Cowboy Lotte Skrevet 12. mars 2015 #21 Skrevet 12. mars 2015 Nei jeg foretrekker de ikke. I tillegg har de veldig små peniser, noe som er svært turn-off, får følelse at de er små barn med tanke på hvor små de er, både kroppslig og kjønnslig...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #22 Skrevet 12. mars 2015 Ok.. Ex'en min var koreansk. Han har en penis på 18 cm, og ganske tykk (ja, jeg målte,barnslige meg 😄) Om det er for lite for deg, så er det du som er for vid. Asiatiske gutter har faktisk ikke så små som ryktet tilsier. Jeg har vært sammen med 3 asiater, og alle har vært over gjennomsnittet. Anonymous poster hash: f12b2...0ba
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #23 Skrevet 12. mars 2015 Ok.. Ex'en min var koreansk. Han har en penis på 18 cm, og ganske tykk (ja, jeg målte,barnslige meg 😄) Om det er for lite for deg, så er det du som er for vid. Asiatiske gutter har faktisk ikke så små som ryktet tilsier. Jeg har vært sammen med 3 asiater, og alle har vært over gjennomsnittet. Anonymous poster hash: f12b2...0ba Ja men så fint for deg da;) jeg skal ikke stå i veien for deg der. Du kan få ha de for deg selv;) Jeg foretrekker et muskuløst og manndig mannfolk. Ergo er ikke thai, kinesere, japanesere eller koreanere noe for meg! Anonymous poster hash: a9b02...438
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #24 Skrevet 13. mars 2015 Herre min hatt, er ikke Asia veldig stort. Vil si at deler av Asia (sentral Asia) ligger i Russland, India, Pakistan, Afganistan, Tyrkia og Iran. Asia består ikke bare av japser. Mennene fra de landene er mer maskuline enn etniske nordmenn.... Anonymous poster hash: c42f7...468
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #25 Skrevet 13. mars 2015 Herre min hatt, er ikke Asia veldig stort. Vil si at deler av Asia (sentral Asia) ligger i Russland, India, Pakistan, Afganistan, Tyrkia og Iran. Asia består ikke bare av japser. Mennene fra de landene er mer maskuline enn etniske nordmenn....Anonymous poster hash: c42f7...468 For mange kvinner er maskulinitet enstydig med utseende. Det er derfor de maskuline damene ikke skjønner hvrofor de bare blir kompis med menn, selv om de ser feminine ut i speilet, og forblir single for alltid.Anonymous poster hash: 68d96...b51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå