AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Det ser ut til å være en økende trend i USA med hotwife. Mennene ønsker seg koner som er seksuellt aktive med andre, og forteller om det til mennene sine. Mennene er trofaste. Tanken synes være at dette er noe de fleste kvinner egentlig ønsker, men jeg tviler. Ønsker norske kvinner å være hotwife? Anonymous poster hash: 72257...f23
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Det er for kastrerte menn som ikke klarer finne seg ei dame. De tar til takke med alle damer de kan få. Disse damene velger mennene utfra at de er gode forsørgere og trofaste, mens hun kan fortsette å knulle kjekke bartendere uten å ha dårlig samvittighet. Vel, det er greit at de har funnet et navn på det. Og greit at mannen vet, istedet for at kona er utro. Anonymous poster hash: 1c92c...139 5
Gorgonzola Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det ser ut til å være en økende trend i USA med hotwife. Mennene ønsker seg koner som er seksuellt aktive med andre, og forteller om det til mennene sine. Mennene er trofaste. Tanken synes være at dette er noe de fleste kvinner egentlig ønsker, men jeg tviler. Ønsker norske kvinner å være hotwife? Det tviler jeg på, sånn generelt. At norske kvinner, som sådan, har en innestengt drøm om å leke seg med en skokk andre menn, mens mannen enten ser på eller blir det fortalt i etterkant. Det jeg derimot tror på, er (nok en gang) kvinners ultimate fordel. Hotwife fantasien er en greie som gjerne inneholder åpenhet, fortrolighet og at de - som par - er avstemt om hva de ønsker. Sånn sett er kvinner, som har seriøse ønsker om å realisere en slik fantasi, høvelig gode odds. Gitt at de er sammen med en som imøtegår dette. Det gjør selvsagt langt fra alle menn. For å illustrere fordelen: Hvor mange kvinner hadde, med hånda på hjertet, imøtegått sin partners (eventuelle) fantasi om å knulle andre damer for deretter fortelle om det hjemme, gjerne som en booster til en helaften på bjørneskinnet. (joda, de finnes men du skal faen meg treffe godt for å treffe den rette her, for ikke å si lete godt) 2
FantasDick Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Absolutt ikke. Jeg er, med hånden på hjertet, serie-monogam. 3
Cathrine88 Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har problemer med å henge med på hva 'de fleste kvinner' egentlig ønsker. Forrige uke var det visstnok dominante og kontrollerende menn som ikke slipper oss av syne, og nå dette? Nei. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Ønsker ikke å dele mannen min med andre, og vil heller ikke dele meg selv med andre. Så svaret er nei, Anonymous poster hash: 52bb0...71c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Jeg er ei hotwife om jeg forstår beskrivelsen rett, og ja jeg ønsker det. Anonymous poster hash: 733fe...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Hotwife? Er ikke det bare ei gift kvinne som er ekstremt vakker da? Anonymous poster hash: 00116...c60
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Jeg vet om en jente som er gift men også har kjæreste. Synes det er merkelig 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Jeg vet om en jente som er gift men også har kjæreste. Synes det er merkelig Er det deg?😂Anonymous poster hash: 732da...9cb 2
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Er det deg?Anonymous poster hash: 732da...9cb Absolutt ikke
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Jeg vet om en jente som er gift men også har kjæreste. Synes det er merkelig Det er vel fordi hun har fått alle godene fra ektemannen, men får orgasmene av kjæresten. Så enkelt er det Anonymous poster hash: 1c92c...139
Gjest FruKG Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Er det deg?Anonymous poster hash: 732da...9cb Men det kan være meg
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 Nei, det er absolutt ikke noe jeg ønsker. Anonymous poster hash: 924f7...f1a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Det er for kastrerte menn som ikke klarer finne seg ei dame. De tar til takke med alle damer de kan få. Disse damene velger mennene utfra at de er gode forsørgere og trofaste, mens hun kan fortsette å knulle kjekke bartendere uten å ha dårlig samvittighet. Vel, det er greit at de har funnet et navn på det. Og greit at mannen vet, istedet for at kona er utro.Anonymous poster hash: 1c92c...139 Jeg mener du tar feil. Og TS: ikke mer vanlig per capita i USA enn andre steder. Jeg levde i cuckold som dette heter, med en amerikansk eks. Han var alt annet enn kastrert og underdanig og kun til forsørger! Tvert om laaaaaaangt over gjennomsnittlig kjekk, lang utdannelse, god jobb og en pikk større en hva som er vanlig. Var han som tidlig i forholdet fortalte om en utrolig sterk fantasi han hadde og etter å tenkt , pratet lenge om temaet så gjorde vi det altså slik at vi inviterte menn vi stolte på hjem og jeg hadde sex med de foran min eks. Jeg traff også menn utenom min eks tilstede men det var HAN som organiserte opplegget og jeg måtte i detalj fortelle om hva som hadde skjedd. Han tente altså på at han "eide" meg men at jeg også som "slutty"kjæreste også måtte ha andre. Han hadde ikke sex med andre enn meg men cuckold var virkelig til berikelse for oss begge! var ekte kjærlighet mellom oss og tar meg i en gang i blant å savne han. Nå lever jeg med en mann som aldri i verden ville delt meg med noen og det er helt greit også!-Anonymous poster hash: 64525...ff1 2
Subtessa Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Jeg opplever faktisk noe av dette.. Jeg har en "kompis". Han ønsker et forhold med meg, der jeg er en såkalt hotwife. Han vil jeg skal dra ut, ha sex med andre og komme hjem og fortelle det til han. Også mye mer rundt dette, men gidder ikke skrive så mye.. Da dette ikke er noe for meg, så er ikke han intressert i noe forhold. For det er dette han ønsker. Han har nok ikke problemer med å få seg dame sånn egentlig, men vanskelig å finne ei dame som vil leve på den måten. Så at dette kun er menn som ikke får seg dame er bare tull. Dette er en hard arbeidende, kjekk, ung mann.
Gjest FruKG Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Jeg mener du tar feil. Og TS: ikke mer vanlig per capita i USA enn andre steder. Jeg levde i cuckold som dette heter, med en amerikansk eks. Han var alt annet enn kastrert og underdanig og kun til forsørger! Tvert om laaaaaaangt over gjennomsnittlig kjekk, lang utdannelse, god jobb og en pikk større en hva som er vanlig. Var han som tidlig i forholdet fortalte om en utrolig sterk fantasi han hadde og etter å tenkt , pratet lenge om temaet så gjorde vi det altså slik at vi inviterte menn vi stolte på hjem og jeg hadde sex med de foran min eks. Jeg traff også menn utenom min eks tilstede men det var HAN som organiserte opplegget og jeg måtte i detalj fortelle om hva som hadde skjedd. Han tente altså på at han "eide" meg men at jeg også som "slutty"kjæreste også måtte ha andre. Han hadde ikke sex med andre enn meg men cuckold var virkelig til berikelse for oss begge! var ekte kjærlighet mellom oss og tar meg i en gang i blant å savne han. Nå lever jeg med en mann som aldri i verden ville delt meg med noen og det er helt greit også!- Anonymous poster hash: 64525...ff1 Dette er en god beskrivelse av hvordan vi har det også. Min mann er langt fra en kastrert mann. Han er faktisk meget kjekk, og får de fleste kvinner til å smelte. Han ser bra ut, har en flott kropp, er intelligent og morsom, og er uutrolig sjarmerende. Selv om noen har fordommer mot vår måte å leve livet på så ikke døm noen du ikke kjenner.
Magnifique Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Tråden er ryddet for persondebatt. - Magnifique, mod.
Cowboy Lotte Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ja jeg ønsker å ha mulighet til å ha sex som jeg vil, men det skal gjelde ikke mannen! Hadde blitt svært såret om han hadde gjort noe slikt med meg... Jeg kan ha sex uten følelser involvert, mens menn tenker mer primitivt... Endret 12. mars 2015 av Cowboy Lotte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå