Gå til innhold

Hotwife


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes temaet er interessant, og drar derfor frem tråden igjen.

Er kvinne, interessert i begrepene hotwife / slutwife / vixen. Setter pris på erfaringer fra andre kvinner.

(og evt menn med erfaring)

 

 

På 12.3.2015 den 7.58, AnonymBruker skrev:

Og TS: ikke mer vanlig per capita i USA enn andre steder. Jeg levde i cuckold som dette heter, med en amerikansk eks. 

Litt selvmotsigende å si at dette ikke er mer vanlig i USA enn andre steder...for deretter å nevne en som var sånn...og som ER amerikaner ;) 

Anonymkode: a6c90...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg er en cuckqean... For jeg ønsker å dele mannen min, men bare om jeg får se på - så vi prøver å finne ei dame/hotwife til ham :) Og DEN varianten har jeg forstått er mer uvanlig!

Anonymkode: 3783c...b51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er en cuckqean... For jeg ønsker å dele mannen min, men bare om jeg får se på - så vi prøver å finne ei dame/hotwife til ham :) Og DEN varianten har jeg forstått er mer uvanlig!

Anonymkode: 3783c...b51

Jeg vet ikke om det er mer uvanlig. Jeg hadde den innstillingen tidligere, og tror det er mange kvinner som er mer komfortabel i den rollen. Men at kvinner ofte ikke snakker like høyt om sine preferanser?

Anonymkode: a6c90...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært/er hotwife. Har en litt typisk cuckold mann som tenner på å se meg med andre men som ikke vil bli ydmyket. 
Tidligere var det bare jeg som traff andre menn og han var hjemme og ventet. Av og til hadde vi vanlig trekant. 

Men nå gidder jeg ikke det mer. Syns ofte de ekstra mennene ikke er så spennende. Gir meg ikke så mye lenger. Ikke så rart kanskje, har vært aktiv i 8 år. 
 

Så nå har min mann heller sine eventyr ute og treffer andre damer for sex. Men jeg gidder ikke se på eller høre så mye om det. Er gøy at han hygger seg men jeg blir ikke sånn supertent av det, sånn som han blir av omvendt scenario. 

Anonymkode: ac2be...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke, totalt avsporet seksualitet, som i lengden ikke kan føre til annet enn tomhet og misere.

Anonymkode: 65ec1...3ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke, totalt avsporet seksualitet, som i lengden ikke kan føre til annet enn tomhet og misere.

Anonymkode: 65ec1...3ad

Har du tenkt å begrunne det, eller kom du bare inn for å sukke og stønne litt, over hvor vanskelig verden er?

Anonymkode: a6c90...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke sex med andre menn, men som bifil kvinne hadde det vært kjekt å få lov til å ha sex med kvinner, uten at han var med. Det takler han imidlertid ikke. 

Anonymkode: eaf25...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kvinner helt skjønner hva hotwife innebærer, hvilke ulike alternativer de har. Mange er positive til trekant, noe hotwife i en variant ikke er så aldeles ulikt. 

Anonymkode: 7d529...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt spennende. Både jeg, samboeren min og min faste partner kjører varianter av cuckold/cuckqueen en gang i blant. Mer som rollespill, og er et artig krydder til sexlivet ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt morsomt å lese at frukg hadde skrevet i denne tråden når jeg nettopp har sett at hun er på tise

Anonymkode: 1e6ec...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 11.3.2015 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi hun har fått alle godene fra ektemannen, men får orgasmene av kjæresten. Så enkelt er det ;)

 

Anonymous poster hash: 1c92c...139

Orgasme er ikke et gode? Hva har jeg gått glipp av her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Alterego666 skrev:

Orgasme er ikke et gode? Hva har jeg gått glipp av her?

Orgasmer er i grunn vanvittig kjedelig!

Det er alt som kommer før, som er digg...

Anonymkode: a6c90...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmer er i grunn vanvittig kjedelig!

Det er alt som kommer før, som er digg...

Anonymkode: a6c90...462

Så ektemannen gjør alt deg gode før kjæresten hopper inn og gir orgasme (som strengt tatt ikke er ønskelig)?

Er det du eller jeg som misforstår, eller har de et veldig eksotisk arrangement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Alterego666 skrev:

Så ektemannen gjør alt deg gode før kjæresten hopper inn og gir orgasme (som strengt tatt ikke er ønskelig)?

Er det du eller jeg som misforstår, eller har de et veldig eksotisk arrangement?

Nei, jeg er ikke den du siterte.

Poenget er vel at en hotwife tar for seg alt hun kan :) om det er eksotisk for noen, så er det kanskje det.

Anonymkode: a6c90...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Kunne aldri tenkt meg det nei. Tror jeg er i den største kategorien norske kvinner. Jeg, og de kvinnene jeg snakker med, ønsker monogami forhold, eller ingen forhold. 

Anonymkode: 60822...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et godt eksempel på hvor skakkjørt seksualiteten kan bli etter lang tids påvirkning fra sex- og medieindustrien. 

Anonymkode: b890a...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde foreldre som var i den kinken som jeg desverre fant ut av da jeg var 16 er voksen nå og er 100% monogam.

Jeg skjønner ikke mentaliteten bak det og husker da jeg irritert eksploderte til mamma da hun spurte om jeg hadde fått meg kjæreste og sa at mine forhold skulle hun holde seg langt unna og det var vel der hun fant ut at jeg viste om det.

Hun turte aldri å snakke til meg om jeg hadde kjæreste eller noe sånt noe mer, det ble en rift mellom oss siden jeg husker at jeg fant hele greia bare sykt.

Jeg som voksen er 100% monogam som følge av det der
 

Anonymkode: 48224...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde foreldre som var i den kinken som jeg desverre fant ut av da jeg var 16 er voksen nå og er 100% monogam.

Jeg skjønner ikke mentaliteten bak det og husker da jeg irritert eksploderte til mamma da hun spurte om jeg hadde fått meg kjæreste og sa at mine forhold skulle hun holde seg langt unna og det var vel der hun fant ut at jeg viste om det.

Hun turte aldri å snakke til meg om jeg hadde kjæreste eller noe sånt noe mer, det ble en rift mellom oss siden jeg husker at jeg fant hele greia bare sykt.

Jeg som voksen er 100% monogam som følge av det der
 

Anonymkode: 48224...a86

Hvordan i alle dager fant du ut det?

Anonymkode: ac2be...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan i alle dager fant du ut det?

Anonymkode: ac2be...cdb

Mamma ble uforsiktig  men jeg holdt kjeft og tenkte jo mindre jeg vet om det jo bedre, men da jeg eksploderte i trynet på mamma så fant hun ut av at jeg viste og ble forklart hele greia ikke at det hjalp så mye.

 

Anonymkode: 48224...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...