Gå til innhold

Asiatiske gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er det flere her som tenner på asiatiske gutter?den beste sexen jeg har hatt er med en thai gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eksen min var sør-koreaner. Har aldri egentlig tent noe spesielt mer på asiatere, men sexen var veldig god den. :) Dessverre var ikke mannen like god.

Edit:lol

Endret av Lino
  • Liker 1
Skrevet

Nå er jo Asia veldig stort da...

AnonymBruker
Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt er med en nordmann. Den dårligste sexen var med en annen nordmann. Jeg tror nok dessverre ikke at alle asiatiske gutter er fantastiske i sengen.

Anonymous poster hash: e3c56...835
  • Liker 3
Skrevet

Tenker mest på thai,filippinske,koreanske.har akkurat kommet hjem fra Thailand.la merke til at det var så mange kjekke koreanske gutter på ferie der.også så høye de var😃

AnonymBruker
Skrevet

Asia er veldig stort, og det strekker helt fra Afghanistan til Japan. Nå er det helt annerledes å ha sex med en Afghaner, Pakistaner, enn en koreaner. Antar at menn med arabisk utseende, har større utstyr, enn de jappene. Tror f.eks at Afghanere og Pakistanske menn er mer maskuline enn japper, og bedre i sengen. India er også i Asia, og de mennene er også mye penere enn japper, og mer maskuline...

Anonymous poster hash: c42f7...468
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med kinesere i alle fall ;)

Anonymous poster hash: d67b8...650
Skrevet

Jeg tenner ikke på kinesiske, Vietnamsiske, indiske, thailandske gutter, fillipinske gutter kan være kjekke, ihvertfall noen av de. Pakistanske gutter er kjekke, tyrkere og kurdere. Beste sexen var med en albaner, og han var fiiiiin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på kinesiske, Vietnamsiske, indiske, thailandske gutter, fillipinske gutter kan være kjekke, ihvertfall noen av de. Pakistanske gutter er kjekke, tyrkere og kurdere. Beste sexen var med en albaner, og han var fiiiiin.

Ser du forskjell på en inder og en pakistaner?

Anonymous poster hash: 68d96...b51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser du forskjell på en inder og en pakistaner?

Kommer jo an på hvor i India. Tamiler spotter man lett, mens en fra Kashmir vil være for lik en gjennomsnittlig panistaner.

Anonymous poster hash: 742d9...1db

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvor i India. Tamiler spotter man lett, mens en fra Kashmir vil være for lik en gjennomsnittlig panistaner.

Anonymous poster hash: 742d9...1db

Doh, selvfølgelig. Det er så lett for meg å glemme at det finnes mørkere indere i India. Grunnen til at jeg reagerer er fordi jeg lett blir tatt for å være araber/pakistaner, men er inder selv. Og mange ganger har det hendt at jeg har trodd en person var en inder, men faktisk var fra pakistan. Syns alle burde gått med en tskjorte med de tilhørende flaggene printet på, så hadde jeg sluppet å surre sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Pakistanere er generelt sett lysere enn indere, og har annerledes ansiktrekk. For det første er det diettforskjell, fordi indere er vegetarianere, og en annen faktor er at pakistanere (Indiske muslimer) er en blanding av arabere, persere og indere, mens indere (Hinduer) er av ren indisk rase. Når du mikser gener, får du bedre utseende, og en kan lett se forskjell på en inder og pakistaner. Det er ofte vanskelig å se forskjell på en perser, araber og pakistaner.

AnonymBruker
Skrevet

Thai er ikke min kopp med te!

Anonymous poster hash: a9b02...438

Gjest UngMann1986
Skrevet

Thai er ikke min kopp med te!

Anonymous poster hash: a9b02...438

Hva med chai te?

AnonymBruker
Skrevet

Med chai mener du indere?

Hva med chai te?

AnonymBruker
Skrevet

Asia er ganske stort, Pakistan ligger i Asia. Så å skrive asiatiske gutter er ikke konkret nok. Jeg selv syns menn fra Sør-Asia er kjekke.

Anonymous poster hash: 3b1a4...875

AnonymBruker
Skrevet

Asia er ganske stort, Pakistan ligger i Asia. Så å skrive asiatiske gutter er ikke konkret nok. Jeg selv syns menn fra Sør-Asia er kjekke.

Rettelse, mente Øst-Asia.

AnonymBruker
Skrevet

Må ærlig innrømme at asiatiske gutter ikke tenner meg. Isåfall må det være unntaket som bekrefter regelen..

Tror mye ligger i det at de ofte er slanke og lave, noe som blir litt for gutteaktig for meg.

Anonymous poster hash: 18ff6...5ca
AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske menn (Japan, Kina, Korea) er absolutt kjekke! Er de halvt hvite er jeg solgt. Jeg er liten selv, og jeg har ikke behov for en svær mann for å føle meg feminin :)

Anonymous poster hash: f12b2...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...