. Vil si at mitt liv er bedre enn ditt. Anonymous poster hash: 499f9...e42 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg forstod ingenting..?Anonymous poster hash: b9262...535 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. mars 2015 #5 Del Skrevet 9. mars 2015 Alder oppgis i år ikke i måneder 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Del Skrevet 9. mars 2015 Forbikjøringen hadde han et bevisst forhold til - jeg aner ikke hvor "heia pappa" kom fra. De andre svarene...herregud.Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Del Skrevet 9. mars 2015 Forbikjøringen hadde han et bevisst forhold til - jeg aner ikke hvor "heia pappa" kom fra. De andre svarene...herregud.Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Del Skrevet 9. mars 2015 Forbikjøringen hadde han et bevisst forhold til - jeg aner ikke hvor "heia pappa" kom fra. De andre svarene...herregud.Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. mars 2015 #9 Del Skrevet 9. mars 2015 Forbikjøringen hadde han et bevisst forhold til - jeg aner ikke hvor "heia pappa" kom fra. De andre svarene...herregud.Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf Forsøk å forklar hva du mente. så får du sikkert bedre svar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg skjønte noe med 26 (!) måneder. Ikke to år? Anonymous poster hash: 67096...b37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 10. mars 2015 #11 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg tror han prøver å få fram at han er en fartsbølle. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuddyBuggy Skrevet 10. mars 2015 #12 Del Skrevet 10. mars 2015 Ikke sikkert han kjørte veldig fort heller? Man må kjøre forbi iblant, aldri kjørt bak en treig traktor? Det han ville fortelle var at kiden sa "heia pappa" som var en morsom ting å si 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Del Skrevet 10. mars 2015 Vi bor spredtbygd. Veien til barnehage og jobb er en riksvei. I morges kjørte jeg forbi en treg kjerring. Guttungen min på 26 mnd reagerte umiddelbart: "Heia pappa!", ropte han. Jeg ble tatt helt på sengen og vi ler her ennå. Tenk at barn får med seg så mye!Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf Barn plukker til og med opp at du tenker på andre som "trege kjerringer". Så jeg foreslår at du modererer adferdsel og tar et oppgjør med eget tankemønster før du får en meget usjarmerende liten gutt å handskes med. Fordi om far er vulgær så vil du vel ikke at neste generasjon må slite med det samme, vil du? Anonymous poster hash: 0aab2...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #14 Del Skrevet 10. mars 2015 Den gamle, men fremdeles aktuelle historien, om gutten som normalt ble kjørt til skolen av pappa, men som en dag ble kjørt av mamma og utbrøt; Hvor er alle idiotene idag? Anonymous poster hash: 67452...d78 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 10. mars 2015 #15 Del Skrevet 10. mars 2015 Alder oppgis i år ikke i måneder Nei, ikke enda. Det er stor forskjell på nettopp ha fylt to og det å snart fylle tre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #16 Del Skrevet 10. mars 2015 Nei, ikke enda. Det er stor forskjell på nettopp ha fylt to og det å snart fylle tre. Da er to år og to måneder et veldig godt alternativ. Anonymous poster hash: ddd50...ddf 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 10. mars 2015 #17 Del Skrevet 10. mars 2015 Jøss, så mye grums forårsaket av en morsom hverdagshistorie.. Synes den var søt jeg. Takk for at du delte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #18 Del Skrevet 10. mars 2015 Nei, ikke enda. Det er stor forskjell på nettopp ha fylt to og det å snart fylle tre. Og jeg syns det er stor forskjell på å fremdeles være i 20-årene og å være 30, så jeg velger å si at jeg er 351 måneder. Anonymous poster hash: 61347...25f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 10. mars 2015 #19 Del Skrevet 10. mars 2015 Jøss, så mye grums forårsaket av en morsom hverdagshistorie.. Synes den var søt jeg. Takk for at du delte. kan du ikke forklare den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #20 Del Skrevet 10. mars 2015 Jøss, så mye grums forårsaket av en morsom hverdagshistorie.. Synes den var søt jeg. Takk for at du delte. Takk! Sliter litt med hva jeg tilsynelatende forårsaket her, hehe.Anonymous poster hash: 7a4d3...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå