Gjest Skrevet 19. mai 2015 #141 Skrevet 19. mai 2015 Imponert over han som vare gikk ned 18 kg også?Anonymous poster hash: 7f7cf...1f7 Hvorfor skulle man ikke det? Syns finalen bar litt for mye preg av å hylle kilonedgang. Det er imponerende og bra det alle har gjort, altså, men kilo er ikke alt, og det må jo ikke være slik at man skal bli tynnest mulig. Han "voksne" Eirik for eksempel hadde ikke gått ned like sykt mye som de andre, men han så jo mye mer muskuløs ut (men så han ikke så grundig, men mulig jeg tar feil). Syns de skal være stolte over sunn livsstilendring jeg, og det blir jeg imponert av, uavhengig av antall kilo.
Gjest Bygdis Skrevet 19. mai 2015 #142 Skrevet 19. mai 2015 Rart de ikke har testet alderen deres igjen, hadde vært morsomt å vist
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #143 Skrevet 19. mai 2015 Noen som vet hvor Tonje, hun ene treneren, egentlig kommer ifra? Har så snedig dialekt. Kan hun være fra Brønnøysundsområdet tro? Anonymous poster hash: d3b35...77e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #144 Skrevet 19. mai 2015 Noen som vet hvor Tonje, hun ene treneren, egentlig kommer ifra? Har så snedig dialekt. Kan hun være fra Brønnøysundsområdet tro? Anonymous poster hash: d3b35...77e Fra Sandnessjøen, ekte helgelender! Anonymous poster hash: 6c931...255
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #145 Skrevet 21. juni 2015 Jeg henger langt etter dere andre her, men har endelig sett alle de siste episodene av Biggest Loser. Dekoder med opptaksfunksjon <3 Skjønner ikke hvorfor så mange her skriver at Eirik hadde fortjent å komme lenger eller faktisk vinne hele greia. Han var jo så jævlig cocky den siste perioden han var der, uten egentlig å ha så veldig store resultater å vise til selv. Sutret over at de var så mye sutring blant de andre deltagerne, og selv da han sto på vekta, så snakket han om at det var så herlig å kun være ansvarlig for sin egen vekt, "det er sikkert mange her som er her kun fordi de har vært på et sterkt lag" osv, nå er det ingen unnskyldninger og alle som ikke gidder å gjøre noen innsats, skal ut, endelig! Kun de beste igjen! Og så er det HAN som går ut! :laugh: Synes det var fantastisk å se de store endringene på så mange av deltagerne i finalen Anonymous poster hash: 8008d...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #146 Skrevet 21. juni 2015 Jeg henger langt etter dere andre her, men har endelig sett alle de siste episodene av Biggest Loser. Dekoder med opptaksfunksjon <3 Skjønner ikke hvorfor så mange her skriver at Eirik hadde fortjent å komme lenger eller faktisk vinne hele greia. Han var jo så jævlig cocky den siste perioden han var der, uten egentlig å ha så veldig store resultater å vise til selv. Sutret over at de var så mye sutring blant de andre deltagerne, og selv da han sto på vekta, så snakket han om at det var så herlig å kun være ansvarlig for sin egen vekt, "det er sikkert mange her som er her kun fordi de har vært på et sterkt lag" osv, nå er det ingen unnskyldninger og alle som ikke gidder å gjøre noen innsats, skal ut, endelig! Kun de beste igjen! Og så er det HAN som går ut! :laugh: Synes det var fantastisk å se de store endringene på så mange av deltagerne i finalen Anonymous poster hash: 8008d...7d2 Det var jo han som røk ut først, Arne, som ble biggest loser. Han både tapte, og gikk ned færrest kg av alle totalt sa finalen var, kun 18. Biggest loser! Er han som burde fått den største premien.Anonymous poster hash: 7f7cf...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå