Gå til innhold

Asiatiske gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei jeg foretrekker de ikke. I tillegg har de veldig små peniser, noe som er svært turn-off, får følelse at de er små barn med tanke på hvor små de er, både kroppslig og kjønnslig...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok..

Ex'en min var koreansk. Han har en penis på 18 cm, og ganske tykk (ja, jeg målte,barnslige meg 😄)

Om det er for lite for deg, så er det du som er for vid.

Asiatiske gutter har faktisk ikke så små som ryktet tilsier. Jeg har vært sammen med 3 asiater, og alle har vært over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: f12b2...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Ok..

Ex'en min var koreansk. Han har en penis på 18 cm, og ganske tykk (ja, jeg målte,barnslige meg 😄)

Om det er for lite for deg, så er det du som er for vid.

Asiatiske gutter har faktisk ikke så små som ryktet tilsier. Jeg har vært sammen med 3 asiater, og alle har vært over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: f12b2...0ba

Ja men så fint for deg da;) jeg skal ikke stå i veien for deg der. Du kan få ha de for deg selv;)

Jeg foretrekker et muskuløst og manndig mannfolk. Ergo er ikke thai, kinesere, japanesere eller koreanere noe for meg!

Anonymous poster hash: a9b02...438

AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt, er ikke Asia veldig stort. Vil si at deler av Asia (sentral Asia) ligger i Russland, India, Pakistan, Afganistan, Tyrkia og Iran. Asia består ikke bare av japser.

Mennene fra de landene er mer maskuline enn etniske nordmenn....

Anonymous poster hash: c42f7...468
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt, er ikke Asia veldig stort. Vil si at deler av Asia (sentral Asia) ligger i Russland, India, Pakistan, Afganistan, Tyrkia og Iran. Asia består ikke bare av japser.

Mennene fra de landene er mer maskuline enn etniske nordmenn....

Anonymous poster hash: c42f7...468

For mange kvinner er maskulinitet enstydig med utseende. Det er derfor de maskuline damene ikke skjønner hvrofor de bare blir kompis med menn, selv om de ser feminine ut i speilet, og forblir single for alltid.

Anonymous poster hash: 68d96...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...